Ευχαριστούμε που ανταποκριθήκατε στην πρόσκλησή μας και συμμετείχατε στην έρευνα για την αξιολόγηση των προσφερόμενων υπηρεσιών μας. Και φέτος, καταγράφηκε αύξηση στη συμμετοχή όλων των κατηγοριών προσωπικού του ΑΠΘ.
Συνημμένα, θα βρείτε τα αποτελέσματα της έρευνας τα οποία θα αξιοποιηθούν στον προγραμματισμό των δράσεων μας για την επόμενη χρονιά.Εκτός όμως, των απαντήσεων που δώσατε στις τυποποιημένες ερωτήσεις της έρευνας και παρουσιάζονται στα συνημμένα αρχεία, ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν και τα επώνυμα και ανώνυμα σχόλια/προτάσεις σας και τα οποία μας έδωσαν χρήσιμη πληροφορία για διάφορα θέματα/υπηρεσίες μας. Φέτος, καταγράψαμε σχόλια όπως:
“Υπάρχει αξιόλογη προσπάθεια. Απαιτούνται πιο αναλυτικές οδηγίες λόγω απειρίας. Επαφή για Ομότιμους”
“Η επικοινωνία με το προσωπικό και η εξυπηρέτηση άριστη!”
“Οργάνωση σεμιναρίων ή (έστω) παρουσίασης εφαρμογών δημιουργίας ιστοσελίδων (κυρίως WordPress)”
“Στο “Προγράμμα μαθημάτων και αιθουσών ΑΠΘ” δεν υπάρχει το τμήμα Φυσικής!”
“Να μπορούν ακόμη και οι πιο παλιοί φοιτητές να διατηρήσουν το e-mail του πανεπιστημίου.”
“Τεχνική Υποστήριξη για δυναμικά Site εργαστηρίων που φιλοξενούνται σε server του εργαστηρίου”
“Redirect στη σελίδα που βρισκόταν το elearning πριν το login, αφού γίνει το login.”
“το δίκτυο WiFi είναι ασθενές ή και ανύπαρκτο, ακόμη και μέσα σε κτίρια”
“θα ήθελα να ενημερωθώ για το Google Apps for education και το Microsoft Office365 Education.”
“Το νέο sis διδασκόντων χρειάζεται ακόμα πολλή βελτίωση στους τομείς φιλικότητας (user friendly) και διαθεσιμότητας”
“my.auth Πολύ καλή ιδέα. Την γνωρίσαμε τωρα κάνοντας την αξιολόγηση….”
Είναι αυτονόητο ότι αναζητούμε διαρκώς εφικτές τεχνοοικονομικά λύσεις για να ανταποκριθούμε στο σύνολο των σχόλιων/παρατηρήσεών σας και προσπαθούμε διαρκώς να ενισχύσουμε τους μηχανισμούς υποστήριξης/πληροφόρησης των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας.