Ενημέρωση: 11/01/2022
Κατα καιρούς η Zoom παρέχει ενημερώσεις (updates) στο πρόγραμμα Zoom Client που χρησιμοποιούμε στη συσκευή μας. Παρότι στα Smartphones / Tablets αυτές οι ενημερώσεις γίνονται αυτόματα, αυτό δεν συμβαίνει στο Zoom Client που είναι για χρήση σε Desktop / Laptop.
Ο οδηγός αυτός δείχνει πως γίνεται ενημέρωση του Zoom Client σε περιβάλλον Windows.
Βήμα1: Σύνδεση στο προφίλ σας με τη χρήση του Zoom Client #
Συνδεθείτε στο προφίλ σας μέσω του ιδρυματικού σας λογαριασμού (SSO) στο Zoom Client.
Βήμα2: Check for updates #
Επιλέξτε το προφίλ σας πάνω δεξιά όπως δείχνει το βελάκι.
![](https://it.auth.gr/wp-content/uploads/2022/01/Zoom_Client_update_1.jpg)
Έπειτα επιλέξτε Check for Updates και πραγματοποιήστε την ενημέρωση.
![](https://it.auth.gr/wp-content/uploads/2022/01/Zoom_Client_update_2.jpg)
Βήμα3: Ολοκλήρωση της ενημέρωσης και ειδοποίηση για την τρέχουσα έκδοση #
Εφόσον ολοκληρωθεί η ενημέρωση του Zoom Client με επιτυχία θα ειδοποιηθείτε ότι πλέον διαθέτετε την τελευταία έκδοση Zoom.
![](https://it.auth.gr/wp-content/uploads/2022/01/Zoom_Client_update_3.jpg)
Σημείωση: Απο την έκδοση 5.9.1 μπορείτε να επιλέξετε να γίνεται αυτόματα η ενημέρωση του Zoom κάθε φορά που υπάρχει νέα διαθέσιμη έκδοση.
![](https://it.auth.gr/wp-content/uploads/2022/01/zoom_auto_update.png)