Κατά τον προγραμματισμό μιας τηλεδιάσκεψης, στο πεδίο Security ενεργοποιούμε τη χρήση Passcode και την επιλογή Waiting Room. Στο πεδίο Advanced Options ενεργοποιούμε τις επιλογές Mute Participants Upon Entry ώστε να τεθούν όλοι οι συμμετέχοντες σε σίγαση κατά την είσοδο στη συνεδρία, και Only Authenticated Users Can Join ώστε να να εισέρχονται οι συμμετέχοντες με τη χρήση του ιδρυματικού τους λογαριασμού ή άλλου λογαριασμού που διαθέτουν π.χ. gmail. Η τελευταία ρύθμιση δεν επιβάλλει τη σύνδεση συμμετεχόντων μόνο με ιδρυματικό λογαριασμό (αυτό δεν γίνεται στο Zoom στο ΑΠΘ). Ωστόσο αν δεν χρησιμοποιήσουν τον ιδρυματικό λογαριασμό γίνεται αντιληπτό στον διοργανωτή επειδή θα εμφανίζονται με την ένδειξη Guest.
Υπάρχουν επιπρόσθετες ρυθμίσεις ασφάλειας της συνεδρίας μας οι οποίες γίνονται αφού συνδεθούμε στη συνεδρία την ημέρα της διεξαγωγής. Δείτε το ερώτημα.