Το email μου

Προσωπική θυρίδα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Πληροφορίες

    Αφορά: Όλοι

    Σύνδεσμοι Υπηρεσίας: webmail.auth filesender.geant

    Η υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες που διαθέτουν Ιδρυματικό λογαριασμό ΑΠΘ, να έχουν την προσωπική τους θυρίδα email και να λαμβάνουν και να αποστέλουν ηλεκτρονικά μηνύματα. Παράλληλα, προσφέρει πλήθος λειτουργιών για την ικανοποίηση όλων των πιθανών αναγκών, όπως δυνατότητα αυτόματης προώθησης, μηχανισμό anti-spamψευδοδιευθύνσειςομαδικές θυρίδες email κ.α.


    Η πρόσβαση στη θυρίδα μπορεί να γίνει από κάθε είδους συσκευή, είτε μέσω εφαρμογής είτε μέσω της ιστοσελίδας 

  • Προϋποθέσεις

    Να έχετε ενεργό ιδρυματικό λογαριασμό στο ΑΠΘ.

  • Οδηγίες

    Για να διαχειριστείτε το email σας μπορείτε να συνδεθείτε στο περιβάλλον webmail.auth.gr ή να χρησιμοποιήσετε κάποιο από τα δημοφιλή λογισμικά ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email clients) όπως Windows Mail, Mozilla Thunderbird, Mail.app. Δείτε τα σχετικά εγχειρίδια που βρίσκονται στην ενότητα Εγχειρίδια αυτής της ιστοσελίδας.

    Mπορείτε να βρείτε πληροφορίες για την πληρότητα χώρου της προσωπικής σας θυρίδας μηνυμάτων από το περιβάλλον διαχείρισης του ιδρυματικού σας λογαριασμού myaccount.auth.gr. Στο ίδιο περιβάλλον μπορείτε να ενεργοποιήσετε προώθηση των μηνυμάτων σας σε άλλη ηλεκτρονική διεύθυνση (π.χ. yahoo, gmail κτλ), σύμφωνα με τις οδηγίες.

    Εάν “γεμίσει” η θυρίδα σας, ΔΕΝ θα δέχεστε νέα μηνύματα και αυτά θα επιστρέφονται στους αποστολείς τους, μέχρι να ελευθερώσετε χώρο.

    Όταν η θυρίδα εισερχομένων σας πλησιάζει το όριο, λαμβάνετε εγκαίρως προειδοποιητικά μηνύματα που περιέχουν οδηγίες για να ελευθερώσετε χώρο.

    Για την ασφαλή λειτουργία της η υπηρεσία ηλ. ταχυδρομείου προστατεύεται από αυτόματα σύστηματα antivirus και antispam. Τα συστήματα αυτά φράσσουν κατά το δυνατό τη διακίνηση μηνυμάτων με ιούς, κακόβουλο λογισμικό ή μηνύματα ηλεκτρονικού ψαρέματος. Σε κάποιες περιπτώσεις ενδέχεται να φράσσονται και μηνύματα με συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά παρόμοια με αυτό των ιών, όπως π.χ. αρχεία Office με μακροεντολές. Σε αυτές τις περιπτώσεις τα μηνύματα επιστρέφονται στον αποστολέα τους, ο οποίος θα πρέπει να αποστείλει τα μηνύματα με διαφορετική μέθοδο (π.χ. encrypted zip).

  • Χρονική Ισχύς

    Το email σας μπορεί να είναι ενεργό όσο είναι ενεργός ο ιδρυματικός σας λογαριασμός.

    • Από την Ημερομηνία Λήξης έως και 10 μέρες μετά: παραμένει η δυνατότητα πρόσβασης στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
    • 10 ημέρες μετά την Ημερομηνία Λήξης: χάνετε το δικαίωμα πρόσβασης  στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Τα μηνύματα (emails) συνεχίζουν να παραλαμβάνονται και να αποθηκεύονται στη θυρίδα ή να προωθούνται σε άλλη διεύθυνση εφόσον το είχατε ζητήσει.
    • 60 ημέρες μετά την Ημερομηνία Λήξης: Δεν παραλαμβάνονται νέα μηνύματα (emails). Συνεχίζει να λειτουργεί η προώθηση μηνυμάτων σε άλλη διεύθυνση αν την είχατε ζητήσει.
    • 90 ημέρες μετά την Ημερομηνία Λήξης: Τα περιεχόμενα διαγράφονται οριστικά. Συνεχίζει να λειτουργεί η προώθηση μηνυμάτων σε άλλη διεύθυνση αν την είχατε ζητήσει.
    • 1 χρόνο μετά την Ημερομηνία Λήξης: (δεν ισχύει για το μόνιμο προσωπικό): Διακόπτεται οποιαδήποτε προώθηση μηνυμάτων αν την είχατε ζητήσει.
  • Κανονισμός

    Οι όροι χρήσης της υπηρεσίας εμπίπτουν στον Κανονισμό λειτουργίας του δικτύου δεδομένων του ΑΠΘ.
    Οι όροι δημοσίευσης των προσωπικών στοιχείων κάθε χρήστη ιδρυματικού λογαριασμού υπόκεινται στον κανονισμό της Υπηρεσίας Καταλόγου ΑΠΘ.
    Αν για διάστημα 6 μηνών δεν χρησιμοποιείτε την υπηρεσία Ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενώ δεν έχετε ενεργοποιήσει προώθηση μηνυμάτων, τότε μπορεί να απενεργοποιηθεί αυτόματα και τα παραληφθέντα ως εκείνη τη στιγμή μηνύματα να διαγραφούν.

  • Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

    Terena filesender

    https://filesender.terena.org/

  • Άλλες Πληροφορίες

    Θυρίδα AUTH-MAIL

    Σε κάθε λογαριασμό email υπάρχει η θυρίδα AUTH-MAIL/news στην οποία αναρτώνται νέα της Πανεπιστημιακής κοινότητας. Ο όγκος των μηνυμάτων αυτού του φακέλου δεν προσμετράται στο διαθέσιμο χώρο της θυρίδα σας.

  • Συχνές Ερωτήσεις

    • Πώς απενεργοποιώ τον αυτόματο οδηγό δημιουργίας λογαριασμού σε Outlook για Office 365;

      Στην περίπτωση που υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον αυτόματο οδηγό δημιουργίας λογαριασμού στο Outlook του Office365, τότε μπορούμε να τον απενεργοποιήσουμε και να ρυθμίσουμε το email με χειροκίνητο τρόπο, όπως φαίνεται παρακάτω.

      Επισήμανση: Ακολουθoύμε τα βήματα πολύ προσεκτικά. Μπορεί να προκληθούν σοβαρές βλάβες αν τροποποιήσουμε το μητρώο εσφαλμένα. Πριν το τροποποιήσουμε, αποθηκεύουμε το μητρώο ώστε να μπορεί να ανακτηθεί σε περίπτωση που προκύψουν βλάβες (στο κάτω μέρος της σελίδας μπορούμε να βρούμε σχετικές οδηγίες).

      Οδηγίες απενεργοποίησης

      1. Βγαίνουμε από το Outlook.

      2. Ανοίγουμε τον Επεξεργαστή Μητρώου/Registry Editor είτε μέσω της γραμμής αναζήτησης των Windows είτε πατώντας το πλήκτρο των Windows + R και στη συνέχεια πληκτρολογώντας regedit.exe.

      3. Μέσα στον Επεξεργαστή Μητρώου, ακολουθούμε την εξής πορεία HKEY_CURRENT_USER > SOFTWARE > Microsoft > Office > 16.0 > Outlook > Setup.

      4. Στη συνέχεια, επιλέγουμε: Επεξεργασία > Δημιουργία > DWORD (32-bit).

      5. Πληκτρολογούμε DisableOffice365SimplifiedAccountCreation και στη συνέχεια, με δεξί κλικ πάνω στη νέα τιμή, επιλέγουμε Τροποποίηση.

      6. Στο αναδυόμενο παράθυρο, στο πλαίσιο Δεδομένα τιμής πληκτρολογούμε "1" και μετά επιλέγουμε το ΟΚ.

      7. Τέλος, επιλέγουμε Αρχείο > Έξοδος, για να κλείσουμε τον Επεξεργαστή Μητρώου.

      Πώς αποθηκεύω χειροκίνητα το Μητρώο

      1. Πηγαίνουμε στην Αναζήτηση των Windows, πληκτρολογούμε regedit.exe και επιλέγουμε Enter.

      2. Στον Επεξεργαστή Μητρώου, εντοπίζουμε και επιλέγουμε τον φάκελο που μας ενδιαφέρει να αποθηκεύσουμε.

      3. Πηγαίνουμε στο Αρχείο > Εξαγωγή.

      4. Στην Εξαγωγή αρχείου μητρώου, επιλέγουμε την τοποθεσία στην οποία θέλουμε να αποθηκεύσουμε τον φάκελο, πληκτρολογούμε ένα όνομα στο Όνομα αρχείου και στη συνέχεια, επιλέγουμε την Αποθήκευση.

      Πώς επαναφέρω μια χειροκίνητη αποθήκευση

      1. Πηγαίνουμε στην Αναζήτηση των Windows, πληκτρολογούμε regedit.exe και επιλέγουμε Enter.

      2. Στον Επεξεργαστή Μητρώου, πηγαίνουμε στο Αρχείο > Εισαγωγή.

      3. Στην Εισαγωγή αρχείου μητρώου, εντοπίζουμε την τοποθεσία στην οποία έχουμε αποθηκεύσει το αντίγραφο του φακέλου, επιλέγουμε τον συγκεκριμένο φάκελο ολοκληρώνουμε την επαναφορά πατώντας Enter.

    • Πώς διαχειρίζομαι το email που έχω από το ΑΠΘ;

      Το προτεινόμενο και πιο απλό περιβάλλον διαχείρισης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι το webmail.auth.gr.

      Εναλλακτικά, είναι δυνατή η χρήση των περισσότερων από τα δημοφιλή εργαλεία διαχείρισης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail clients) σύμφωνα με τα εγχειρίδια της υπηρεσίας email.

    • Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω προώθηση των μηνυμάτων από το email μου στο ΑΠΘ σε μία άλλη προσωπική μου διεύθυνση;

      Στη σελίδα https://myaccount.auth.gr παρέχεται περιβάλλον διαχείρισης του λογαριασμού σας, στο οποίο μπορείτε να ενεργοποιήσετε την προώθηση μηνυμάτων σε όποια διεύθυνση επιθυμείτε (η πρόσβαση γίνεται χρησιμοποιώντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης του ιδρυματικού σας λογαριασμού. Η προώθηση των ηλεκτρονικών μηνυμάτων μπορεί να γίνεται:

      • επ' αόριστο, εάν είστε μόνιμο προσωπικό του ΑΠΘ,
      • για 1 χρόνο μετά την ημερομηνία λήξης του ιδρυματικού λογαριασμού σας, εάν δεν είστε μόνιμο προσωπικό του ΑΠΘ.

    • Πώς στέλνω ένα ψηφιακά υπογεγραμμένο και κρυπτογραφημένο email;

      Το πρόγραμμα διαχείρισης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας δίνει τη δυνατότητα να υπογράψετε και να κρυπτογραφήσετε e-mails, αφού εισάγετε στο πρόγραμμα το πιστοποιητικό σας ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρείτε εδώ και συγκεκριμένα στο εγχειρίδιο Εισαγωγή προσωπικού Ψηφιακού πιστοποιητικού σε mail client που βρίσκεται δεξιά. Ενεργοποιώντας την επιλογή υπογραφής των μηνυμάτων θα μπορείτε να στέλνετε κάθε μήνυμα υπογεγραμμένο. Για να κρυπτογραφήσετε ένα e-mail θα πρέπει να έχετε το πιστοποιητικό του παραλήπτη αποθηκευμένο στον υπολογιστή σας για να χρησιμοποιήσω το δημόσιο κλειδί του κατά την αποστολή. Η εύρεση και αποθήκευση των πιστοποιητικών άλλων χρηστών μπορεί να γίνει μέσα από την υπηρεσία εύρεσης πιστοποιητικών από την Αρχή Πιστοποίησης κι Εξουσιοδότησης των Ακαδημαϊκών κι Ερευνητικών Ιδρυμάτων (HARICA).

    • Πώς μπορώ να στείλω ηλεκτρονικά ένα πολύ μεγάλο σε μέγεθος αρχείο;

      Προτείνεται να χρησιμοποιηθεί η υπηρεσία https://filesender.geant.org/ όπου θα πρέπει να επιλέξετε για σύνδεση το "Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης" και να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του ιδρυματικού σας λογαριασμού.

  • Εγχειρίδια

Μετάβαση στο περιεχόμενο