Διαχείριση webmail #
- Για να διαχειριστείτε το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο μέσω webmail θα πρέπει να επισκεφθείτε τον ιστοχώρο http://webmail.auth.gr και να πληκτρολογήσετε το username και τον κωδικό πρόσβασης του Ιδρυματικού σας λογαριασμού. Πατήστε Είσοδος/Log in.

- Επιλέξτε από το αριστερό μενού Εισερχόμενα ώστε να δείτε τα εισερχόμενα μηνύματά σας. Για να διαβάσετε ένα μήνυμα αρκεί να κάνετε κλικ οπουδήποτε στη γραμμή του. Αν κάνετε διπλό κλικ, το μήνυμα θα εμφανιστεί σε νέο παράθυρο.

- Επιλέξτε Απάντηση ή Προώθηση για να απαντήσετε ή να προωθήσετε αλλού το μήνυμα.

- Για να διαγράψετε μηνύματα επιλέξτε από τα αριστερά τα μηνύματα προς διαγραφή και πατήστε Διαγραφή.

- Αν θέλετε να επαναφέρετε κάποια διαγραμμένα μηνύματά σας, επιλέξτε τα επιθυμητά μηνύματα και πατήστε Άλλο > Επαναφορά.

- Για να σβήσετε τα διαγραμμένα μηνύματα οριστικά πηγαίνετε Άλλο > Οριστική Διαγραφή

- Επιλέγοντας από το αριστερό μενού Folder Actions/Επιλογές φακέλων > New Mailbox/Δημιουργία Φακέλου μπορείτε να δημιουργήσετε νέο φάκελο.

- Κάνοντας δεξί κλικ στο όνομα ενός φακέλου μπορείτε να αλλάξετε την κατάστασή του. Ενδεικτικές ενέργειες που μπορείτε να κάνετε:
- Create subfolder/ Δημιουργία Υποφακέλου > δημιουργείτε έναν υποφάκελο στο συγκεκριμένο φάκελο
- Rename/ Μετονομασία > μετονομάζετε το φάκελο
- Empty/Άδειασμα > αδειάζετε τα μηνύματα του φακέλου
- Delete/Διαγραφή > διαγράφετε το φάκελο
- Check for new mail / Έλεγχος φακέλου για νέα μηνύματα > επιβάλλετε να ελέγχεται ο φάκελος για νέα μηνύματα και να φαίνεται το πλήθος των αδιάβαστων μηνυμάτων
- Do not check for new mail > αναιρεί τον έλεγχο για νέα μηνύματα στο φάκελο

- Για να διαγράψετε οριστικά τα διαγραμμένα μηνύματα του φακέλου που επιλέξατε, επιλέξτε Άλλο> Οριστική Διαγραφή/ Purge.

- Επιλέξτε Folder Actions > Ανάπτυξη Όλων ώστε να φανούν όλοι οι φάκελοι και οι υποφάκελοι που έχετε στο γραμματοκιβώτιό σας. Για όσους φακέλους έχετε ρυθμίσει “Check for new mail” θα δείτε το πλήθος των αδιάβαστων μηνυμάτων στο πλάι του ονόματός τους μέσα σε παρένθεση.

Σύνταξη νέου μηνύματος #
- Επιλέξτε Νέο Μήνυμα από το αριστερό μενού ώστε να συντάξετε ένα μήνυμα από την αρχή.

- Στο πεδίο «Προς» συπληρώστε τις διευθύνσεις e-mail ενός ή περισσότερων παραληπτών, διαχωρισμένες με κόμμα. Αν επιθυμείτε, μπορείτε να προσθέσετε κοινοποίηση πατώντας Add Cc και συμπληρώνοντας τη διεύθυνση e-mail του παραλήπτη. Για να προσθέσετε κρυφή κοινοποίηση πατήστε Add Bcc και συμπληρώστε τη διεύθυνση e-mail του παραλήπτη. Αν θέλετε να συμπεριλάβετε ένα συνημμένο αρχείο, επιλέξτε Browse για να αναζητήσετε το αρχείο στον υπολογιστή σας και έπειτα πατήστε Open. Τέλος, πατήστε Send/ Αποστολή για να σταλεί το μήνυμα.

Ορθογραφικός Έλεγχος #
- Κατά τη σύνθεση νέου μηνύματος μπορείτε να ελέγξετε το κείμενό σας για τυχόν ορθογραφικά λάθη πατώντας το εικονίδιο Check Spelling και επιλέγοντας τη γλώσσα σύνταξης.

- Σε περίπτωση που ο ορθογραφικός έλεγχος εντοπίσει κάποιο λάθος, οι λανθασμένες λέξεις θα κοκκινίσουν. Κάνοντας κλικ σε κάθε λανθασμένη λέξη εμφανίζεται ένα μενού με προτεινόμενες λέξεις από όπου μπορείτε να επιλέξετε τη σωστή. Για να επανέλθετε στο μήνυμα πατήστε Resume Editing.

Δημιουργία Επαφής και Λίστας Επαφών #
Για να προσθέσουμε μια επαφή επιλέγουμε Επαφές > Νέα επαφή > σε Personal Address Book, καταχωρούμε τα στοιχεία της επαφής και πατάμε Προσθήκη.

Για να δημιουργήσουμε μία Λίστα Επαφών και να προσθέσουμε επαφές σε αυτήν, θα πρέπει να ακολουθήσουμε τη διαδρομή Επαφές > Personal Address Book. Επιλέγουμε τις επαφές που θέλουμε να προσθέσουμε, από το πλαίσιο Λίστα Επαφών επιλέγουμε Personal Address Book και, έπειτα, Προσθήκη.

Υπογραφή μηνύματος #
Για να προσθέσουμε την προσωπική μας υπογραφή, επιλέγουμε το Γρανάζι > Επιλογές > Αλληλογραφία > Προσωπικές πληροφορίες. Επιλέγουμε την ταυτότητα για την οποία θέλουμε να προσθέσουμε υπογραφή και στο πλαίσιο η “Υπογραφή σας” καταχωρούμε το κείμενο που επιθυμούμε.

Ψηφιακά υπογεγραμμένο μήνυμα #
- Για να στείλετε ψηφιακά υπογεγραμμένο μήνυμα αρχικά πηγαίνετε Γρανάζι > Preferences > Αλληλογραφία->S/MIME, τσεκάρετε την επιλογή «Ενεργοποίηση λειτουργιών S/MIME» και έπειτα πατήστε Import Personal Certificate.

- Εφόσον διαθέτετε το προσωπικό σας πιστοποιητικό σε μορφή .pfx, πατήστε Αναζήτηση/Browse και αφού επιλέξετε το αρχείο του πιστοποιητικού σας πατήστε Open. Στο πεδίο “Κωδικός” συμπληρώστε τον κωδικό προστασίας του πιστοποιητικού, ενώ στο πεδίο “Private Key Password” συμπληρώστε τον κωδικό του Ιδρυματικού σας λογαριασμού. Έπειτα πατήστε Εισαγωγή. Κάτω δεξιά θα εμφανιστεί μήνυμα “Το ζεύγος Δημόσιου/Ιδιωτικού κλειδιού S/MIME προστέθηκε επιτυχώς”. Στο παράθυρο στο οποίο θα επιστρέψετε, πατήστε Αποθήκευση.

- Για να στείλετε ψηφιακά υπογεγραμμένα μήνυμα πηγαίνετε Νέο Μήνυμα και στο μενού”Encyption” επιλέξτε Υπογεγραμμένο μήνυμα (S/MIME).

- Όταν πατήσετε Αποστολή Μηνύματος θα σας ζητηθεί ο κωδικός του Ιδρυματικού σας λογαριασμού. Συμπληρώστε τον και πατήστε Αποστολή. Ο κωδικός αυτός θα σας ζητείται μόνο μία φορά για κάθε είσοδό σας στην υπηρεσία.

Φίλτρα διαχωρισμού μηνυμάτων #
- Πηγαίνετε Αλληλογραφία > Φίλτρα. Πατήστε Νέος Κανόνας στο αριστερό μενού.

- Πληκτρολογήστε ένα δικό σας όνομα για τον κανόνα φίλτρου π.χ “Υποστήριξη” και ορίστε τον τρόπο λειτουργίας του, π.χ. Από -> Είναι -> support@auth.gr, δηλαδή όταν ο αποστολέας είναι η διεύθυνση support@auth.gr. Μπορείτε να επιλέξετε τι θα γίνεται με αυτά τα μηνύματα, π.χ. αν θέλετε να αποθηκεύονται σε κάποιον φάκελο, επιλέγετε “Deliver to folder” και διαλέγετε το φάκελο που επιθυμείτε. Σε περίπτωση που τσεκάρετε την επιλογή “Να σταματήσει ο έλεγχος για ταίριασμα αυτού του κανόνα”, όταν ένα μήνυμα ταιριάζει σε αυτό το φίλτρο, δε θα γίνεται έλεγχος για τα υπόλοιπα φίλτρα. Τέλος, πατήστε Αποθήκευση.

Φίλτρο Διακοπών #
Όταν απουσιάζετε και δεν είστε σε θέση να διαβάζετε τα e-mail σας, μπορείτε να ενεργοποιήσετε την αποστολή αυτοματοποιημένης απάντησης σε όσους σας στέλνουν e-mail. Πηγαίνετε Αλληλογραφία > Φίλτρα. Κάνοντας κλικ στο φίλτρο Διακοπές, μπορείτε να το επεξεργαστείτε. Αφού εισάγετε τις ρυθμίσεις της επιλογής σας, πατήστε Save and Enable.
