Το ηλεκτρονικό σύστημα απλοποιεί τις διαδικασίες και τη διαχείριση θεμάτων του προσωπικού. Τα μέλη του προσωπικού του ΑΠΘ μπορούν να:
Αντίστοιχα οι προϊστάμενοι, εκτός από τη διαχείριση των προσωπικών τους αδειών και παρουσιών, μπορούν να επιβλέπουν και να εγκρίνουν:
Το σύστημα ενημερώνεται δυναμικά από την Πανεπιστημιακή Υπηρεσία Καταλόγου (ΠΥΚΑ) για τις αλλαγές σε μέλη και προϊσταμένους των Μονάδων του ΑΠΘ, όπως τις συντηρεί η Διεύθυνση Προσωπικού.
Η είσοδος επιτρέπεται στο μόνιμο προσωπικό του ΑΠΘ.
Η υπηρεσία αφορά τις εξής ιδιότητες του προσωπικού:
Οι οδηγοί χρήσης είναι διαθέσιμοι εντός του συστήματος, μετά από είσοδο με τον ιδρυματικό λογαριασμό σας:
Αν ανήκετε στο μόνιμο προσωπικό του ΑΠΘ και αντιμετωπίζετε πρόβλημα, ενημερώστε τη Διεύθυνση Προσωπικού και το ΚΗΔ με email στη διεύθυνση hrm@auth.gr