Σύστημα αδειών και παρουσίας προσωπικού

Υπηρεσία διαχείρισης θεμάτων προσωπικού
  • Πληροφορίες

    Αφορά: Προσωπικό

    Σύνδεσμοι Υπηρεσίας: hrm.auth

    Το ηλεκτρονικό σύστημα απλοποιεί τις διαδικασίες και τη διαχείριση θεμάτων του προσωπικού. Τα μέλη του προσωπικού του ΑΠΘ μπορούν να:

    • αιτηθούν τις προβλεπόμενες άδειες ηλεκτρονικά, χωρίς έντυπο αίτημα στο Πρωτόκολλο
    • επιβεβαιώσουν την έγκρισή τους από τον Προϊστάμενο της Μονάδας τους
    • παρακολουθήσουν το υπόλοιπο αδειών τους στη διάρκεια του έτους
    • δηλώνουν καθημερινά την παρουσία τους στην υπηρεσία
    • επιβεβαιώνουν τα στοιχεία της καρτέλας τους, όπως τα συντηρεί η Διεύθυνση Προσωπικού

    Αντίστοιχα οι προϊστάμενοι, εκτός από τη διαχείριση των προσωπικών τους αδειών και παρουσιών, μπορούν να επιβλέπουν και να εγκρίνουν:

    • τα αιτήματα αδειών και
    • την καταγραφή παρουσιών των υφισταμένων τους.

    Το σύστημα ενημερώνεται δυναμικά από την Πανεπιστημιακή Υπηρεσία Καταλόγου (ΠΥΚΑ) για τις αλλαγές σε μέλη και προϊσταμένους των Μονάδων του ΑΠΘ, όπως τις συντηρεί η Διεύθυνση Προσωπικού.

  • Προϋποθέσεις

    Η είσοδος επιτρέπεται στο μόνιμο προσωπικό του ΑΠΘ.

    Η υπηρεσία αφορά τις εξής ιδιότητες του προσωπικού:

    • Διοικητικό προσωπικό, Αποσπασμένοι στο ΑΠΘ: αιτήσεις αδειών και δηλώσεις παρουσίας
    • ΕΔΙΠ, ΕΕΠ, ΕΤΕΠ, Επιστημονικοί Συνεργάτες, Δάσκαλοι Γλώσσας: αιτήσεις αδειών
    • Μέλη ΔΕΠ Πρόεδροι Τμημάτων και επιβλέποντες Μονάδων: έγκριση και επίβλεψη αδειών και παρουσίας υφισταμένων
  • Οδηγίες

    Οι οδηγοί χρήσης είναι διαθέσιμοι εντός του συστήματος, μετά από είσοδο με τον ιδρυματικό λογαριασμό σας:

  • Αντιμετώπιση Προβλημάτων

    Αν ανήκετε στο μόνιμο προσωπικό του ΑΠΘ και αντιμετωπίζετε πρόβλημα, ενημερώστε τη Διεύθυνση Προσωπικού και το ΚΗΔ με email στη διεύθυνση hrm@auth.gr

Μετάβαση στο περιεχόμενο