-
Η υπηρεσία mycloud προσφέρει cloud δικτυακές υπηρεσίες που φιλοξενούνται σε υποδομές του ΑΠΘ.
Συγκεκριμένα, προσφέρονται τα εξής:
- 5GΒ διαθέσιμος αποθηκευτικός χώρος (με δυνατότητα επέκτασης στα 50Gb)
- εργαλεία όπως ημερολόγιο (calendar), ατζέντα ενεργειών (task list) και ατζέντα επαφών (contact list)
- πρόσβαση από οπουδήποτε με χρήση συσκευών και υπολογιστών όλων των λειτουργικών συστημάτων
- δυνατότητα διαμοιρασμού (sharing) επιλεγμένων αρχείων και φακέλων σε τρίτους εντός και εκτός ΑΠΘ, με ρύθμιση περιορισμού πρόσβασης στα αρχεία
- σύνδεση cloud υπηρεσιών τρίτων (πχ. dropbox, Google Drive) και διαχείριση αρχείων μέσα από το περιβάλλον του mycloud
Η πρόσβαση στην υπηρεσία γίνεται μέσω της σελίδας mycloud.auth.gr ή μέσω της αντίστοιχης εφαρμογής (Nextcloud).
-
- Να ανήκετε στο προσωπικό του ιδρύματος, να είστε υποψήφιος διδάκτορας ή μεταδιδακτορικός ερευνητής.
- Να έχετε ενεργό ιδρυματικό λογαριασμό στο ΑΠΘ
- Να έχετε ενεργοποιημένη την υπηρεσία σε αυτήν την ιστοσελίδα
-
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και να διαχειριστείτε το σύνολο των εφαρμογών της υπηρεσίας:
Οδηγίες για τις διάφορες λειτουργίες της υπηρεσίας μπορείτε να βρείτε στα Εγχειρίδια αυτής της ιστοσελίδας.
-
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη όσο είναι ενεργός ιδρυματικός ο λογαριασμός.
-