Συχνές ερωτήσεις για διδάσκοντες - Zoom

  1. Μπορώ να προσθέσω Alternative host σε μία συνεδρία μου στο Zoom;
    Η δυνατότητα αυτή δεν υποστηρίζεται στη συνδρομή του ΑΠΘ. Η Zoom δεν "μαθαίνει" ποτέ το email των μελών ΑΠΘ αν και η είσοδος γίνεται με τα στοιχεία του ιδρυματικού λογαριασμού, για λόγους ασφάλειας. Συνεπώς δεν μπορεί να αξιοποιηθεί το email για την προσθήκη Alternative Host και δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να γίνει αυτό. Μπορεί κάποιος να παραχωρήσει δικαιώματα Host ή Co-host αφού ξεκινήσει η συνεδρία.
     
  2. Τι πρέπει να περιέχει η πρόσκληση που θα στείλω στους συμμετέχοντες και ποιες είναι οι οδηγίες συμμετοχής;
    Πρέπει να περιέχει τα παρακάτω στοιχεία του δωματίου:
    - τον σύνδεσμο του δωματίου της διάλεξης, π.χ. https://authgr.zoom.us/j/922231079?pwd=Q0lQNDN4V2FqSFE3ZTB3NElBR2VqQT0
    ή
    - την ταυτότητα του δωματίου (Μeeting ID), π.χ. 922 231 123 και 
    -  τον κωδικό (Password), π.χ. 003725.
    Επίσης, θα είναι χρήσιμο, ειδικά την πρώτη φορά, να στείλουμε στους συμμετέχοντες και τις οδηγίες συμμετοχής https://it.auth.gr/el/zoomparticipant.
     
  3. Πόσα άτομα μπορούν να συμμετέχουν σε μία εξ αποστάσεως διάλεξη με το Zoom;
    Στη διάλεξη μπορούν να συμμετέχουν έως και 300 άτομα εφόσον διοργανωτής είναι μέλος ΔΕΠ. Κατ'απαίτηση μπορεί να αυξηθεί το όριο στους 500 συμμετέχοντες.
     
  4. Πόσα άτομα μπορούν να εμφανίζονται ταυτόχρονα σε μία οθόνη του Zoom;
    Το Zoom έχει όριο στο πλήθος των εικονιδίων (thumbnails) που εμφανίζονται σε μία οθόνη και αντιστοιχούν στους συμμετέχοντες. Σε μία οθόνη μπορούν να εμφανίζονται μέχρι 49 εικονίδια, ενώ οι υπόλοιποι που τυχόν υπάρχουν θα εμφανίζονται σε επόμενη σελίδα της οθόνης. Ωστόσο υπάρχει δυνατότητα να γίνεται απόκρυψη των εικονιδίων των συμμετεχόντων που έχουν κλειστή κάμερα από την επιλογή Participants (https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/360021921032-In-Meeting-Controls).
     
  5. Υπάρχει χρονικό όριο στην τηλεδιάσκεψη;
    Όχι, δεν υπάρχει όριο εφόσον ο διοργανωτής είναι μέλος ΔΕΠ.
     
  6. Με ποιον λογαριασμό πρέπει να κάνω είσοδο για να διοργανώσω τηλεδιάσκεψη;
    Η είσοδος πρέπει να γίνει από την επιλογή στο παράθυρο εισόδου του Zoom Sign In with SSO δίνοντας ως Company Domain το authgr, ώστε να χρησιμοποιήσουμε τον ιδρυματικό μας λογαριασμό. 
     
  7. Χρησιμοποιώ iPad. Θα μπορέσω να πραγματοποιήσω μία διάλεξη με το Zoom;
    Σε iOS είναι περιορισμένη η δυνατότητα για διαμοιρασμό οθόνης. Αν επιλέξετε να μοιράσετε όλη την οθόνη τότε ξεκινά εγγραφή (record) ενός αρχείου βίντεο με την προοπτική να διαμοιραστεί το βίντεο. Μπορείτε να κάνετε share άλλες εφαρμογές όπως Φωτογραφίες, OneDrive κτλ. Επίσης, δεν μπορείτε να κάνετε τοπικά εγγραφή της διάλεξης.
     
  8. Εκ παραδρομής αφαίρεσα έναν συμμετέχοντα από την επιλογή Remove και τώρα δεν μπορεί να εισέλθει ξανά. Πώς μπορεί να συμμετέχει στη διάλεξη;
    Η υπηρεσία Ζoom «θυμάται» αν κάποια στιγμή έγινε remove ένας συμμετέχων από κάποιο meeting. Θα μπορεί να εισέλθει μόνο με άλλον λογαριασμό.
     
  9. Πώς αποστέλλω ένα αρχείο στους συμμετέχοντες;
    Η δυνατότητα αυτή έχει απενεργοποιηθεί προσωρινά από την υπηρεσία Zoom.

     
  10. Πώς διενεργώ μία ψηφοφορία (poll) στο Zoom;
     Αν θέλουμε να συλλέξουμε απαντήσεις σε ένα ερώτημα με ψηφοφορία αξιοποιούμε τη λειτουργικότητα Polls. Είναι διαθέσιμη επιλογή στη γραμμή εργαλείων του Zoom.

    Μας δίνει τη δυνατότητα να ξεκινήσουμε εκείνη την ώρα μία ψηφοφορία.
    Υπάρχουν σχετικές οδηγίες στο βίντεο της ιστοσελίδας  https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/213756303-Polling-for-Meetings.Σε περίπτωση που δεν εμφανίζεται η επιλογή Polls βεβαιωθείτε ότι έχετε εισέλθει σε μία συνάντηση από τις προγραμματισμένες που έχετε στο μενού Meetings της εφαρμογής Zoom και δεν ανοίγετε το προσωπικό σας δωμάτιο από την επιλογή New Meeting.