Η υπηρεσία φιλοδοξεί να διευκολύνει την καθημερινή σας εργασία, προσφέροντας τεχνική υποστήριξη στους προσωπικούς σας υπολογιστές και στους κοινόχρηστους υπολογιστικούς πόρους του Πανεπιστημίου.
Κατά προτεραιότητα εξυπηρετούνται:
- Σταθμοί εργασίας Γραμματειών και διοικητικών υπηρεσιών κεντρικής διαχείρισης
- Κοινόχρηστοι υπολογιστές νησίδων και βιβλιοθηκών
- Υπολογιστές μελών ΔΕΠ και διοικητικού προσωπικού του ΑΠΘ.
Το ΚΗΔ δεν αναλαμβάνει την μεταφορά των Η/Υ ή άλλου εξοπλισμού: Η μεταφορά των Η/Υ για service στο γκισέ του αναγνωστηρίου της Κεντρικής Βιβλιοθήκης αλλά και οποιαδήποτε άλλη μεταφορά εξοπλισμού πληροφορικής εντός ΑΠΘ γίνεται με αποκλειστική ευθύνη των χρηστών.
Τεχνικά θέματα που καλύπτονται:
- Παροχή τεχνικών υπηρεσιών σε περίπτωση βλάβης υλικού επί τόπου ή στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών
- Ανάκτηση δεδομένων σκληρών δίσκων
- Υποστήριξη σε θέματα ασφάλειας υπολογιστών
- Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα υλικού υπολογιστών, χρήσης και διαχείρισης λειτουργικών συστημάτων
- Ανάλυση αναγκών και τεχνικών προδιαγραφών για αγορά εξοπλισμού πληροφορικής
- Αντικατάσταση ελαττωματικών υλικών στα συστήματα κεντρικής διαχείρισης από το στοκ του ΚΗΔ εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα
Οδηγίες για την απομάκρυνση κακόβουλου λογισμικού από τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή σας, θα βρείτε εδώ.
Οδηγίες χρήσης εξ αποστάσεως υποστήριξης, είναι διαθέσιμες εδώ.
Τεχνικές προδιαγραφές
Για τις προτεινόμενες προδιαγραφές σε υπολογιστές και περιφερειακές συσκευές συμβουλευθείτε αυτή την ιστοσελίδα.