Συχνές ερωτήσεις για την αίτηση σίτισης

  1. Πώς μπορώ να υποβάλω αίτηση για δωρεάν σίτιση στην Πανεπιστημιακή Φοιτητική Λέχη;
    Η αίτηση υποβάλλεται πλέον από το περιβάλλον https://students.auth.gr μενού Εξυπηρέτηση> Αιτήσεις > Νέα Αίτηση> Αίτηση Σίτισης.

     
  2. Η αίτησή μου αποθηκεύεται προσωρινά και μπορώ να συνεχίσω αργότερα τη συμπλήρωσή της ώστε να την υποβάλω;
    Η αίτηση αποθηκεύεται αυτομάτως μόλις αλλάξεις καρτέλα κι επιλέξεις Δικαιολογητικά ενώ βρισκόσουν στα Προσωπικά Στοιχεία. Η αίτηση θα υποβληθεί οριστικά και δε θα επιδέχεται καμία τροποποίηση εφόσον πατήσεις το κουμπί Υποβολή.

     
  3. Πώς μπορώ να τροποποιήσω την αίτησή μου αν έχω κάνει κάποιος λάθος;
    Πριν την υποβολή μπορείς να τροποποιήσεις κανονικά την αίτησή σου. Μετά την υποβολή, κλειδώνει για να την εξετάσει η Πανεπιστημιακή Φοιτητική Λέσχη (ΠΦΛ). Σε περίπτωση που διαπιστώσει κάποιο πρόβλημα, θα σου στείλει μήνυμα μέσω της εφαρμογής στο οποίο μπορείς να απαντήσεις προσθέτοντας και νέα δικαιολογητικά, αν χρειαστεί. Αν πάλι εσύ θέλεις να επικοινωνήσεις με την ΠΦΛ, μπορείς να στείλεις μήνυμα από την καρτέλα Μηνύματα που εμφανίζεται μετά την υποβολή.

     
  4. Ποιος παραλαμβάνει το μήνυμα που θα στείλω από την επιλογή Μηνύματα που εμφανίζεται στην Αίτηση σίτισης;
    Το μήνυμα παραλαμβάνεται από την Πανεπιστημιακή Φοιτητική Λέσχη.

     
  5. Πώς ενημερώνομαι για την πορεία της αίτησής μου;
    Η Πανεπιστημιακή Φοιτητική Λέσχη θα ελέγξει αρχικά την αίτησή σου και θα σε ενημερώσει για τυχόν εκκρεμότητες ή λάθη. Κάθε φορά τα μηνύματα από την ΠΦΛ τα παραλαμβάνεις εντός της εφαρμογής.
Μετάβαση στο περιεχόμενο