Συχνές ερωτήσεις για διδάσκοντες - Zoom

  1. Μπορώ να προσθέσω Alternative host σε μία συνεδρία μου στο Zoom;
    Η δυνατότητα αυτή υποστηρίζεται στη συνδρομή του ΑΠΘ μόνο από το διαχειριστικό περιβάλλον https://authgr.zoom.us. Στην προγραμματισμένη μας συνεδρία επιλέγουμε Edit/Επεξεργασία και στο πεδίο Alternative host προσθέτουμε το id του συνδιοργανωτή ο οποίος πρέπει απαραιτήτως να έχει άδεια από το ΑΠΘ για απεριόριστης χρονικής διάρκειας διαλέξεις με το Zoom. Το id του ο συνδιοργανωτής μπορεί να το δει για να μας το γνωστοποιήσει από το προφίλ του στο Zoom https://authgr.zoom.us/profile στο πεδίο Sign-In email. Όλη η διαδικασία, περιγράφεται αναλυτικά στο εγχειρίδιο για τον ορισμό Alternative Host σε ένα Meeting / Webinar.
     
  2. Τι πρέπει να περιέχει η πρόσκληση που θα στείλω στους συμμετέχοντες και ποιες είναι οι οδηγίες συμμετοχής;
    Πρέπει να περιέχει τα παρακάτω στοιχεία του δωματίου:
    - τον σύνδεσμο του δωματίου της διάλεξης, π.χ. https://authgr.zoom.us/j/922231079?pwd=Q0lQNDN4V2FqSFE3ZTB3NElBR2VqQT0
    ή
    - την ταυτότητα του δωματίου (Μeeting ID), π.χ. 922 231 123 και 
    -  τον κωδικό (Password), π.χ. 003725.
    Επίσης, θα είναι χρήσιμο, ειδικά την πρώτη φορά, να στείλουμε στους συμμετέχοντες και τις οδηγίες συμμετοχής https://it.auth.gr/el/zoomparticipant.
     
  3. Πόσα άτομα μπορούν να συμμετέχουν σε μία εξ αποστάσεως διάλεξη με το Zoom;
    Στη διάλεξη μπορούν να συμμετέχουν έως και 300 άτομα εφόσον διοργανωτής είναι μέλος ΔΕΠ. Κατ'απαίτηση μπορεί να αυξηθεί το όριο στους 500 συμμετέχοντες.
     
  4. Πώς μπορώ να δω αν έχω άδεια για Meetings με το Zoom και πόσοι μπορούν να είναι οι συμμετέχοντες;
    Στη σελίδα https://authgr.zoom.us/profile βλέπουμε στην ενότητα Account αν έχουμε την άδεια Licensed για απεριόριστη χρονική διάρκεια διαλέξεων και πόσοι μπορούν να είναι οι συμμετέχοντες (300 ή 500).
     
  5. Πόσα ταυτόχρονα Meetings με το Zoom μπορώ να προγραμματίσω με την άδεια που έχω;
    Οι άδειες που έχει προμηθευτεί το ΑΠΘ δίνουν δυνατότητα σε κάθε host να διενεργεί 2 meetings ταυτόχρονα σε διαφορετικές συσκευές (https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/206122046-Can-I-Host-Concurren...)
     
  6. Πόσα άτομα μπορούν να εμφανίζονται ταυτόχρονα σε μία οθόνη του Zoom;
    Το Zoom έχει όριο στο πλήθος των εικονιδίων (thumbnails) που εμφανίζονται σε μία οθόνη και αντιστοιχούν στους συμμετέχοντες. Σε μία οθόνη μπορούν να εμφανίζονται μέχρι 49 εικονίδια, ενώ οι υπόλοιποι που τυχόν υπάρχουν θα εμφανίζονται σε επόμενη σελίδα της οθόνης. Ωστόσο υπάρχει δυνατότητα να γίνεται απόκρυψη των εικονιδίων των συμμετεχόντων που έχουν κλειστή κάμερα από την επιλογή Participants (https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/360021921032-In-Meeting-Controls).
     
  7. Υπάρχει χρονικό όριο στην τηλεδιάσκεψη;
    Όχι, δεν υπάρχει όριο εφόσον ο διοργανωτής είναι μέλος ΔΕΠ.
     
  8. Με ποιον λογαριασμό πρέπει να κάνω είσοδο για να διοργανώσω τηλεδιάσκεψη;
    Η είσοδος πρέπει να γίνει από την επιλογή στο παράθυρο εισόδου του Zoom Sign In with SSO δίνοντας ως Company Domain το authgr, ώστε να χρησιμοποιήσουμε τον ιδρυματικό μας λογαριασμό. 
     
  9. Εκ παραδρομής αφαίρεσα έναν συμμετέχοντα από την επιλογή Remove και τώρα δεν μπορεί να εισέλθει ξανά. Πώς μπορεί να συμμετέχει στη διάλεξη;
    Η υπηρεσία Ζoom  «θυμάται» αν στην τρέχουσα συνεδρία μας έγινε remove ένας συμμετέχων όταν είναι ανενεργή η επιλογή "Allow removed participants to rejoin" στη σελίδα ρυθμίσεων https://authgr.zoom.us/profile/setting. Θα μπορεί να εισέλθει μόνο από άλλη συσκευή στην ίδια συνεδρία. By default η προαναφερόμενη ρύθμιση είναι ενεργή για τις άδειες Zoom που αποδίδονται στα μέλη του ΑΠΘ. Σε επόμενες συνεδρίες ακόμα και αν είναι ίδιος ο σύνδεσμος του "δωματίου" θα μπορεί να εισέλθει ο συμμετέχων από οποιαδήποτε συσκευή.
     
  10. Πώς διενεργώ μία ψηφοφορία (poll) στο Zoom;
     Αν θέλουμε να συλλέξουμε απαντήσεις σε ένα ερώτημα με ψηφοφορία αξιοποιούμε τη λειτουργικότητα Polls. Είναι διαθέσιμη επιλογή στη γραμμή εργαλείων του Zoom.

    Μας δίνει τη δυνατότητα να ξεκινήσουμε εκείνη την ώρα μία ψηφοφορία.
    Υπάρχουν σχετικές οδηγίες στο βίντεο της ιστοσελίδας  https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/213756303-Polling-for-Meetings.Σε περίπτωση που δεν εμφανίζεται η επιλογή Polls βεβαιωθείτε ότι έχετε εισέλθει σε μία συνάντηση από τις προγραμματισμένες που έχετε στο μενού Meetings της εφαρμογής Zoom και δεν ανοίγετε το προσωπικό σας δωμάτιο από την επιλογή New Meeting.

  11. Πώς βλέπω τους συμμετέχοντες σε μια συνεδρία;
    Μπορείτε να δείτε τους συμμετέχοντες στη συνεδρία ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

    1. Συνδεθείτε στο περιβάλλον https://authgr.zoom.us
    2. Επιλέξτε από αριστερά ReportsUsage
    3. Κάντε αναζήτηση με βάση την ημερομηνία της συνεδρίας/εξέτασης.


    Στο παράθυρο που εμφανίζεται πατήστε Show unique users ώστε να βλέπετε μία φορά κάθε συμμετέχοντα (αν συνδέθηκε μία φορά σε δωμάτιο αναμονής και μετά στο κύριο δωμάτιο ή σε επιμέρους δωμάτια τότε εμφανίζεται πολλές φορές ένας συμμετέχοντας.)

    Δείτε τα στοιχεία σύνδεσης που εμφανίζονται. Με User Email της μορφής authgr_ XXXXXΧΧΧ εμφανίζονται όσοι συνδέθηκαν με SSO με χρήση του ιδρυματικού τους λογαριασμού.
    Από το κουμπί Export μπορείτε να κάνετε εξαγωγή σε Excel τους συμμετέχοντες.

Δείτε και τις Συχνές ερωτήσεις για θέματα ασφάλειας μιας συνεδρίας