Διαχείριση Προτιμήσεων

Χρησιμοποιούμε cookies για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη χρήση του ιστοχώρου μας από τους επισκέπτες, με στόχο την κάλυψη των αναγκών των περισσοτέρων επισκεπτών και τη βελτίωση του περιεχομένου του ιστοχώρου μας καθώς και τη διευκόλυνση του ιστοχώρου μας.

Τα cookies που χαρακτηρίζονται ως "Αναγκαία" αποθηκεύονται στον περιηγητή (browser) της συσκευής σας καθώς χρησιμοποιούνται για τις βασικές λειτουργικότητες του ιστοχώρου.

Πάντα Ενεργό
Χρησιμοποιούνται για τη σωστή χρήση του ιστοχώρου. Χρησιμοποιούμε cookies για την προτίμηση της γλώσσας του ιστοχώρου και για τη σύνδεση χρηστών στο σύστημα ώστε να παραμένουν συνδεδεμένοι μέχρι την αποσύνδεσή τους.

Δεν υπάρχουν cookies για προβολή.

Χρησιμοποιούνται για σκοπούς παρακολούθησης των επιδόσεων. Χρησιμοποιούμε cookies για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη χρήση του δικτυακού μας τόπου από τους επισκέπτες με στόχο, αφενός την ικανοποίηση περισσότερων αναγκών των επισκεπτών και τη βελτίωση του περιεχομένου του δικτυακού μας τόπου κι αφετέρου, τη διευκόλυνση του δικτυακού μας τόπου.

Δεν υπάρχουν cookies για προβολή.

Το email μου

Προσωπική θυρίδα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  •  

    Η υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες που διαθέτουν Ιδρυματικό λογαριασμό ΑΠΘ, να έχουν την προσωπική τους θυρίδα email και να λαμβάνουν και να αποστέλουν ηλεκτρονικά μηνύματα. Παράλληλα, προσφέρει πλήθος λειτουργιών για την ικανοποίηση όλων των πιθανών αναγκών, όπως δυνατότητα αυτόματης προώθησης, μηχανισμό anti-spamψευδοδιευθύνσειςομαδικές θυρίδες email κ.α.


    Η πρόσβαση στη θυρίδα μπορεί να γίνει από κάθε είδους συσκευή, είτε μέσω εφαρμογής είτε μέσω της ιστοσελίδας 

  • Να έχετε ενεργό ιδρυματικό λογαριασμό στο ΑΠΘ.

  • IMAP server: mail.auth.gr
    Port: 143 ή 993
    SSL/TLS/StartTLS (εξαρτάται από τον mail client)

    POP3 server: mail.auth.gr (για τη χρήση του πρωτοκόλλου POP είναι απαραίτητη προϋπόθεση η ενεργοποίηση της δυνατότητας από το περιβάλλον https://myaccount.auth.gr > Υπηρεσίες >Ηλ. ταχυδρομείο > Πρόσβαση σε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο)
    Port: 110/995
    SSL/TLS/StartTLS (εξαρτάται από τον mail client)

    SMTP server: mail.auth.gr
    Port: 25/465/587
    TLS/StartTLS

     

  • Για να διαχειριστείτε το email σας μπορείτε να συνδεθείτε στο περιβάλλον webmail.auth.gr ή να χρησιμοποιήσετε κάποιο από τα δημοφιλή λογισμικά ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email clients) όπως Windows Mail, Mozilla Thunderbird, Mail.app. Δείτε τα σχετικά εγχειρίδια που βρίσκονται στην ενότητα Εγχειρίδια αυτής της ιστοσελίδας.

    Mπορείτε να βρείτε πληροφορίες για την πληρότητα χώρου της προσωπικής σας θυρίδας μηνυμάτων από το περιβάλλον διαχείρισης του ιδρυματικού σας λογαριασμού myaccount.auth.gr.

    Εάν “γεμίσει” η θυρίδα σας, ΔΕ θα δέχεστε νέα μηνύματα και αυτά θα επιστρέφονται στους αποστολείς τους, μέχρι να ελευθερώσετε χώρο.

    Όταν η θυρίδα εισερχομένων σας πλησιάζει το όριο, λαμβάνετε εγκαίρως προειδοποιητικά μηνύματα που περιέχουν οδηγίες για να ελευθερώσετε χώρο.

    Για την ασφαλή λειτουργία της η υπηρεσία ηλ. ταχυδρομείου προστατεύεται από αυτόματα σύστηματα antivirus και antispam. Τα συστήματα αυτά φράσσουν κατά το δυνατό τη διακίνηση μηνυμάτων με ιούς, κακόβουλο λογισμικό ή μηνύματα ηλεκτρονικού ψαρέματος. Σε κάποιες περιπτώσεις ενδέχεται να φράσσονται και μηνύματα με συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά παρόμοια με αυτό των ιών, όπως π.χ. αρχεία Office με μακροεντολές. Σε αυτές τις περιπτώσεις τα μηνύματα επιστρέφονται στον αποστολέα τους, ο οποίος θα πρέπει να αποστείλει τα μηνύματα με διαφορετική μέθοδο (π.χ. encrypted zip). Μηνύματα που χαρακτηρίζονται spam τοποθετούνται στον φάκελο Spam της θυρίδας email του ιδρυματικού λογαριασμού και διατηρούνται εκεί για 31 ημέρες οπότε στη συνέχεια διαγράφονται οριστικά. Ο φάκελος Spam θα πρέπει να ελέγχεται τακτικά για τυχόν χρήσιμα μηνύματα.

  • Το email σας μπορεί να είναι ενεργό όσο είναι ενεργός ο ιδρυματικός σας λογαριασμός.

    • Από την Ημερομηνία Λήξης έως και 10 μέρες μετά: παραμένει η δυνατότητα πρόσβασης στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
    • 10 ημέρες μετά την Ημερομηνία Λήξης: χάνετε το δικαίωμα πρόσβασης  στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Τα μηνύματα (emails) συνεχίζουν να παραλαμβάνονται και να αποθηκεύονται στη θυρίδα ή να προωθούνται σε άλλη διεύθυνση εφόσον το είχατε ζητήσει.
    • 60 ημέρες μετά την Ημερομηνία Λήξης: Δεν παραλαμβάνονται νέα μηνύματα (emails). Συνεχίζει να λειτουργεί η προώθηση μηνυμάτων σε άλλη διεύθυνση αν την είχατε ζητήσει.
    • 90 ημέρες μετά την Ημερομηνία Λήξης: Τα περιεχόμενα διαγράφονται οριστικά. Συνεχίζει να λειτουργεί η προώθηση μηνυμάτων σε άλλη διεύθυνση αν την είχατε ζητήσει.
    • 1 χρόνο μετά την Ημερομηνία Λήξης: (δεν ισχύει για το μόνιμο προσωπικό): Διακόπτεται οποιαδήποτε προώθηση μηνυμάτων αν την είχατε ζητήσει.
  • Οι όροι χρήσης της υπηρεσίας εμπίπτουν στον Κανονισμό λειτουργίας του δικτύου δεδομένων του ΑΠΘ.
    Οι όροι δημοσίευσης των προσωπικών στοιχείων κάθε χρήστη ιδρυματικού λογαριασμού υπόκεινται στον κανονισμό της Υπηρεσίας Καταλόγου ΑΠΘ.
    Αν για διάστημα 6 μηνών δεν χρησιμοποιείτε την υπηρεσία Ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενώ δεν έχετε ενεργοποιήσει προώθηση μηνυμάτων, τότε μπορεί να απενεργοποιηθεί αυτόματα και τα παραληφθέντα ως εκείνη τη στιγμή μηνύματα να διαγραφούν.

    Για την εξασφάλιση της ομαλής λειτουργίας των διακομιστών αλληλογραφίας (mail servers) του ΑΠΘ και για την προστασία από τη διακίνηση ανεπιθύμητης αλληλογραφίας έχουν τεθεί από τους διαχειριστές των συστημάτων όρια στο ημερήσιο όριο αποστολής μηνυμάτων ανά χρήστη και στον μέγιστο αριθμό παραληπτών ανά μήνυμα. Τα όρια αυτά προσαρμόζονται ανάλογα με τις τρέχουσες συνθήκες και ανάγκες των χρηστών.

    Στην περίπτωση που ενεργοποιήσετε προώθηση των email σας προς τρίτο πάροχο, το ΚΗΔ ΑΠΘ δεν μπορεί να εγγυηθεί και δεν ευθύνεται για τυχόν επιστροφή ή και απώλεια προωθούμενων μηνυμάτων, που ο άλλος πάροχος τύχει να απορρίψει, ιδιαίτερα σε μεγάλους providers (yahoo, gmail κτλ) που έχουν αυστηρές πολιτικές antispam. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε την αλληλογραφία του ιδρυματικού σας λογαριασμού σε άλλη διεύθυνση είναι προτιμότερο να προσθέσετε τον λογαριασμό αυτόν με τη διαδικασία προσθήκης λογαριασμού που προτείνει επίσημα ο πάροχος του email σας και να μην ενεργοποιήσετε την προώθηση από αυτή τη σελίδα. Για  παράδειγμα δείτε εδώ οδηγίες για ρύθμιση του email στην εφαρμογή gmail σε android.

  • Θυρίδα AUTH-MAIL

    Σε κάθε λογαριασμό email υπάρχει η θυρίδα AUTH-MAIL/news στην οποία αναρτώνται νέα της Πανεπιστημιακής κοινότητας. Ο όγκος των μηνυμάτων αυτού του φακέλου δεν προσμετράται στο διαθέσιμο χώρο της θυρίδα σας.

    • Πως μπορώ να διαγράψω τα Cookies και την προσωρινή μνήμη (Cache) από τον browser μου;
    • Πώς μπορώ να λαμβάνω το ιδρυματικό μου email στο gmail μου;
    • Γιατί συνημμένα αρχεία που στέλνω εμφανίζονται στον παραλήπτη με όνομα winmail.dat; Πώς μπορώ να τα ανοίξω;
    • Πώς απενεργοποιώ τον αυτόματο οδηγό δημιουργίας λογαριασμού σε Outlook για Office 365;
    • Πώς διαχειρίζομαι το email που έχω από το ΑΠΘ;
    • Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω προώθηση των μηνυμάτων από το email μου στο ΑΠΘ σε μία άλλη προσωπική μου διεύθυνση;
    • Πώς στέλνω ένα ψηφιακά υπογεγραμμένο και κρυπτογραφημένο email;