Εφαρμογή ηλεκτρονικής γραμματείας διδασκόντων - Αποτελέσματα έρευνας

Στην  τελευταία εξεταστική περίοδο του Ιουνίου τέθηκε σε πλήρη λειτουργία η αναβαθμισμένη υπηρεσία ηλεκτρονικής γραμματείας διδασκόντων sis.auth.gr που συνοδεύτηκε από τον διπλασιασμό του αριθμού των μελών ΔΕΠ που απέστειλαν με ηλεκτρονικό τρόπο τα βαθμολόγια τους μέσω της νέας εφαρμογής (περίπου 800).

Παράλληλα, διεξήχθη έρευνα προκειμένου να καταγράψουμε τις εντυπώσεις και τα σχόλια των διδασκόντων από τη λειτουργία της αναβαθμισμένης υπηρεσίας. Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάζονται στα συνημμένα αρχεία. Οι απαντήσεις και τα σχόλια θα συνεισφέρουν στον εμπλουτισμό της εφαρμογής με στατιστικά στοιχεία και άλλες λειτουργίες που υποδείχθηκαν.

Στόχος μας είναι το νέο ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 να υπάρξει καθολική αξιοποίηση της. Για το λόγο αυτό υπενθυμίζουμε ότι:

  • Η αναβαθμισμένη υπηρεσία μπορεί να αξιοποιηθεί από οπουδήποτε. To 32% των συμμετεχόντων στην έρευνα επέλεξε να υποβάλει τα βαθμολόγια από το σπίτι.
  • Η αναβαθμισμένη υπηρεσία δεν απαιτεί πολύπλοκες αρχικές ρυθμίσεις στον υπολογιστή και η διαδικασία υποβολής ολοκληρώνεται μέσα σε λίγα λεπτά.  Το 85% των συμμετεχόντων στην έρευνα θεωρεί ότι η νέα εφαρμογή βελτιώθηκε Πολύ/Αρκετά σε σχέση με την προηγούμενη και το 93% των συμμετεχόντων στην έρευνα αναφέρει ότι δε δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα στη διαδικασία υποβολής.

Οδηγίες χρήσης της εφαρμογής υπάρχουν στην ιστοσελίδα https://it.auth.gr/el/eUniversity/facultyIS

Ευχόμαστε σε όλους μία δημιουργική ακαδημαϊκή χρονιά.

Μετάβαση στο περιεχόμενο