Διαχείριση Προτιμήσεων

Χρησιμοποιούμε cookies για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη χρήση του ιστοχώρου μας από τους επισκέπτες, με στόχο την κάλυψη των αναγκών των περισσοτέρων επισκεπτών και τη βελτίωση του περιεχομένου του ιστοχώρου μας καθώς και τη διευκόλυνση του ιστοχώρου μας.

Τα cookies που χαρακτηρίζονται ως "Αναγκαία" αποθηκεύονται στον περιηγητή (browser) της συσκευής σας καθώς χρησιμοποιούνται για τις βασικές λειτουργικότητες του ιστοχώρου.

Πάντα Ενεργό
Χρησιμοποιούνται για τη σωστή χρήση του ιστοχώρου. Χρησιμοποιούμε cookies για την προτίμηση της γλώσσας του ιστοχώρου και για τη σύνδεση χρηστών στο σύστημα ώστε να παραμένουν συνδεδεμένοι μέχρι την αποσύνδεσή τους.

Δεν υπάρχουν cookies για προβολή.

Χρησιμοποιούνται για σκοπούς παρακολούθησης των επιδόσεων. Χρησιμοποιούμε cookies για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη χρήση του δικτυακού μας τόπου από τους επισκέπτες με στόχο, αφενός την ικανοποίηση περισσότερων αναγκών των επισκεπτών και τη βελτίωση του περιεχομένου του δικτυακού μας τόπου κι αφετέρου, τη διευκόλυνση του δικτυακού μας τόπου.

Δεν υπάρχουν cookies για προβολή.

Υπηρεσία αναφοράς επειγόντων περιστατικών ΑΠΘ

Άμεση κοινοποίηση θέσης συμβάντος στην Υπηρεσία Φύλαξης του ΑΠΘ
  • Σκοπός της υπηρεσίας είναι να δοθεί η δυνατότητα στα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας να μπορούν να κοινοποιήσουν άμεσα στην Υπηρεσία Φύλαξης ένα έκτακτο περιστατικό (παράνομης δραστηριότητας, περιστατικό υγείας, καταστροφή σε υλικοτεχνικές υποδομές του Ιδρύματος)  εντός του χώρου της πανεπιστημιούπολης. Η υπηρεσία δεν υποκαθιστά την επικοινωνία με τις τοπικές υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης (Αστυνομία, ΕΚΑΒ, Πυροσβεστική) που λειτουργούν επί 24ώρου βάσεως ή τον Ευρωπαϊκό αριθμός κλήσης έκτακτης ανάγκης «112». Λειτουργεί συμπληρωματικά με τις υπηρεσίες αυτές ώστε η Υπηρεσία Φύλαξης του ΑΠΘ που λειτουργεί επίσης επί 24ώρου βάσεως στο Κτίριο Διοίκησης να λάβει άμεσα γνώση και να προβεί στις προβλεπόμενες ενέργειες.

    Η εφαρμογή αξιοποιεί υφιστάμενες υποδομές  Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών του ΑΠΘ με χρήση των δυνατοτήτων προσδιορισμού θέσης GPS των φορητών συσκευών (tablets ή κινητά τηλέφωνα) σε εξωτερικούς χώρους, και την τεχνολογία Wi-Fi fingerprinting για τον προσδιορισμό της θέσης του συμβάντος σε εσωτερικούς χώρους. 

    Στην πρώτη φάση το mobile app που υποστηρίζει την υπηρεσία είναι διαθέσιμο για χρήστες φορητών συσκευών Android. Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή CampusSafety από εδώ.

    Για την αποφυγή τυχόν κατάχρησης της υπηρεσίας, η εφαρμογή απαιτεί την πιστοποίηση του χρήστη μέσω του ιδρυματικού λογαριασμού. Η χρήση της υπηρεσίας είναι απόλυτα προαιρετική, ενώ το ΑΠΘ συλλέγει μόνο τα δεδομένα που είναι απολύτως απαραίτητα για την εξυπηρέτηση του σκοπού της υπηρεσίας.

    Η υπηρεσία υλοποιήθηκε με τη φροντίδα της Μονάδας Ψηφιακής Διακυβέρνησης του ΑΠΘ, σε συνεργασία με εξωτερικό ανάδοχο με ερευνητική εμπειρία σε θέματα γεωχωρικών δεδομένων και αξιοποιώντας την υπάρχουσα γεωχωρική υποδομή του ΑΠΘ (GIS σύστημα του ΑΠΘ).

  • Η υπηρεσία μπορεί να αξιοποιηθεί από όλα τα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας που διαθέτουν ενεργό ιδρυματικό λογαριασμό και είναι κάτοχοι φορητής συσκευής Android

  • Η υπηρεσία CampusSafety διέπεται από συγκεκριμένους όρους χρήσης.