Τελευταία ενημέρωση: 09/03/2021
Πως διαχειριζόμαστε ένα Zoom Webinar
O οδηγός χρησιμοποιεί το πρόγραμμα Zoom Client for Meetings για Windows Version 5.5.4
Ο παρόν οδηγός θεωρεί δεδομένο ότι:
- είστε εξοικειωμένοι με τις βασικές λειτουργίες του Zoom for Meetings και παρουσιάζει τα σημεία στα οποία το Zoom for Webinars διαφοροποιείται. Διαφορετικά συνιστούμε να ανασκοπήσετε τα σχετικά εγχειρίδια που έχει δημοσιεύσει το ΚΗΔ.
- είστε εξοικιωμένοι με τις ορολογίες, Zoom meeting, webinar, streaming κτλ. Διαφορετικά συνιστούμε να ανασκοπήσετε τις οδηγίες για τη διοργάνωση και διεξαγωγή μίας εκδήλωσης μέσω Zoom.
- γνωρίζετε πως να δημιουργείτε ένα Webinar.
Βήμα1: Συνδεθείτε με τον ιδρυματικό σας λογαριασμό μέσω SSO στο zoom.us #
Κατα την είσοδό σας στο Zoom.us επιλέξτε σύνδεση με SSO. (Συνίσταται η χρήση Chrome, Firefox)
Αφού συνδεθείτε, πλοηγηθείτε μέσω του μενού στην ενότητα Webinars και στην επιλογή Upcoming Webinars βλέπετε τα επερχόμενα Webinars που έχετε ήδη δημιουργήσει. (Δείτε εδώ πως δημιουργούμε ένα Webinar.)
Βήμα2: Επιλέξτε Start Webinar και εισέλθετε με το γνωστό πρόγραμμα Zoom για Windows / Mac / Linux, (Zoom client) #
Η διαχείριση ενός Webinar είναι σχεδόν ίδια σε σχέση με το Meeting εκτός από κάποιες ελάχιστες διαφορές. (Σημείωση: Συχνά υπάρχουν ενημερώσεις έκδοση Zoom οι οποίες ενδέχεται να προσθέτουν νέες λειτουργίες και σε μερικές περιπτώσεις κάποιε