Στο περιβάλλον ηλεκτρονικής γραμματείας registrar.auth.gr επιτρέπει στους υπαλλήλους Γραμματειών και Μεταπτυχιακών να διαχειρίζονται θέματα των προγραμμάτων σπουδών που προσφέρουν τα ακαδημαϊκά τμήματα του ΑΠΘ.
Οι υπάλληλοι γραμματείας τμήματος μπορούν να:
Δικαίωμα πρόσβασης στο σύστημα Ηλεκτρονικής Γραμματείας αποκτούν υπάλληλοι γραμματείας και μεταπτυχιακού όπως ορίζονται από τον Πρόεδρο ή τον Γραμματέα του Τμήματος.
Για τον ορισμό τους απαιτούνται δύο βήματα:
Για να αποδοθούν δικαιώματα διαχείρισης στο φοιτητολόγιο ενός προγράμματος σπουδών θα πρέπει ο Πρόεδρος ή ο Γραμματέας του Τμήματος να υποβάλει την ηλεκτρονική Αίτηση χρήσης υπηρεσιών ηλεκτρονικής γραμματείας.
Για την εξυπηρέτηση των χρηστών Ηλεκτρονικής Γραμματείας έχουν οριστεί νέοι συνάδελφοι. Όποια ερωτήματα έχετε μπορείτε να καλείτε στα αντίστοιχα τηλέφωνα εξυπηρέτησης.
Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις επικοινωνίας support-gram@auth.gr και support-gram-reports@auth.gr εξακολουθούν και ισχύουν και μπορείτε να προωθείτε και εκεί τα ερωτήματά σας.
Αναλυτικά οι συνάδελφοι που έχουν αναλάβει την εξυπηρέτηση κάποιων Τμημάτων, τα τηλέφωνά τους και τα αντίστοιχα Τμήματα ευθύνης τους:
Υπεύθυνος | Τμήμα | Τηλέφωνο επικοινωνίας |
Βασιλειάδου Αθηνά | Σχολή Θετικών Επιστημών (εκτός του Τμήματος Μαθηματικών) | 90421 |
Κεντερελίδου Φωτεινή | Σχολή Καλών Τεχνών | 90428 |
Κυρούδη Ευαγγελία | Θεολογική Σχολή (και τα Τμήματα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Ιστορίας και Αρχαιολογίας Και Φιλολογίας) | 90424 |
Μητσόπουλος Μανώλης | Σχολή Γεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικου Περιβάλλοντος (και το Τμήμα Κτηνιατρικής) | 90427 |
Μπαμπλέκης Χαράλαμπος | Παιδαγωγική Σχολή (και τα Τμήματα Χημικών Μηχανικών και Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών) | 90429 |
Μπόζης Ελευθέριος | Πολυτεχνική Σχολή (εκτός των Τμημάτων Χημικών Μηχανικών και Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών) | 90423 |
Νάτση Εύη | Φιλοσοφική Σχολή (εκτός των Τμημάτων Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Ιστορίας και Αρχαιολογίας και Φιλολογίας) | 90425 |
Τουλούπης Κωνσταντίνος | Σχολή Κοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών | 90422 |
Τσακίρη Μαρία | Νομική Σχολή (και Τμήμα Μαθηματικών) | 90420 |
Χατζηχαριστός Αστέρης | Σχολή Επιστημών Υγείας (εκτός του Τμήματος Κτηνιατρικής) | 90426 |
Για τα Μεταπτυχιακά και Διδακτορικά Τμήματα ισχύει ο ίδιος διαχωρισμός.
Μπορείτε να δείτε οδηγίες για τη νέα εφαρμογή ηλεκτρονικής γραμματείας εδώ.
Η πρόσβαση στο σύστημα Ηλεκτρονικής Γραμματείας απενεργοποιείται η πρόσβαση όταν ο Πρόεδρος ή ο Γραμματέας Τμήματος υποβάλει αίτημα στο ΚΗΔ για την αφαίρεση δικαιωμάτων από συγκεκριμένο υπάλληλο που χάνει το ρόλο.
Η πρόσβαση εξαρτάται ταυτόχρονα και από τη διάρκεια ισχύος του ιδρυματικού λογαριασμού αλλά και του ψηφιακού πιστοποιητικού που βρίσκεται στην κρυπτογραφική συσκευή (που περιέχει ψηφιακό πιστοποιητικό Class A) και το οποίο λήγει περιοδικά. Οδηγίες για την έκδοση νέου ψηφιακού πιστοποιητικού Class A υπάρχουν σε αυτήν την ιστοσελίδα και ο υπάλληλος Γραμματείας πρέπει να φροντίζει για την ενημέρωση του πιστοποιητικού του.
Ο κάθε εξουσιοδοτημένος χρήστης που έχει πρόσβαση στο σύστημα Ηλεκτρονικής Γραμματείας οφείλει να τηρεί τον κανονισμό για τις Ευθύνες και υποχρεώσεις χρηστών Η/Υ στα ιδιωτικά δίκτυα Γραμματειών. Η χρήση της υπηρεσίας γίνεται μόνο από προκαθορισμένες θέσεις εργασίας σε προστατευμένα τοπικά δίκτυα.
Σε περίπτωση που θέλετε να προστεθεί νέο Τμήμα στο registrar.auth.gr, θα πρέπει ο/η Προϊστάμενος/η του Τμήματος, να αποστείλει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση support-gram@auth.gr αναφέροντας την ονομασία του Τμήματος και τους χρήστες που θα έχουν πρόσβαση στο νέο Τμήμα.
Για κάθε νέο διδάσκοντα θα πρέπει να ακολουθείτε η διαδικασία καταχώρησής του στο σύστημα ηλεκτρονικής γραμματείας, σύμφωνα με τις οδηγίες της σελίδας: https://it.auth.gr/manuals/registrar/#5-toc-title
Για κάθε παρατήρηση σχετικά με τα εκδιδόμενα πιστοποιητικά, θα πρέπει να αποστέλλετε μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση:support-gram-reports@auth.gr
Κάθε υπολογιστής ηλεκτρονικής γραμματείας έχει τις απαραίτητες ρυθμίσεις για την ψηφιακή υπογραφή των πιστοποιητικών που εκδίδονται. Για κάθε πρόβλημα που εμφανίζεται, θα πρέπει να επικοινωνείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση support-gram@auth.gr
Η κρυπτογραφική συσκευή είναι ένα usb stick με συγκεκριμένες προδιαγραφές και χρησιμοποιείται για την πρόσβαση σε συστήματα όπως αυτό της ηλεκτρονικής γραμματείας ή για την ψηφιακή υπογραφή εγγράφων σύμφωνα με τις απαιτήσεις που επιβάλλει το ΠΔ 25/ΦΕΚ 44/25-02-2014 σχετικά με την χρήση ηλεκτρονικών υπογραφών στο Ελληνικό Δημόσιο.
Έχει λήξει το πιστοποιητικό στο token σας και πρέπει να προχωρήσετε σε αίτηση ανανέωσής του από τη σελίδα της Harica.
Θα χρειαστεί να συνδεθείτε στο μηχάνημα με το γραμματειακό μας password και να καλέσετε στη ΜΨΔ ώστε, μέσω TeamViewer, να γίνει επανακαθορισμός του PIN.
Επικοινωνήστε με τη ΜΨΔ ώστε να σας προωθήσουμε σύνδεσμο μέσω του οποίου θα καθορίσετε ξανά τον κωδικό σας.
Στην περίπτωση που το λογισμικό αναγνώρισης της κρυπτογραφικής μας συσκευής (π.χ. Safenet) εμφανίζει σύμβολα ( @, #, $ ) αντί για ελληνικούς χαρακτήρες, θα πρέπει να αλλάξετε τις τοπικές ρυθμίσεις συστήματος (system locale). Για να κάνετε την αλλαγή, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.
1. Επιλέξτε από κάτω αριστερά το κουμπί της έναρξης των Windows και στο πεδίο της αναζήτησης γράψτε πίνακας ελέγχου/control panel.
2. Μεταβείτε στην κατηγορία Ώρα, γλώσσα και περιοχή/Clock, Language and Region και έπειτα στην ενότητα Περιοχή/Region.
3. Έπειτα, επιλέξτε την καρτέλα Διαχείριση/Administrative και πατήστε στο κουμπί Αλλαγή τοπικών ρυθμίσεων συστήματος/Change system locale που θα βρείτε στην ενότητα Γλώσσα για τα προγράμματα που δεν υποστηρίζουν Unicode.
4. Στο νέο παράθυρο επιλέξτε τα Ελληνικά/Greek και πατήστε στο κουμπί ΟΚ για να αποθηκευτούν οι αλλαγές σας.
5. Αμέσως μετά θα σας ζητηθεί να επανεκκινήσετε τον υπολογιστή σας έτσι ώστε να εφαρμοστούν οι αλλαγές στη γλώσσα.
Περιβάλλον ηλεκτρονικής γραμματείας https://registrar.auth.gr
1. Σύνδεση στην εφαρμογή
2. Εργασίες Έναρξης Ακαδημαϊκής Περιόδου
3. Φοιτητές
4. Αιτήσεις
5. Δηλώσεις
6. Διδάσκοντες
7. Βαθμολογίες
8. Ορκωμοσίες
9. Πιστοποιητικά
10. Εργασίες
11. Πρακτική Άσκηση
12. Υποτροφίες
13. Μάθημα
14. Πρόγραμμα Σπουδών
15. Ημερολόγια