Το ΚΗΔ ΑΠΘ προσφέρει μια νέα υποδομή για την εξ αποστάσεως σύνδεση στο ιδιωτικό δίκτυο Γραμματειών με στόχο την ενίσχυση της τηλεργασίας, τον περιορισμό των μετακινήσεων και την εύρυθμη λειτουργία των Γραμματειών.
Οι χρήστες πλέον μπορούν να συνδέονται μέσω απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας (remote desktop) σε κεντρικό server (rds.gram.itc.auth.gr) μέσω του οποίου παρέχεται πρόσβαση στα κοινά αρχεία του τμήματος και σε όλες τις απαραίτητες εφαρμογές καθημερινής χρήσης.
Πλέον, με τη νέα υποδομή δε θα είναι απαραίτητο να μένουν αναμμένοι οι υπολογιστές των χρηστών, παρόλα αυτά η απομακρυσμένη πρόσβαση σε αυτούς όπως ισχύει ως σήμερα, δε θα διακοπεί.
Προϋποθέσεις #
Την υπηρεσία αυτή μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε μόνο αν ήδη χρησιμοποιείτε κρυπτογραφική συσκευή (USB eToken) με εγκεκριμένο ψηφιακό πιστοποιητικό για την είσοδο στον Γραμματειακό σας Η/Υ. Την κρυπτογραφική συσκευή τη χρειάζεστε μαζί σας, στον απομακρυσμένο Η/Υ που θα χρησιμοποιήσετε για τη σύνδεση, και όχι στον προσωπικό σας Η/Υ στο γραφείο.
Υπάλληλοι Γραμματειών που δε διαθέτουν ενεργό ψηφιακό Πιστοποιητικό θα πρέπει να αποκτήσουν με προσέλευση στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ. Κατά την επίσκεψή τους θα πρέπει να έχουν μαζί την κρυπτογραφική συσκευή (token) και την αστυνομική τους ταυτότητα. Στην ειδική περίπτωση που υπάλληλος δε διαθέτει ούτε κρυπτογραφική συσκευή τότε θα πρέπει να υποβληθεί στο ΚΗΔ ηλεκτρονική αίτηση από τον Προϊστάμενο της Γραμματείας για την απόκτηση και χρήση από τον συγκεκριμένο συνεργάτη (η αίτηση είναι στον σύνδεσμο https://eforms.auth.gr/it/egram_services/ > επιλογή IV). Γενικές οδηγίες για έκδοση προσωπικών ψηφιακών πιστοποιητικών υπάρχουν εδώ.
Εγκατάσταση απαιτούμενου λογισμικού #
Για τη σύνδεση θα πρέπει να υπάρχει διαθέσιμος Η/Υ με Λ/Σ Microsoft