Η αυτοματοποιημένη ρύθμιση του προγράμματος διαχείρισης αλληλογραφίας Mozilla Thunderbird γίνεται εύκολα και γρήγορα ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.
Δημιουργία Νέου Λογαριασμού #
Κάνουμε διπλό κλικ στο εικονίδιο του Mozilla Thunderbird κι επιλέγουμε Δημιουργία Νέου Λογαριασμού-> Email.
![](https://it.auth.gr/wp-content/uploads/2022/01/TbΑυτομΡυθμΛογ1.png)
Εισαγωγή στοιχείων #
Στο νέο παράθυρο, στο πεδίο «Το όνομά σας»/”Your name” εισάγουμε το όνομα που θα βλέπουν οι παραλήπτες των μηνυμάτων μας,στο πεδίο «Διεύθυνση email»/”Email Address” το πανεπιστημιακό μας e-mail και στο πεδίο “Κωδικός Πρόσβασης”/ “Password” τον κωδικό μας. Στη συνέχεια επιλέγουμε Συνέχεια/Continue.
![](https://it.auth.gr/wp-content/uploads/2022/01/TbΑυτομΡυθμΛογ3.png)
Εμφάνιση ρυθμίσεων #
Εμφανίζονται αυτομάτως οι ρυθμίσεις. Αποθηκεύουμε από το κουμπί Done.
Σε περίπτωση που δεν εμφανιστούν αυτομάτως, ακολουθούμε τα βήματα σε αυτόν τον οδηγό.
![](https://it.auth.gr/wp-content/uploads/2022/01/tbΑυτοματΡυθμΛογ4.png)
Ολοκλήρωση διαδικασίας #
Τέλος, επιλέγουμε Finish.
![](https://it.auth.gr/wp-content/uploads/2022/01/tbΑυτοματΡυθμΛογ6.png)