it-auth
  • Υπηρεσίες
    • Λογαριασμός χρήστη Ηλεκτρονική ταυτότητα και Πανεπιστημιακή Υπηρεσία Καταλόγου
    • Υπηρεσίες e-University Ψηφιακές διοικητικές υπηρεσίες του πανεπιστημίου
    • Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Θυρίδες και λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
    • Ιστοχώροι Ιστοσελίδες προσώπων, μονάδων και δράσεων του πανεπιστημίου
    • Υπηρεσίες cloud Αποθήκευση και διαμοιρασμός αρχείων
    • Τηλεκπαίδευση & συνεργασία Εργαλεία υποστήριξης διδασκαλίας και έρευνας
    • Τηλεφωνία Επικοινωνία με υπηρεσίες φωνής
    • Πρόσβαση στο δίκτυο Τρόποι σύνδεσης στο δίκτυο δεδομένων του πανεπιστημίου
    • Λογισμικό Διανομή και πρόσβαση σε λογισμικό
    • Επιστημονικές εφαρμογές Υποστήριξη ανάπτυξης επιστημονικών εφαρμογών
    • Ασφάλεια Θέματα ασφάλειας υπολογιστών και δικτυακών υπηρεσιών
    • Υπηρεσίες υποδομής Εξυπηρέτηση λειτουργίας άλλων υπηρεσιών
  • Υποστήριξη
    • Εκπαιδευτικές δράσεις Ενημερωθείτε για τις εκπαιδευτικές μας δράσεις
    • Δανεισμός Πραγματοποιείστε κράτηση εξοπλισμού/νησίδας
    • Τεχνική υποστήριξη Η/Υ Πληροφορίες για την Τεχνική υποστήριξη Η/Υ
    • Συχνές Ερωτήσεις Ενημερωθείτε με συχνές ερωτήσεις
    • Εγχειρίδια Ανακαλύψτε χρήσιμες οδηγίες και υποστηρικτικά άρθρα
    • Σύντομες οδηγίες Χρήσιμες σύντομες οδηγίες
    • Αιτήσεις Αιτήσεις υπηρεσιών ΚΗΔ
    • Επικοινωνία Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Υποδομή
    • Δίκτυο AUTHnet Περιγραφή του δικτύου AUTHnet
    • Datacenter Περιγραφή του εξοπλισμού του ΚΗΔ
    • Υπερυπολογιστικές υποδομές Η ιδρυματική υπερυπολογιστική συστοιχία “Αριστοτέλης”
    • Εκπαιδευτικές νησίδες Ενεργή συμμετοχή στην οργάνωση και υποστήριξη των νησίδων Η/Υ στα διάφορα Τμήματα ή Σχολές του ΑΠΘ
    • Στατιστικά Προβολή στατιστικών του ΑΠΘ
  • Ενημέρωση
    • Ανακοινώσεις Όλες οι ανακοινώσεις του ΚΗΔ
    • Δράσεις Ενημερωθείτε για τις δράσεις μας
    • Εργασία Γίνετε μέλος της ομάδας μας
    • Διαγωνισμοί Ενημερωθείτε για τους διαγωνισμούς που τρέχουν
  • Σχετικά
    • Το Κέντρο IT
    • Πολιτική Ποιότητας
    • Πολιτική Ποιότητας ΑΠΘ
    • Πολιτική Ασφάλειας Πληροφοριών
    • Οδηγοί Προσβασιμότητας
    • Προσωπικό
    • Επιτροπή Ψηφιακής Διακυβέρνησης
    • Κανονισμός
    • Έρευνες
    • Ιστορικό
    • Προσωπικά Δεδομένα
GR
  • EN
search
headphones-customer-support Υποστήριξη
  • 2310999000
  • support@auth.gr
  • Live Chat
Είσοδος
GR
  • EN
Είσοδος
Μενού
Κλείσιμο
    • Υπηρεσίες
      • Λογαριασμός χρήστη
      • Υπηρεσίες e-University
      • Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
      • Ιστοχώροι
      • Υπηρεσίες cloud
      • Τηλεκπαίδευση & συνεργασία
      • Τηλεφωνία
      • Πρόσβαση στο δίκτυο
      • Λογισμικό
      • Επιστημονικές εφαρμογές
      • Ασφάλεια
      • Υπηρεσίες υποδομής
    • Υποστήριξη
      • Εκπαιδευτικές δράσεις
      • Δανεισμός
      • Τεχνική υποστήριξη Η/Υ
      • Συχνές Ερωτήσεις
      • Εγχειρίδια
      • Σύντομες οδηγίες
      • Αιτήσεις
      • Επικοινωνία
    • Υποδομή
      • Δίκτυο AUTHnet
      • Datacenter
      • Υπερυπολογιστικές υποδομές
      • Εκπαιδευτικές νησίδες
      • Στατιστικά
    • Ενημέρωση
      • Ανακοινώσεις
      • Δράσεις
      • Εργασία
      • Διαγωνισμοί
    • Σχετικά
      • Το Κέντρο IT
      • Πολιτική Ποιότητας
      • Πολιτική Ποιότητας ΑΠΘ
      • Πολιτική Ασφάλειας Πληροφοριών
      • Οδηγοί Προσβασιμότητας
      • Προσωπικό
      • Επιτροπή Ψηφιακής Διακυβέρνησης
      • Κανονισμός
      • Έρευνες
      • Ιστορικό
      • Προσωπικά Δεδομένα
it-auth
search

Υπηρεσίες cloud

  • Google Apps for Education
    • Ρύθμιση αποστολής με άλλη ταυτότητα
      • Ρύθμιση αποστολής με άλλη ταυτότητα
    • Διεξαγωγή εξ αποστάσεως διάλεξης με το Google Meet
      • Διεξαγωγή εξ αποστάσεως διάλεξης με το Google Meet
    • Διεξαγωγή εξ αποστάσεως συνεδρίας για τις ανάγκες εξετάσεων
      • Διεξαγωγή εξ αποστάσεως συνεδρίας με Google Meet για τις ανάγκες εξετάσεων
    • Οδηγίες συμμετοχής σε εξ αποστάσεως συνεδρία με ταυτοποίηση
      • Οδηγίες συμμετοχής σε εξ αποστάσεως συνεδρία με ταυτοποίηση (φοιτητές)
  • Microsoft Office365 Education
    • Microsoft Teams
      • Οδηγός αμεσης σύσκεψης με το Microsoft Teams
    • Δημιουργία σύσκεψης με Ομάδα με το Teams
      • Δημιουργία σύσκεψης με ομάδα/τάξη με το Microsoft Teams
    • Διαχείρισης συνεδρίας Teams
      • Διαχείριση τηλεδιάσκεψης με το Microsoft Teams
    • Συμμετοχή σε σύσκεψη Teams
      • Οδηγός Χρήσης του Microsoft Teams για συμμετέχοντες
    • Εγκατάσταση Office365
      • Εγκατάσταση Office365 σε Windows
    • Ρύθμιση Outlook Office365
      • Ρύθμιση email σε Outlook 2016 του Office365
  • Προσωπικός αποθηκευτικός χώρος myfiles
    • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου με πρωτόκολλο FTP
      • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου με πρωτόκολλο FTP με FileZilla
    • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου με πρωτόκολλο Samba
      • Διαχείριση αποθηκευτικού με πρωτόκολλο Samba σε Windows
      • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου με πρωτόκολλο Samba σε MacOSX
    • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου με πρωτόκολλο WebDAV
      • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου με πρωτόκολλο WebDAV σε MacOS Catalina
      • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου με πρωτόκολλο WebDav σε Windows10
  • Αποθηκευτικός χώρος ομάδων
    • Επαναφορά αρχείων
      • Επαναφορά αρχείων
    • Πρόσβαση στον αποθηκευτικό χώρο ομάδων files.auth.gr
      • Πρόσβαση στον αποθηκευτικό χώρο ομάδων files.auth.gr (Windows)
      • Πρόσβαση στον αποθηκευτικό χώρο ομάδων files.auth.gr (macOS)
      • Πρόσβαση στον αποθηκευτικό χώρο ομάδων files.auth.gr (Ubuntu)
    • Πρόσβαση στον αποθηκευτικό χώρο ομάδων archives.auth.gr
      • Πρόσβαση στον αποθηκευτικό χώρο ομάδων archives.auth.gr (Windows)
      • Πρόσβαση στον αποθηκευτικό χώρο ομάδων archives.auth.gr (Ubuntu)
      • Πρόσβαση στον αποθηκευτικό χώρο ομάδων archives.auth.gr (macOS)
  • Mycloud
    • Χρήση
      • Διαχείριση αρχείων της υπηρεσίας mycloud.auth.gr
  • Προσωπικός αποθηκευτικός χώρος files.auth.gr
    • Επαναφορά αρχείων
      • Επαναφορά αρχείων
    • Πρόσβαση στον προσωπικό αποθηκευτικό χώρο
      • Πρόσβαση στον προσωπικό αποθηκευτικό χώρο (Windows)
      • Πρόσβαση στον προσωπικό αποθηκευτικό χώρο (Ubuntu)
      • Πρόσβαση στον προσωπικό αποθηκευτικό χώρο (macOS)

Ασφάλεια

  • Ασφάλεια χρήσης υπηρεσιών
    • Διακίνηση εγγράφων με προσωπικά δεδομένα
      • Διακίνηση εγγράφων με προσωπικά δεδομένα
    • 2 Factor Authentication – 2FA
      • Ενεργοποίηση ελέγχου ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων (2 Factor Authentication – 2FA)
    • Έλεγχος e-mail
      • Έλεγχος για εντοπισμό κακόβουλου μηνύματος
    • Κλείδωμα εγγράφου pdf με το PDFEncrypt
      • Κλείδωμα εγγράφου pdf με το PDFEncrypt
    • Οδηγίες Εγκατάστασης Docusign Signature Appliance Client
      • Οδηγίες εγκατάστασης Docusign Signature Appliance Client
    • Κλείδωμα εγγράφου pdf
      • Κλείδωμα εγγράφου pdf
    • Κρυπτογράφηση Αφαιρούμενου Δίσκου
      • Κρυπτογράφηση αφαιρούμενου δίσκου (usb stick, εξωτερικός σκληρός δίσκος)
    • Κρυπτογράφηση συμπιεσμένων (zip) αρχείων
      • Κρυπτογράφηση συμπιεσμένου (zip) αρχείου
    • Αναβάθμιση Έκδοσης Windows
      • Αναβάθμιση έκδοσης Windows μέσω του Microsoft Azure
    • Κρυπτογράφηση μηνυμάτων
      • Κρυπτογράφηση μηνυμάτων με τη χρήση του Mozilla Thunderbird
      • Κρυπτογράφηση μηνυμάτων με τη χρήση του Mail.app(MacOSX)
      • Κρυπτογράφηση μηνυμάτων με τη χρήση webmail
  • Προσωπικό ψηφιακό πιστοποιητικό ΑΠΘ
    • Έκδοση πιστοποιητικού τύπου Α σε κρυπτογραφική συσκευή (Token)
    • Έκδοση πιστοποιητικού S/MIME
    • Αίτηση έκδοσης εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής
      • Αίτηση και δημιουργία πιστοποιητικού Εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής
    • Υπογραφή εγγράφου με χρήση της εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής μέσω Adobe Reader DC
      • Υπογραφή εγγράφου με χρήση της εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής μέσω Adobe Reader DC
    • Υπογραφή εγγράφου με χρήση της εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής
      • Υπογραφή εγγράφου με χρήση της εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής
    • Διαμόρφωση εμφάνισης Ψηφιακής υπογραφής σε πιστοποιητικά που χορηγούν οι Γραμματείες Τμημάτων
      • Διαμόρφωση εμφάνισης ψηφιακής υπογραφής σε πιστοποιητικά που χορηγούν οι γραμματείες τμημάτων
    • Διαμόρφωση εμφάνισης Ψηφιακής υπογραφής στον Adobe Reader
      • Διαμόρφωση εμφάνισης ψηφιακής υπογραφής στον Adobe Reader
    • Προσθήκη ψηφιακής υπογραφής σε έγγραφα
      • Εγκεκριμένη ψηφιακή υπογραφή pdf αρχείων με τη χρήση του Adobe Reader σε περιβάλλον Windows
      • Εγκεκριμένη ψηφιακή υπογραφή pdf αρχείων με τη χρήση του Adobe Reader σε περιβάλλον Macos
    • Έλεγχος ψηφιακά υπογεγραμμένου εγγράφου τύπου pdf
      • Έλεγχος ψηφιακά υπογεγραμμένου εγγράφου τύπου pdf
    • Έκδοση νέου προσωπικού πιστοποιητικού
      • Έκδοση πιστοποιητικού τύπου Α σε κρυπτογραφική συσκευή (Token)
      • Αίτηση έκδοσης προηγμένης ηλεκτρονικής υπογραφής (Class Β)
      • Έκδοση πιστοποιητικού S/MIME
    • Έλεγχος χώρου αποθήκευσης προσωπικού πιστοποιητικού
      • Έλεγχος χώρου αποθήκευσης προσωπικού πιστοποιητικού σε MacOSX
      • Έλεγχος χώρου αποθήκευσης προσωπικού πιστοποιητικού στα Windows
      • Έλεγχος χώρου αποθήκευσης προσωπικού πιστοποιητικού σε Mozilla Firefox
    • Μεταφορά προσωπικού πιστοποιητικού
      • Μεταφορά προσωπικού πιστοποιητικού σε άλλο υπολογιστή
    • Εισαγωγή προσωπικού πιστοποιητικού σε λειτουργικό
      • Εισαγωγή προσωπικού πιστοποιητικού σε MacOSX
      • Eισαγωγή προσωπικού πιστοποιητικού στα Windows
    • Εισαγωγή προσωπικού πιστοποιητικού σε πλοηγό
      • Εισαγωγή προσωπικού πιστοποιητικού σε Mozilla Firefox
    • Εισαγωγή προσωπικού πιστοποιητικού σε mail client
      • Εισαγωγή προσωπικού ψηφιακού πιστοποιητικού στο Mozilla Thunderbird
      • Εισαγωγή προσωπικού ψηφιακού πιστοποιητικού στο webmail
    • Εξαγωγή προσωπικού πιστοποιητικού από λειτουργικό
      • Εξαγωγή προσωπικού πιστοποιητικού από το keychain του MacOSX
      • Εξαγωγή προσωπικού πιστοποιητικού από το certificate store των Windows
    • Εξαγωγή προσωπικού πιστοποιητικού από πλοηγό
      • Εξαγωγή προσωπικού πιστοποιητικού από Mozilla Firefox
    • Ψηφιακή υπογραφή μηνυμάτων
      • Ψηφιακή υπογραφή μηνυμάτων με Mozilla Thunderbird
      • Ψηφιακή υπογραφή μηνυμάτων με Microsoft Outlook
      • Ψηφιακή υπογραφή μηνυμάτων με Mail.app(MacOSX)
      • Ψηφιακή υπογραφή μηνυμάτων με τη χρήση του webmail
      • Ψηφιακή υπογραφή μηνυμάτων στο Outlook Express
    • Κρυπτογράφηση μηνυμάτων
      • Κρυπτογράφηση μηνυμάτων με τη χρήση του Mozilla Thunderbird
      • Κρυπτογράφηση μηνυμάτων με τη χρήση του Mail.app(MacOSX)
      • Κρυπτογράφηση μηνυμάτων με τη χρήση webmail
    • Αποδέσμευση PIN Ακαδημαϊκής Ταυτότητας
      • Αποδέσμευση PIN ακαδημαϊκής ταυτότητας Windows
      • Αποδέσμευση PIN ακαδημαϊκής ταυτότητας MAC
    • Ψηφιακή υπογραφή κώδικα
      • Ψηφιακή υπογραφή κώδικα σε Java
  • Αντιμετώπιση περιστατικών ασφάλειας (CERT)
    • Αφαίρεση κακόβουλου λογισμικού από Η/Υ
      • Οδηγίες αφαίρεσης κακόβουλου λογισμικού απο μολυσμένους Η/Υ
  • Ψηφιακά πιστοποιητικά εξυπηρετητών ΑΠΘ
    • Απόκτηση ψηφιακών πιστοποιητικών
      • Απόκτηση ψηφιακού πιστοποιητικού εξυπηρετητή ΑΠΘ με αυτόματο τρόπο
    • Ενεργοποίηση επικοινωνίας SSL
      • Ενεργοποίηση SSL σε ιστοχώρο του hosted.auth.gr
      • Ενεργοποίηση επικοινωνίας SSL με χρήση του IIS
      • Ενεργοποίηση επικοινωνίας SSL με χρήση του openssl
      • Ενεργοποίηση επικοινωνίας SSL με χρήση του Apache και Apache 2

Τηλεκπαίδευση & συνεργασία

  • Εφαρμογή τηλεδιασκέψεων Zoom
    • Οδηγίες διοργάνωσης και διεξαγωγής μίας εκδήλωσης μέσω Zoom
      • Οδηγίες διοργάνωσης και διεξαγωγής μίας εκδήλωσης μέσω Zoom
    • Διεξαγωγή εξ αποστάσεως διάλεξης με το Zoom
      • Διεξαγωγή εξ αποστάσεως διάλεξης με το Zoom
    • Διαχείριση δωματίου εξ αποστάσεως διάλεξης με το Zoom
      • Διαχείριση δωματίου εξ αποστάσεως διάλεξης με το Zoom
    • Zoom Client - Ενημέρωση στην τελευταία έκδοση
      • Zoom Client - Ενημέρωση στην τελευταία έκδοση
    • Live Streaming ενός Zoom Meeting / Webinar
      • Live Streaming ενός Zoom Meeting με χρήση υποδομών του ΑΠΘ
    • Zoom - Ορισμός Alternative Host σε ένα Meeting / Webinar
      • Zoom - Ορισμός Alternative Host σε ένα Meeting / Webinar
    • Zoom Webinar - Δημιουργία
      • Πως δημιουργούμε ένα Zoom Webinar
    • Zoom Webinar - Διαχείριση
      • Πως διαχειριζόμαστε ένα Zoom Webinar
    • Διεξαγωγή εξ αποστάσεως συνεδρίας για τις ανάγκες εξετάσεων
      • Δημιουργία συνεδρίας για τις ανάγκες εξετάσεων με τη χρήση της υπηρεσίας Zoom
    • Διαχωρισμός συμμετεχόντων σε δωμάτια
      • Διαχωρισμός συμμετεχόντων σε μικρότερα δωμάτια
    • Εξαγωγή συμμετεχόντων
      • Εξαγωγή συμμετεχόντων σε συνεδρία με το Zoom
    • Zoom Reports - Εξαγωγή
      • Εξαγωγή reports ενός Zoom Meeting/Webinar
    • Δυνατότητες Registration / Branding / Polling σε ένα Meeting
      • Ρυθμίσεις συνεδρίας με αξιοποίηση δυνατοτήτων Registration / Βranding / Polling
    • Eνεργοποίηση δυνατότητας Language Interpretation
      • Eνεργοποίηση δυνατότητας Language Interpretation
    • Μεταγλώττιση στο Zoom με την εφαρμογή Live Transcribe
      • Λειτουργία ζωντανής απομαγνητοφώνησης σε εξ αποστάσεως διάλεξη
    • Zoom Whiteboards - Δημιουργία
      • Δημιουργία Zoom Whiteboards
    • Τελετή ορκωμοσίας
      • Οδηγίες για εξ αποστάσεως συμμετοχή σε ορκωμοσία με το Zoom
    • Συμμετοχή σε εξ αποστάσεως διάλεξη - φοιτητές
      • Συμμετοχή σε εξ αποστάσεως διάλεξη με το Zoom
    • Οδηγίες συμμετοχής σε εξ αποστάσεως συνεδρία με ταυτοποίηση
      • Οδηγίες συμμετοχής σε εξ αποστάσεως συνεδρία με ταυτοποίηση (φοιτητές)
  • Τηλεδιάσκεψη web conferencing
    • Διεξαγωγή εξ αποστάσεως συνεδρίας για τις ανάγκες εξετάσεων
      • Διεξαγωγή εξ αποστάσεως συνεδρίας για τις ανάγκες εξετάσεων με την υπηρεσία BigBlueButton
  • Υπηρεσία Τεχνικής Υποστήριξης Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
    • Οδηγός για τις αίθουσες με αναβαθμισμένο οπτικοακουστικό εξοπλισμό (Α,Β,Γ,Γ+) [Video]
    • Εγχειρίδιο αίθουσών με Οπτικοακουστικό εξοπλισμό Τύπου Α - Β -Γ
      • Οδηγίες για την χρήση Αιθουσών / Αμφιθεάτρων Τύπου Α, Β, Γ, Γ+ με οπτικοακουστικό εξοπλισμό
    • Εγκατάσταση και Ρύθμιση EPSON ELPDC21
      • Εγχειρίδιο εγκατάστασης και ρύθμισης EPSON ELPDC21
    • Επιφάνεια γραφής και γραφίδας One by Wacom
      • Εγκατάσταση - παραμετροποίηση - χρήση επιφάνεια γραφής και γραφίδας One by Wacom

Λογισμικό

  • BETA CAE Software
    • Ρύθμιση νέου license server
      • Οδηγίες για ρύθμιση νέου license server
    • Οδηγίες Εγκατάστασης
      • Οδηγίες εγκατάστασης BETA CAE Software
  • Microsoft Azure Dev Tools for Teaching
    • Αναβάθμιση Έκδοσης Windows
      • Αναβάθμιση έκδοσης Windows μέσω του Microsoft Azure
    • Παραγγελία λογισμικού
      • Οδηγίες παραγγελίας λογισμικού στο Microsoft Azure Dev Tools for Teaching
  • SPSS Statistics
    • Οδηγίες ανανέωσης
      • Ανανέωση άδειας SPSS με license server
      • Ανανέωση άδειας SPSS με χρήση κωδικού (μόνιμο προσωπικό)
    • Οδηγίες Εγκατάστασης
      • Εγκατάσταση SPSS με χρήση κεντρικού license server
      • Εγκατάσταση SPSS με χρήση κωδικού (μόνιμο προσωπικό)
  • Oracle Academy
    • Οδηγίες εγγραφής
      • Πρόσβαση στο Oracle Academy
  • ANSYS
    • Οδηγίες Εγκατάστασης
      • Εγκατάσταση ANSYS
    • ANSYS Electromagnetics (HFSS)
      • Εγκατάσταση ANSYS Electromagnetics
  • ArcGIS
    • Οδηγίες Εγκατάστασης
      • Εγκατάσταση ArcGIS
    • Ρυθμίσεις νέου license server
      • Οδηγίες για ρυθμίσεις νέου license server
  • ENVI
    • Οδηγίες Εγκατάστασης
      • Εγκατάσταση ENVI & IDL
  • IDL
    • Οδηγίες Εγκατάστασης
      • Εγκατάσταση ENVI & IDL
  • Image-Pro Plus
    • Οδηγίες Εγκατάστασης
      • Εγκατάσταση Image-Pro Plus
  • MapInfo
    • Οδηγίες Εγκατάστασης
      • Εγκατάσταση MapInfo Pro
  • Mathematica
    • Οδηγίες Εγκατάστασης
      • Eγκατάσταση Mathematica
    • Ρυθμίσεις νέου license server
      • Οδηγίες για ρυθμίσεις νέου license server
  • MATLAB
    • Εγγραφή στο portal
      • Εγγραφή στο portal της MathWorks
  • Microsoft OVS - ES
    • Οδηγίες Εγκατάστασης
      • Εγκατάσταση λογισμικού Microsoft OVS-ES
  • Origin
    • Οδηγίες Εγκατάστασης
      • Εγκατάσταση Origin 7.5
  • ERDAS IMAGINE
    • Οδηγίες Εγκατάστασης
      • Εγκατάσταση ERDAS IMAGINE
  • SOLIDWORKS
    • Εγκατάσταση SOLIDWORKS
  • SOLIDWORKS Student Premium
    • SOLIDWORKS Student Premium
  • Abaqus
    • Εγκατάσταση Abaqus
  • CST Studio Suite
    • Εγκατάσταση CST Studio Suite
  • Atlas.ti
    • Οδηγίες Atlas.ti
    • Οδηγίες
      • Οδηγίες Atlas.ti

Υπηρεσίες e-University

  • Εφαρμογή για κινητά Papyros for Business
  • Ηλεκτρονική διαχείριση εγγράφων - papyros.auth
    • Εφαρμογή για κινητά Papyros for Business
    • Εισαγωγή εγγράφου
      • Εισαγωγή εγγράφων μέσω Desktop Client
    • Διαχείριση εισερχομένων εγγράφων μονάδας
      • Διαχείριση εισερχομένων εγγράφων μονάδας
    • Διαχείριση εξερχόμενων εγγράφων μονάδας
      • Διαχείριση εξερχόμενων εγγράφων ακαδημαϊκής μονάδας
    • Διαχείριση αιτημάτων μελών Μονάδας
      • Διαχείριση αιτημάτων μελών μονάδας από γραμματείες
    • Αποστολή αιτήματος από μέλος Μονάδας
      • Αιτήματα μελών ΑΠΘ
    • Ψηφιακή υπογραφή ακριβούς αντιγράφου
      • Ψηφιακή υπογραφή ακριβούς αντιγράφου
    • Πάπυρος - αναλυτικοί οδηγοί
      • Εγχειρίδια για την εφαρμογή ηλεκτρονικής πρωτοκόλλησης και διακίνησης εγγράφων «Πάπυρος»
      • Εφαρμογή για κινητά Papyros for Business
  • Πρόγραμμα μαθημάτων και αιθουσών - class.auth
    • Διαμόρφωση προγραμμάτων μαθημάτων
      • Οδηγίες διαχείρισης της εφαρμογής classschedule
  • Σύστημα διαχείρισης ρόλων
    • Διαχείριση ρόλων
      • Διαχείριση ρόλων στο roles.auth
  • Υπηρεσία ηλεκτρονικής γραμματείας προσωπικού
    • Διακίνηση εγγράφων με προσωπικά δεδομένα
      • Διακίνηση εγγράφων με προσωπικά δεδομένα
    • Αναλυτικός οδηγός της εφαρμογής https://registrar.auth.gr
      • Περιβάλλον ηλεκτρονικής γραμματείας https://registrar.auth.gr
    • Απομακρυσμένη πρόσβαση στο ιδιωτικό δίκτυο Γραμματειών
      • Απομακρυσμένη πρόσβαση (VPN) στο ιδιωτικό δίκτυο γραμματειών
    • Διαμόρφωση εμφάνισης Ψηφιακής υπογραφής σε πιστοποιητικά που χορηγούν οι Γραμματείες Τμημάτων
      • Διαμόρφωση εμφάνισης ψηφιακής υπογραφής σε πιστοποιητικά που χορηγούν οι γραμματείες τμημάτων
    • Προσθήκη ψηφιακής υπογραφής σε έγγραφα
      • Εγκεκριμένη ψηφιακή υπογραφή pdf αρχείων με τη χρήση του Adobe Reader σε περιβάλλον Windows
      • Εγκεκριμένη ψηφιακή υπογραφή pdf αρχείων με τη χρήση του Adobe Reader σε περιβάλλον Macos
  • Υπηρεσίες ηλεκτρονικής γραμματείας διδασκόντων
    • Εγχειρίδιο faculty.auth.gr διδασκόντων
      • Υποβολή βαθμολογίας μαθήματος μέσω της εφαρμογής faculty.auth.gr διδασκόντων
    • Αποδέσμευση PIN Ακαδημαϊκής Ταυτότητας
      • Αποδέσμευση PIN ακαδημαϊκής ταυτότητας Windows
      • Αποδέσμευση PIN ακαδημαϊκής ταυτότητας MAC
  • Υπηρεσίες ηλεκτρονικής γραμματείας φοιτητών
    • Αίτηση σίτισης
      • Αίτηση σίτισης
    • Υποβολή αίτησης Ορκωμοσίας
      • Υποβολή αίτησης ορκωμοσίας
    • Εγχειρίδιο students.auth.gr φοιτητών
      • Εγχειρίδιο students.auth.gr φοιτητών
    • Αίτηση έκδοσης πιστοποιητικού
      • Αίτηση για έκδοση πιστοποιητικού από την εφαρμογή students.auth.gr
  • Υπηρεσίες αποφοίτων
    • Αίτηση έκδοσης πιστοποιητικού
      • Αίτηση για έκδοση πιστοποιητικού
    • Αποθήκευση email τοπικά στον υπολογιστή
      • Αποθήκευση email τοπικά στον υπολογιστή μας
  • Υπηρεσία αναφοράς επειγόντων περιστατικών ΑΠΘ
    • Οδηγός χρήσης της εφαρμογής
      • Οδηγός χρήσης της εφαρμογής CampusSafety

Yπηρεσίες υποδομής

  • Υπηρεσία εκτυπώσεων
    • Οδηγίες χρήσης της εφαρμογής εκτυπώσεων
      • Οδηγίες χρήσης της εφαρμογής εκτυπώσεων
  • Απομακρυσμένη επιφάνεια εργασίας Windows
    • Οδηγίες σύνδεσης
      • Σύνδεση στην απομακρυσμένη επιφάνεια εργασίας από υπολογιστή Windows
      • Σύνδεση στην Απομακρυσμένη Επιφάνεια Εργασίας από Ubuntu
    • Οδηγίες σύνδεσης τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
      • Σύνδεση στην Απομακρυσμένη Επιφάνεια Εργασίας τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
  • Εικονικές μηχανές (virtual machines)
    • Σύνδεση σε εικονική μηχανή
      • Σύνδεση σε εικονική μηχανή
    • Εγκατάσταση λειτουργικού σύστηματος
      • Εγκατάσταση λειτουργικού συστήματος σε εικονική μηχανή
    • Ρύθμιση δικτύου εικονικής μηχανής
      • Ρύθμιση δικτύου εικονικής μηχανής σε Windows
    • Στιγμιότυπα (Snapshots)
      • Δημιουργία/ Επαναφορά/ Διαγραφή Στιγμιοτύπου (Snapshots)
    • Ενεργοποίηση απομακρυσμένης πρόσβασης
      • Ενεργοποίηση απομακρυσμένης πρόσβασης σε εικονική μηχανή με λειτουργικό Windows
    • Ρυθμίσεις Hardware
      • Ρυθμίσεις Hardware εικονικής μηχανής
  • Υπηρεσίες καταλόγου (LDAP)
    • Ρύθμιση αναζήτησης διευθύνσεων email μελών ΑΠΘ
      • Ρύθμιση αναζήτησης διευθύνσεων email μελών ΑΠΘ με Mozilla Thunderbird
      • Ρύθμιση αναζήτησης διευθύνσεων email μελών ΑΠΘ με Windows Mail
      • Ρύθμιση αναζήτησης διευθύνσεων email μελών ΑΠΘ με Mail.app(MacOSX)
      • Ρύθμιση αναζήτησης διευθύνσεων email μελών ΑΠΘ με Outlook Express
      • Ρύθμιση αναζήτησης διευθύνσεων email μελών ΑΠΘ με Windows Live Mail
      • Ρύθμιση αναζήτησης διευθύνσεων email μελών ΑΠΘ με Microsoft Outlook
  • Υποδομή πιστοποίησης και εξουσιοδότησης (AAI)
    • Υπόδειγμα SP Metadata
      • Υπόδειγμα SP Metadata
    • Σύνδεση εφαρμογής (Service Provider - SP) στην Υποδομή AAI
      • Σύνδεση εφαρμογής (Service Provider - SP) στην υποδομή AAI
  • Kεντρική διαχείριση θέσεων εργασίας
    • Αυτόματη απενεργοποίηση (shutdown) των υπολογιστών
    • Οδηγός Χρήσης Netop Vision Pro ver 9.7.2
    • Οδηγίες BitLocker
      • Κρυπτογράφηση usb stick με BitLocker
  • Αυτόματο shutdown υπολογιστών
    • Αυτόματη απενεργοποίηση (shutdown) των υπολογιστών

Τηλεφωνία

  • Άμεσα γραπτά μηνύματα και διαθεσιμότητα
    • Οδηγίες
      • Οδηγίες για άμεσα γραπτά μηνύματα και διαθεσιμότητα
  • Προσωπικός κωδικός χρέωσης τηλεφωνίας
    • Χρήση κωδικού χρέωσης τηλεφωνίας
      • Χρήση κωδικού χρέωσης τηλεφωνίας
  • Ταχυδρομείο Φωνής Voice Mail
    • Voice Mail
      • Voice Mail
  • Τηλεφωνία με χρήση έξυπνων συσκευών ή υπολογιστή
    • Ρύθμιση συσκευής
      • Linphone για συσκευές Windows
      • Κλήση VoIP με Linphone για Android
      • Linphone για Ubuntu
      • Linphone για συσκευές MacOS
      • Linphone για iOS
  • Τηλεφωνική σύνδεση
    • IP Συσκευές
      • Cisco 3905
      • Cisco 7821/7861
    • Αναλογικές Συσκευές
      • Alcatel Temporis 880
      • Siemens Euroset 2010
      • Siemens Euroset 5010
      • Tadiran TA2000
      • AVAYA 98390-AV
      • Gigaset DA710
    • Γενικές λειτουργίες αναλογικών συσκευών
      • Γενικές λειτουργίες αναλογικών συσκευών

Πρόσβαση στο δίκτυο

  • Ρύθμιση σύνδεσης VPN (Windows, MacOS, Linux)
  • Ασύρματη πρόσβαση
    • Ρύθμιση σύνδεσης
      • Ρύθμιση ασύρματης σύνδεσης σε Ubuntu
      • Ρύθμιση ασύρματης σύνδεσης σε iOS
      • Ρύθμιση ασύρματης σύνδεσης σε MacOS
      • Ρύθμιση ασύρματης σύνδεσης σε Android
      • Ρύθμιση ασύρματης σύνδεσης σε Windows 8
      • Ρύθμιση ασύρματης σύνδεσης σε Windows 7
      • Ρύθμιση ασύρματης σύνδεσης σε Windows 10
  • Πρόσβαση εικονικού δικτύου (VPN)
    • Ρύθμιση σύνδεσης VPN (Windows, MacOS, Linux)
    • Ρύθμιση σύνδεσης με όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης
      • Ρύθμιση σύνδεσης VPN σε Android
      • Ρυθμίσεις σύνδεσης VPN se iOS
      • Ρύθμιση σύνδεσης VPN (Windows, MacOS, Linux)
    • Ρύθμιση σύνδεσης με χρήση προσωπικού ψηφιακού πιστοποιητικού
      • Ρύθμιση σύνδεσης VPN με χρήση προσωπικού ψηφιακού πιστοποιητικού σε Ubuntu
    • Έλεγχος σύνδεσης
      • Έλεγχος σύνδεσης μέσω VPN
  • Σύνδεση σε κοινόχρηστη πρίζα
    • Ρύθμιση σύνδεσης
      • Ρύθμιση σύνδεσης σε κοινόχρηστη πρίζα δικτύου με MacOSX
      • Ρύθμιση σύνδεσης σε κοινόχρηστη πρίζα δικτύου με Windows 7
      • Ρύθμιση σύνδεσης σε κοινόχρηστη πρίζα δικτύου με έλεγχο ταυτότητας μέσω ιστοσελίδας
      • Ρύθμιση σύνδεσης σε κοινόχρηστη πρίζα δικτύου με Windows 10
      • Ρύθμιση σύνδεσης σε κοινόχρηστη πρίζα δικτύου με Windows
  • Σύνδεση σε πρίζα δικτύου
    • Ρύθμιση σύνδεσης
      • Ρύθμιση σύνδεσης σε πρίζα δικτύου με Windows 7
      • Ρύθμιση σύνδεσης σε πρίζα δικτύου με OSX
      • Ρύθμιση σύνδεσης σε πρίζα δικτύου με Windows 8 και 10
    • Έλεγχος σύνδεσης
      • Έλεγχος σύνδεσης σε πρίζα δικτύου από υπολογιστή Windows
      • Έλεγχος σύνδεσης σε πρίζα δικτύου με OSX
    • Αντιμετώπιση προβλημάτων
      • Αντιμετώπιση προβλημάτων σύνδεσης σε πρίζα δικτύου με OSX
      • Αντιμετώπιση προβλημάτων σύνδεσης σε πρίζα δικτύου με Windows

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

  • Ρύθμιση πανεπιστημιακού λογαριασμού email στο Windows Mail App
  • Λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
    • Οδηγίες Διαχείρισης
      • Διαχείριση λιστών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Το email μου
    • Ρύθμιση πανεπιστημιακού λογαριασμού email στο Windows Mail App
    • Διαχείριση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω webmail
      • Διαχείριση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω webmail
    • Αυτοματοποιημένη ρύθμιση λογαριασμού email
      • Αυτοματοποιημένη ρύθμιση λογαριασμού email στο Mozilla Thunderbird
      • Ρύθμιση λογαριασμού email στο Microsoft Outlook
    • Ρύθμιση λογαριασμού email
      • Ρύθμιση λογαριασμού email στο Mozilla Thunderbird
      • Ρύθμιση ιδρυματικού λογαριασμού email σε Android με την εφαρμογή gmail
      • Ρύθμιση email σε Outlook 2016 του Office365
      • Ρύθμιση λογαριασμού email με τη χρήση της εφαρμογής Mail σε MacOSX
      • Ρύθμιση webmail για αποστολή μηνυμάτων από τη διεύθυνση της μορφής username@auth.gr
      • Ρύθμιση λογαριασμού email στο Microsoft Outlook 2010
      • Ρύθμιση λογαριασμού email στο iOS
      • Ρύθμιση πανεπιστημιακού λογαριασμού email στο Windows Mail App
    • Διαγραφή μηνυμάτων
      • Διαγραφή μηνυμάτων στο Thunderbird
      • Διαγραφή μηνυμάτων στο Webmail
    • Προώθηση μηνυμάτων σε άλλη διεύθυνση
      • Ενεργοποίηση - απενεργοποίηση προώθησης μηνυμάτων σε άλλη ηλεκτρονική διεύθυνση
    • Πλήρεις Κεφαλίδες
      • Αποστολή e-mail με πλήρεις κεφαλίδες
    • Αρχειοθέτηση μηνυμάτων
      • Αρχειοθέτηση μηνυμάτων με Outlook 2010
    • Ρύθμιση αποστολής με άλλη ταυτότητα
      • Αποστολή e-mail με αποστολέα μια ψευδοδιεύθυνση με τη χρήση Mozilla Thunderbird
      • Αποστολή email με αποστολέα μια ψευδοδιεύθυνση με τη χρήση Outlook
      • Ρύθμιση αποστολέα στο webmail
    • Αντιμετώπιση προβλημάτων
      • Συνήθη προβλήματα στην αποστολή email
    • Ψηφιακή υπογραφή μηνυμάτων
      • Ψηφιακή υπογραφή μηνυμάτων με Mozilla Thunderbird
      • Ψηφιακή υπογραφή μηνυμάτων με Microsoft Outlook
      • Ψηφιακή υπογραφή μηνυμάτων με Mail.app(MacOSX)
      • Ψηφιακή υπογραφή μηνυμάτων με τη χρήση του webmail
    • Κοινόχρηστη θυρίδα ενημέρωσης
      • Η θυρίδα ενημέρωσης AUTH-MAIL/news
    • Μετάβαση από POP3 σε IMAP
      • Μετάβαση από POP3 σε IMAP
    • Αποθήκευση email τοπικά στον υπολογιστή
      • Αποθήκευση email τοπικά στον υπολογιστή μας
    • Μηχανισμός Διαχωρισμού Ηλεκτρονικών Μηνυμάτων (Anti-Spam)
      • Ρυθμίσεις μηχανισμού διαχωρισμού ηλεκτρονικών μηνυμάτων (Anti-Spam)
    • Ρύθμιση αναζήτησης διευθύνσεων email μελών ΑΠΘ
      • Ρύθμιση αναζήτησης διευθύνσεων email μελών ΑΠΘ με Mozilla Thunderbird
      • Ρύθμιση αναζήτησης διευθύνσεων email μελών ΑΠΘ με Windows Mail
      • Ρύθμιση αναζήτησης διευθύνσεων email μελών ΑΠΘ με Mail.app(MacOSX)
      • Ρύθμιση αναζήτησης διευθύνσεων email μελών ΑΠΘ με Outlook Express
      • Ρύθμιση αναζήτησης διευθύνσεων email μελών ΑΠΘ με Windows Live Mail
      • Ρύθμιση αναζήτησης διευθύνσεων email μελών ΑΠΘ με Microsoft Outlook
    • Ρύθμιση ημερολογίου
      • Ρύθμιση ημερολογίου στο Webmail
      • Ρύθμιση ημερολογίου στο Thunderbird
    • Εγκατάσταση ροής επικαιρότητας μέσω RSS
      • Οδηγός εγκατάστασης ροής επικαιρότητας μέσω RSS σε Mozilla Thunderbird
  • Ψευδοδιευθύνσεις (email aliases)
    • Ρύθμιση αποστολής με άλλη ταυτότητα
      • Αποστολή e-mail με αποστολέα μια ψευδοδιεύθυνση με τη χρήση Mozilla Thunderbird
      • Αποστολή email με αποστολέα μια ψευδοδιεύθυνση με τη χρήση Outlook
      • Ρύθμιση αποστολέα στο webmail

Ιστοχώροι

  • Δυναμικές ιστοσελίδες (webpages)
    • Αλλαγή στοιχείων πρόσβασης
      • Αλλαγή μυστικών κωδικών για πρόσβαση με SFTP / SSH
      • Αλλαγή μυστικών κωδικών για πρόσβαση σε βάση δεδομένων
      • Αλλαγή κωδικού πρόσβασης στο WEB περιβάλλον
    • Αντίγραφα ασφαλείας
      • Επαναφορά αντιγράφου ασφαλείας
      • Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας
    • Εγκατάσταση εφαρμογής
      • Εγκατάσταση μιας εφαρμογής από τις διαθέσιμες εντός του περιβάλλοντος διαχείρισης (Install Web Application).
    • Πως ανεβάζουμε υλικό ιστοσελίδων
      • Χρήση του περιβάλλοντος διαχείρισης web file manager
    • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου με πρωτόκολλο FTP
      • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου με πρωτόκολλο FTP με FileZilla
  • Ο ιστοχώρος μου
    • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου με πρωτόκολλο FTP
      • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου με πρωτόκολλο FTP με FileZilla
    • Προσωπικές ιστοσελίδες
      • Ρυθμίσεις προσωπικής ιστοσελίδας
    • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου με πρωτόκολλο Samba
      • Διαχείριση αποθηκευτικού με πρωτόκολλο Samba σε Windows
      • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου με πρωτόκολλο Samba σε MacOSX
    • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου με πρωτόκολλο WebDAV
      • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου με πρωτόκολλο WebDAV σε MacOS Catalina
      • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου με πρωτόκολλο WebDav σε Windows10
  • Φιλοξενία Ιστοχώρων Μονάδων
    • Δημιουργία παρόχου υπηρεσιών (SP)
      • Δημιουργία παρόχου υπηρεσιών (SP) με simplesamlphp
    • Αλλαγή στοιχείων πρόσβασης
      • Αλλαγή μυστικών κωδικών για πρόσβαση σε βάση δεδομένων
      • Αλλαγή κωδικού πρόσβασης στο WEB περιβάλλον
      • Αλλαγή μυστικών κωδικών για πρόσβαση με SFTP / SSH
    • Αντίγραφα Ασφαλείας
      • Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας
      • Επαναφορά αντιγράφου ασφαλείας
    • Εγκατάσταση εφαρμογής
      • Εγκατάσταση μιας εφαρμογής από τις διαθέσιμες εντός του περιβάλλοντος διαχείρισης (Install Web Application).
    • Πως ανεβάζουμε υλικό ιστοσελίδων
      • Χρήση του περιβάλλοντος διαχείρισης web file manager
    • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου με πρωτόκολλο FTP
      • Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου μέσω FTP με FileZilla (hosted)
    • Ενεργοποίηση επικοινωνίας SSL
      • Ενεργοποίηση SSL σε ιστοχώρο του hosted.auth.gr

Σχετικές Υπηρεσίες

Nησίδες υπολογιστών
  • Αρχική
  • Εγχειρίδια
  • Yπηρεσίες υποδομής
  • Kεντρική διαχείριση θέσεων εργασίας
  • Οδηγός Χρήσης Netop Vision Pro ver 9.7.2

Οδηγός Χρήσης Netop Vision Pro ver 9.7.2

Έναρξη εφαρμογής vision teacher και δημιουργία τάξης open enrollement #

Στον υπολογιστή του καθηγητή εφόσον είναι εγκατεστημένη η εφαρμογή netop vision teacher θα πρέπει με μια αναζήτηση να εμφανιστεί σύμφωνα με την παρακάτω εικόνα:

Κατά την έναρξη της εφαρμογής θα δούμε την αρχική σελίδα της εικονικής τάξης (classroom)

Πατώντας το κουμπί file στην πάνω αριστερή γωνία ανοίγει το μενού διαχείρισης τάξεων (classroom manager)

Έπειτα πατώντας το κουμπί New ξεκινάει η διαδικασία δημιουργίας καινούργιας τάξης

Πατάμε το κουμπί Next και προχωράμε στην επόμενη σελίδα

Στην σελίδα αυτή μπορούμε να ονομάσουμε την τάξη καθώς και να προσθέσουμε κάποιο σχόλιο σχετικά με το περιεχόμενό της. Σε αυτό το σημείο πρέπει να σιγουρευτούμε ότι έχουμε επιλέξει το πεδίο Open Enrollment Classroom ώστε οι φοιτητές να επιλέξουν χειροκίνητα την τάξη στην οποία θέλουν να συμμετάσχουν, όπως θα αναλυθεί παρακάτω. Έπειτα πατάμε το κουμπί Next και η επόμενη σελίδα μας ενημερώνει ότι έχει ολοκληρωθεί η πρώτη και βασική ρύθμιση της τάξης

Αφού ολοκληρωθεί η πρώτη ρύθμιση τάξης θα εμφανιστεί η αρχική σελίδα της τάξης στην οποία θα φαίνονται όλοι οι συνδεδεμένοι υπολογιστές φοιτητών. Για την ώρα αυτή η σελίδα θα είναι κενή καθώς κανένας υπολογιστής δεν θα έχει συνδεθεί ακόμα

Ρύθμιση κωδικού πρόσβασης τάξης #

Συνίσταται η χρήση κωδικού πρόσβασης για τον έλεγχο πρόσβασης φοιτητών στην δικτυακή τάξη καθώς και για την αποφυγή συνδέσεων από υπολογιστές άλλων νησίδων. Για να γίνει η ρύθμιση αυτή πατάμε το κουμπί Files

Έπειτα πατώντας το πεδίο classroom manager εμφανίζεται το μενού διαχείρισης τάξεων όπως είδαμε και το προηγούμενο κεφάλαιο και πατάμε το κουμπί Edit Classroom

Αφού ανοίξει το παράθυρο ιδιοτήτων επιλέγουμε το πεδίο connectivity και έπειτα το κουμπί change password

Στο πεδίο που θα εμφανιστεί πληκτρολογούμε τον κωδικό που θέλουμε και πατάμε ok.

Ένταξη υπολογιστή φοιτητή στην δικτυακή αίθουσα #

Αφού ολοκληρωθεί η δημιουργία αίθουσας από τον καθηγητή και εφόσον είναι εγκατεστημένη η εφαρμογή vision student στους υπολογιστές της νησίδας θα πρέπει να υπάρχει το εικονίδιο στην γραμμή εργασιών σύμφωνα με την παρακάτω εικόνα

Πατώντας δεξί κλικ στο εικονίδιο αυτό εμφανίζεται η επιλογή open enrollment η οποία εντοπίζει την ύπαρξη δικτυακής τάξης

Πατώντας την επιλογή αυτή εμφανίζεται η δικτυακή τάξη που δημιουργήσαμε προηγουμένως και με κλικ στο όνομά της πραγματοποιείται η ένταξη του υπολογιστή αυτού. Όταν γίνει αυτό θα εμφανιστεί και η αντίστοιχη ειδοποίηση στον υπολογιστή του φοιτητή

Στην περίπτωση που ο καθηγητής έχει ενεργοποιήσει τον κωδικό τάξης ο φοιτητής θα χρειαστεί να τον εισάγει στο παρακάτω πεδίο που θα εμφανιστεί

Στην συνέχεια στην αρχική σελίδα του καθηγητή θα εμφανιστεί ο υπολογιστής του φοιτητή και θα δείχνει σε πραγματικό χρόνο το περιεχόμενο της οθόνης του

Δημιουργία προκαθορισμένης τάξης global classroom #

Για την δημιουργία global classroom ακολουθούμε την ίδια διαδικασία όπως παραπάνω απλά δεν επιλέγουμε το πεδίο open enrollment. Προσοχή: η διαδικασία αυτή την πρώτη φορά πρέπει να πραγματοποιηθεί από κάποιον τοπικό διαχειριστή ή root χρήστη

Αφού δημιουργηθεί η τάξη θα εμφανιστεί ένα πεδίο που θα μας ζητάει να προσθέσουμε υπολογιστές. Σημείωση: Στην αναζήτηση θα φανούν οι υπολογιστές όλου του υποδικτύου οπότε θα χρειαστεί προσοχή ποιους υπολογιστές θα προσθέσουμε, μπορούμε να σιγουρευτούμε συμπληρώνοντας στο φίλτρο αναζήτησης το όνομα της νησίδας όπως θα φανεί παρακάτω

Μετά την ένταξη των υπολογιστών η τάξη θα φαίνεται κάπως έτσι:

Όποιος χρήστης συνδέεται σε μηχάνημα της νησίδας θα συνδέεται αυτόματα στην τάξη εφόσον ο καθηγητής έχει ανοιχτό το netop teacher και την τάξη συνδεδεμένη.

Βασικές λειτουργίες #

Λειτουργία προσοχής φοιτητών #

Πατώντας το κουμπί Blank Screen οι φοιτητές βλέπουν μια φωτογραφία ή ένα κείμενο που ορίζει ο καθηγητής στις ρυθμίσεις της τάξης. Αν δεν αλλάξει αυτή την ρύθμιση εμφανίζεται μια προεπιλεγμένη εικόνα από το vision. Κατά την εμφάνιση της εικόνας στους υπολογιστές είναι αδύνατη η χρήση του πληκτρολογίου η του ποντικιού από τους φοιτητές.

Υπολογιστές πριν την λειτουργία προσοχής:

Υπολογιστές μετά την λειτουργία προσοχής:

Για να διακόψουμε την λειτουργία προσοχής πατάμε το κουμπί Stop και έπειτα επιλέγουμε το πεδίο stop blank screen.

Παρόμοια λειτουργία είναι και η Block Input που απλώς απενεργοποιεί την χρήση του πληκτρολογίου και του ποντικιού από τον φοιτητή. Και η λειτουργία αυτή απενεργοποιείται από το κουμπί Stop και επιλέγοντας την λειτουργία Stop Block Input.

Λειτουργία κλειδώματος διαδικτύου #

Πατώντας το κουμπί Lock Web κλειδώνει η πρόσβαση στο διαδίκτυο στους υπολογιστές των φοιτητών. Ταυτόχρονα εμφανίζεται και ένα εικονίδιο λουκέτου στον κάθε υπολογιστή της τάξης.

Εάν κάποιος φοιτητής προσπαθήσει να ανοίξει έναν Web browser θα έρθει αντιμέτωπος με την ακόλουθη εικόνα :

Πατώντας πάλι το κουμπί Lock Web η χρήση του διαδικτύου επιτρέπεται εκ νέου.

Λειτουργία Demo #

Με την λειτουργία Demo όλοι οι υπολογιστές των φοιτητών παρακολουθούν ζωντανά το περιεχόμενο της οθόνης του καθηγητή επιπλέον αν επιλεχθεί η χρήση σε full screen οι φοιτητές δεν μπορούν να κάνουν κάποια παράλληλη εργασία καθώς απενεργοποιείται το πληκτρολόγιο και το ποντίκι τους.

Με την επιλογή windowed εμφανίζεται η οθόνη του καθηγητή σε παράθυρο ώστε και ο φοιτητής να μπορεί να συνεχίσει να πραγματοποιεί την εργασία του.

Η λειτουργία μπορεί να διακοπεί πατώντας το κουμπί Stop και επιλέγοντας το πεδίο Stop demo.

Λειτουργία απομακρυσμένου ελέγχου #

Ο καθηγητής έχει την δυνατότητα να αποκτήσει πλήρη έλεγχο ενός υπολογιστή που ανήκει στην τάξη πατώντας το κουμπί Remote Control και επιλέγοντας έναν υπολογιστή.

Όταν επιλέξουμε έναν υπολογιστή τότε εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο που είναι η οθόνη του επιλεγμένου υπολογιστή και μπορούμε με το πληκτρολόγιο και το ποντίκι μας να το ελέγξουμε. Πατώντας το x στην γωνία του παραθύρου κλείνει το παράθυρο και παύει ο απομακρυσμένος έλεγχος.

Λειτουργία ζωντανής προβολής #

Πατώντας διπλό κλικ στον υπολογιστή ή πατώντας το κουμπί Live view και επιλέγοντας τον υπολογιστή μπορούμε να δούμε σε μεγέθυνση την οθόνη του.

Μαζί με την οθόνη του υπολογιστή στο πάνω αριστερό μέρος εμφανίζονται κάποιες συντομεύσεις οι οποίες είναι: απομακρυσμένος έλεγχος του υπολογιστή, κοινή χρήση της οθόνης του φοιτητή με την υπόλοιπη τάξη καθώς και λειτουργία προσοχής μόνο για αυτόν τον υπολογιστή.

Πρόσθετες λειτουργίες #

Παρακολούθηση τάξης #

Στο πάνω μέρος της εφαρμογής επιλέγοντας το πεδίο View και πατώντας το κουμπί classroom monitor ανοίγει ένα νέο παράθυρο δείχνοντας της οθόνες όλων των υπολογιστών της τάξης,  χρήσιμο για την διενέργεια εξετάσεων.

Έπειτα εμφανίζεται το παράθυρο παρακολούθησης τάξης όπου πάνω αριστερά υπάρχουν ρυθμίσεις για τον αριθμό των υπολογιστών που θα φαίνονται ανά σελίδα καθώς και το πόσο γρήγορα θα αλλάζει σελίδα ώστε να φαίνονται όλοι οι υπολογιστές (χρήσιμο όταν ο αριθμός των υπολογιστών δεν χωράει σε μία σελίδα.

Αλλαγή ονόματος υπολογιστών #

Επιλέγοντας το πεδίο label type εμφανίζεται ένα drop down menu στο οποίο υπάρχουν επιλογές απεικόνισης των υπολογιστών. Εάν επιλέξουμε το login name τότε κάτω από την κάθε προεπισκόπηση των υπολογιστών θα εμφανίζεται το όνομα χρήστη που είναι συνδεδεμένο εκείνη στην στιγμή.

Παρατηρούμε την αλλαγή των ονομάτων στην παρακάτω εικόνα :

Συμπλήρωση στοιχείων από φοιτητές #

Με την επιλογή request name από το administration tab εμφανίζεται ένα πεδίο σε όλους τους συνδεδεμένους υπολογιστές όπου ο κάθε φοιτητής ξεχωριστά μπορεί να προσθέσει το ονοματεπώνυμό του. Έπειτα επιλέγοντας την επιλογή requested name στο πεδίο label type εμφανίζονται τα ονόματα που συμπλήρωσαν οι φοιτητές στις προεπισκοπήσεις των υπολογιστών.

Αποσύνδεση τάξης #

Αφού ολοκληρωθεί η διάλεξη-εξέταση πατώντας το κουμπί disconnect μπορούμε να αποσυνδέσουμε τους υπολογιστές από την τάξη. Όταν γίνει αυτό θα εμφανιστεί μια ειδοποίηση στους υπολογιστές της νησίδας. Αν πατήσουμε ξανά το κουμπί connect στέλνεται ειδοποίηση στους υπολογιστές να συνδεθούν σύμφωνα με το κεφάλαιο 1.2.

Updated on 2023-09-26
Περιεχόμενα
  • Έναρξη εφαρμογής vision teacher και δημιουργία τάξης open enrollement
    • Ρύθμιση κωδικού πρόσβασης τάξης
    • Ένταξη υπολογιστή φοιτητή στην δικτυακή αίθουσα
    • Δημιουργία προκαθορισμένης τάξης global classroom
  • Βασικές λειτουργίες
    • Λειτουργία προσοχής φοιτητών
    • Λειτουργία κλειδώματος διαδικτύου
    • Λειτουργία Demo
    • Λειτουργία απομακρυσμένου ελέγχου
    • Λειτουργία ζωντανής προβολής
  • Πρόσθετες λειτουργίες
    • Παρακολούθηση τάξης
    • Αλλαγή ονόματος υπολογιστών
    • Συμπλήρωση στοιχείων από φοιτητές
  • Αποσύνδεση τάξης
© 2023

Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

ΧΡΗΣΙΜΑ

  • Οδηγοί Προσβασιμότητας
  • Επικοινωνία
  • Προσωπικά Δεδομένα
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Ποιότητας ΑΠΘ
  • Πολιτική Ασφάλειας Πληροφοριών

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Εγχειρίδια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Facebook-f Linkedin-in
ΚΗΔ ΑΠΘ
Logo AUTH white
ISO 9001
iso-27001
WCAG 2.0 AA
© 2023

Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

ΧΡΗΣΙΜΑ

  • Οδηγοί Προσβασιμότητας
  • Επικοινωνία
  • Προσωπικά Δεδομένα
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Ποιότητας ΑΠΘ
  • Πολιτική Ασφάλειας Πληροφοριών

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Εγχειρίδια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Facebook-f Linkedin-in
ΚΗΔ ΑΠΘ
Logo AUTH white
ISO 9001
iso-27001
WCAG 2.0 AA
Κλείσιμο
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων