1. Πώς προγραμματίζω μία ασφαλή τηλεδιάσκεψη;
  2. Πώς ενημερώνω τους συμμετέχοντες για την είσοδο στη συνεδρία;
  3. Ποιές είναι οι ρυθμίσεις ασφαλείας εντός της τηλεδιάσκεψης;
  4. Μπορώ να απενεργοποιήσω με μία επιλογή τα μικρόφωνα των συμμετεχόντων και τις κάμερες;
  5. Πώς μπορώ να απενεργοποιήσω τη δυνατότητα διαμοιρασμού οθόνης (screen sharing) για τους συμμετέχοντες;
  6. Μπορώ να εξασφαλίσω ότι θα εισέλθουν στην τηλεδιάσκεψη μόνο μέλη του πανεπιστημίου;
  7. Πώς μπορώ να απενεργοποιήσω το chat μεταξύ των συμμετεχόντων;
  8. Πώς ενεργοποιώ το waiting room;
  9. Μπορώ να απενεργοποιήσω τη δυνατότητα σημείωσης/annotate για τους συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια διαμοιρασμού οθόνης;
  10. Μπορώ να απενεργοποιήσω τη δυνατότητα μετονομασίας για τους συμμετέχοντες;
  11. Μπορώ να αφαιρέσω έναν συμμετέχοντα και να απαγορεύσω την επανασύνδεσή του;