Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ
Κατηγορία: Τηλεφωνία
Σύνδεσμοι Υπηρεσίας: accounts.auth/ebilling accounts.auth/callForward myphone.it
Συμπληρώνοντας την αντίστοιχη αίτηση, μπορείτε να ζητήσετε νέα προσωπική τηλεφωνική σύνδεση ή τηλεφωνική σύνδεση σε κάποιο κοινόχρηστο χώρο/γραφείο.
Προσωπική τηλεφωνική σύνδεση
Για να αποκτήσετε νέα προσωπική τηλεφωνική σύνδεση θα πρέπει:
Εάν είστε μέλος ΔΕΠ μπορείτε να συμπληρώσετε την online αίτηση εισάγοντας τα ιδρυματικά σας στοιχεία. Εάν ανήκετε στο διοικητικό προσωπικό, η αίτηση θα πρέπει να υποβληθεί από τον άμεσο Προϊστάμενο της ακαδημαϊκής μονάδας που εργάζεστε.
Τηλεφωνική σύνδεση σε κοινόχρηστο χώρο/γραφείο
Ο προϊστάμενος της αντίστοιχης ακαδημαϊκής μονάδας μπορεί να ζητήσει νέα τηλεφωνική σύνδεση σε κάποιο κοινόχρηστο χώρο/γραφείο, εφόσον δεν υπάρχει στο χώρο αυτό άλλη σύνδεση. Εάν επιθυμείτε νέα σύνδεση επιπλέον αυτής που ήδη υπάρχει στο χώρο, θα πρέπει να αιτηθείτε για νέα τηλεφωνική σύνδεση με χρέωση.
Διαθεσιμότητα πρίζας
Στην περίπτωση που δεν υπάρχει ήδη πρίζα στο χώρο που επιθυμείτε και εφόσον όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις ικανοποιούνται, η αίτησή σας θα διεκπεραιωθεί όταν και εάν είναι δυνατή η επέκταση του τηλεφωνικού δικτύου στο χώρο αυτό.
Κλήσεις προς αριθμούς Δημόσιου Τηλεφωνικού Δικτύου (εξωτερικές κλήσεις)
Αίτηση
Η αίτηση πρέπει να υποβάλλεται από μέλος ΔΕΠ ή προϊστάμενο ακαδημαϊκής μονάδας. Για την on-line υποβολή αίτησης, όταν το αίτημα αφορά τον αιτούντα, επιλέγεται το πεδίο “Προσωπική”. Διαφορετικά και ανάλογα με την περίπτωση, επιλέγεται το πεδίο “Για υπάλληλο μόνιμο ή ΙΔΑΧ” ή “Για υπάλληλο ορισμένου χρόνου ή κοινόχρηστο χώρο εργασίας”.
Δικαιώματα τηλεφωνικών κλήσεων από γραφείο ή κοινόχρηστο χώρο
Σημείωση: Στις τηλεφωνικές συνδέσεις γραφείων και κυλικείων, από τις οποίες οι αστικές και υπεραστικές κλήσεις πραγματοποιούνται χωρίς να απαιτείται κωδικός, εφαρμόζεται πολιτική ορθής χρήσης με 1600 λεπτά ομιλίας ανά δίμηνο για κάθε τηλεφωνική σύνδεση. Εάν ξεπεραστεί αυτός ο χρόνος ομιλίας, εφαρμόζεται φραγή στην τηλεφωνική σύνδεση, με την οποία οι κλήσεις μπορούν να πραγματοποιούνται με χρήση κωδικού. Η φραγή παραμένει ενεργή για το τρέχον δίμηνο και αίρεται με την έναρξη του επόμενου διμήνου.
Ανάθεση & ονοματοδοσία τηλεφωνικής σύνδεσης
Η ανάθεση, μεταφορά και κατάργηση τηλεφωνικών αριθμών εξαρτάται από την ιδιότητα και τα καθήκοντα του κάθε χρήστη. Συγκεκριμένα:
Τηλεφωνική σύνδεση με δυνατότητα αναγνώρισης κλήσης
Στα κτίρια που καλύπτονται με κλασική τηλεφωνία, δεδομένων των περιορισμένων υλικών πόρων, το ΚΗΔ παρέχει τηλεφωνική σύνδεση και συσκευή με αναγνώριση κλήσης μόνο στους Καθηγητές και στους Προϊσταμένους ακαδημαϊκών και διοικητικών μονάδων. Εφόσον υπάρχει η τεχνική δυνατότητα, τα υπόλοιπα μέλη ΔΕΠ δικαιούνται τηλεφωνική σύνδεση που παρέχει δυνατότητα αναγνώρισης κλήσεων. Σε αυτήν την περίπτωση, επιβαρύνεται το μέλος ΔΕΠ με την αγορά και το κόστος της τηλεφωνικής συσκευής.
Στα κτίρια που έχει γίνει μετάβαση στην IP τηλεφωνία, όλες οι συσκευές διαθέτουν αναγνώριση κλήσης.
Αλλαγή θέσης ή/και υπηρεσιακής κατάστασης
Ο κάθε χρήστης είναι υπεύθυνος για την ορθότητα και την επικαιροποίηση των στοιχείων της τηλεφωνικής του σύνδεσης. Στην περίπτωση που η τηλεφωνική του σύνδεση δε χρησιμοποιείται πλέον από τον ίδιο ή/και έχει αλλάξει η σύνδεση που χρησιμοποιεί (λόγω αλλαγής θέσης, παραίτησης, συνταξιοδότησης κ.α.), ο χρήστης πρέπει να ενημερώσει το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (επικοινωνία).
Τηλεφωνικές συνδέσεις αφυπηρετησάντων, συνταξιοδοτηθέντων, αποχωρούντων
Κατά την αφυπηρέτηση, συνταξιοδότηση ή αποχώρηση ενός μέλους του ΑΠΘ, καταργούνται οι τηλεφωνικές συνδέσεις που λειτουργούν υπό την ευθύνη του και οι τηλεφωνικές συνδέσεις των οποίων είναι χρήστης, εκτός αν ο υπό συνταξιοδότηση χρήστης επιθυμεί παράταση στη λειτουργία της σύνδεσης, έως 6 μήνες. Μετά την παρέλευση των 6 μηνών, εάν εξακολουθεί να υφίσταται ανάγκη λειτουργίας της σύνδεσης, θα πρέπει να γίνει αίτημα από τον προϊστάμενο της μονάδας.
Κατάργηση μη χρησιμοποιούμενων τηλεφωνικών συνδέσεων
Οι τηλεφωνικές συνδέσεις που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για διάστημα ενός έτους, καταργούνται, στο πλαίσιο της χρηστής διαχείρισης των πόρων του Πανεπιστημίου.
Με το Νόμο 4727/2020 καταργήθηκε από 1/1/2021 η διακίνηση εγγράφων στο Δημόσιο μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax). Όλες οι πανεπιστημιακές τηλεφωνικές συνδέσεις fax έχουν καταργηθεί και αιτήματα για νέες συνδέσεις fax δεν εξυπηρετούνται.