Υπηρεσίες αποφοίτων
Υπηρεσίες που παρέχονται στους αποφοίτους του πανεπιστημίου-
Πληροφορίες
Κατηγορία: Λογαριασμός χρήστη Υπηρεσίες e-University
Οι απόφοιτοι του ΑΠΘ μπορούν να διατηρήσουν τον ιδρυματικό τους λογαριασμό και να απολαμβάνουν χρήσιμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν:
- την διατήρηση του πανεπιστημιακού email με προώθηση σε άλλη διεύθυνση. Η ρύθμιση γίνεται από το περιβάλλον https://myaccount.auth.gr. Ειδικά οι απόφοιτοι Προγραμμάτων Διδακτορικών σπουδών διατηρούν το email τους κανονικά.
- ηλεκτρονική αίτηση και παραλαβή ψηφιακά υπογεγραμμένων πιστοποιητικών από το περιβάλλον https://students.auth.gr
- την διατήρηση της πρόσβασης στις υπηρεσίες cloud Google Apps for Education
- υποστήριξη στην εύρεση εργασίας από το Γραφείο Διασύνδεσης ΑΠΘ (ΓΔ ΑΠΘ)
- δωρεάν τηλεφωνική επικοινωνία με το πανεπιστήμιο και τα μέλη του μέσω της υπηρεσίας VoIP.
Σε επόμενη φάση θα ακολουθήσουν προσωποποιημένες υπηρεσίες, όπως:
- η ηλεκτρονική αίτηση και παραλαβή ψηφιακά υπογεγραμμένων συστατικών επιστολών,
- προσωποποιημένη ενημέρωση με βάση τα ενδιαφέροντα του απόφοιτου.
Η υλοποίηση των υπηρεσιών αποφοίτων έχει ως στόχο:- να εξυπηρετεί 24×7 εντός και εκτός Θεσσαλονίκης, κατοίκους εξωτερικού, κλπ. και βελτιώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες του ΑΠΘ προς τους απόφοιτούς του,
- να ελαχιστοποιεί την επαφή των αποφοίτων με τη Γραμματεία του Τμήματος και με τα μέλη ΔΕΠ για τετριμμένα θέματα
- να μεγιστοποιεί τις ευκαιρίες συνέχισης της ακαδημαϊκής καριέρας, επαγγελματικής αποκατάστασης, διατήρηση της επαφής με συν-αποφοίτους, κλπ.
-
Προϋποθέσεις
Να διαθέτετε ιδρυματικό λογαριασμό στο ΑΠΘ.
-
Οδηγίες
Έξι μήνες μετά την αποφοίτησή σου, θα λήξει ο λογαριασμός σου και θα κληθείς στα μηνύματα που θα λάβεις να τον ανανεώσεις ως απόφοιτος. Στο περιβάλλον myaccount.auth.gr δες πότε πρόκειται να λήξει. Μπορείς να τον ανανεώσεις αυτόματα αφού απομένουν λιγότερο από 15 μέρες για τη λήξη του.
Η ανανέωση θα πρέπει να γίνεται κάθε 3 χρόνια για να διατηρείται ενεργός ο λογαριασμός αποφοίτου.
Για περισσότερες λεπτομέρειες συμβουλεύσου τις σχετικές οδηγίες.
Πληροφορίες για τα στάδια του λογαριασμού
-
Χρονική Ισχύς
Οι υπηρεσίες σε απόφοιτους παρέχονται για όσο χρονικό διάστημα παραμένει ενεργός ο ιδρυματικός λογαριασμός. Ο λογαριασμός αποφοίτου λήγει κάθε 3 χρόνια και χρειάζεται ανανέωση.
-
Συχνές Ερωτήσεις
-
Τι συμβαίνει στην περίπτωση που είμαι απόφοιτος δύο ή περισσοτέρων τμημάτων;
Δεν υπάρχει περιορισμός στην δήλωση τίτλων σπουδών. Στην περίπτωση που κατέχετε περισσότερους του ενός, επαναλαμβάνετε την διαδικασία σύνδεσης για κάθε τίτλο ξεχωριστά.
-
Γιατί το τμήμα μεταπτυχιακών / διδακτορικών σπουδών από όπου αποφοίτησα δεν υπάρχει στην σχετική λίστα;
Στην παρούσα φάση υπάρχουν δεδομένα αποφοίτων από το σύνολο των προπτυχιακών τμημάτων και την πλειονότητα των μεταπτυχιακών/διδακτορικών προγραμμάτων σπουδών. Τα στοιχεία μας ανανεώνονται συνεχώς ώστε να καλύψουν το σύνολο των τμημάτων του ΑΠΘ.
-
Γιατί δεν μπορώ να συνδέσω τον λογαριασμό μου με τους τίτλους σπουδών μου;
1. Ενδέχεται η Γραμματεία του τμήματός σας να έχει καταχωρήσει τα στοιχεία σας με διαφορετικό τρόπο (π.χ. έχετε διπλό όνομα και η Γραμματεία έχει καταχωρήσει μόνο το ένα, ή ονομάζεστε Κωνσταντίνος και η Γραμματεία σάς έχει καταγράψει ως Κων/νο).
Στην περίπτωση αυτή:
- Δοκιμάστε να επανυποβάλετε τα στοιχεία σας για να εξασφαλίσετε ότι δεν έχει υπάρξει σφάλμα κατά την πληκτρολόγηση (π.χ. κενός χαρακτήρας στο τέλος του ονόματός σας)
- Εάν έχετε διπλό όνομα ή επώνυμο, δοκιμάστε όλους τους πιθανούς τρόπους πληκτρολόγησης (π.χ. ΟΝΟΜΑ1 ΟΝΟΜΑ2, ΟΝΟΜΑ1–ΟΝΟΜΑ2, ΟΝΟΜΑ1 – ΟΝΟΜΑ2, ΟΝΟΜΑ1, ΟΝΟΜΑ2)
- Εάν έχετε όνομα το οποίο μπορεί να γραφεί και συντετμημένα δοκιμάστε και τους δύο τρόπους γραφής (π.χ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΩΝ/ΝΟΣ)
- Επικοινωνήστε με την υποστήριξη χρηστών στην ηλ. διεύθυνση support-alumni@auth.gr
2. Είστε παλιός απόφοιτος και ίσως δεν έχετε καταχωρηθεί στο ηλεκτρονικό μητρώο της Γραμματείας σας. Οι περισσότερες Γραμματείες προπτυχιακών τμημάτων του ΑΠΘ έχουν ξεκινήσει να μηχανογραφούν τους φοιτητές τους από τις αρχές της δεκαετίας του 1990. Επικοινωνήστε με την υποστήριξη χρηστών στην ηλ. διεύθυνση support-alumni@auth.gr
3.Τα στοιχεία που έχετε υποβάλει δεν είναι επαρκή για τη άμεση σύνδεση φυσικού προσώπου με τίτλο σπουδών (π.χ. λόγω συνωνυμίας σας με κάποιον άλλον απόφοιτο). Επικοινωνήστε με την υποστήριξη χρηστών στην ηλ. διεύθυνση support-alumni@auth.gr
-
Ποια η σχέση της «Πύλης Αποφοίτων» με την «Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας» (ΔΑΣΤΑ);
Η «Πύλη Αποφοίτων» και η ΔΑΣΤΑ είναι διαφορετικές υπηρεσίες του ΑΠΘ, αλλά συνεργαζόμενες σε μεγάλο βαθμό. Συγκεκριμένα, με ζητήματα αποφοίτων ασχολείται και το Γραφείο Διασύνδεσης της ΔΑΣΤΑ (ΓΔ-ΔΑΣΤΑ).
Η «Πύλη Αποφοίτων» παρέχει κυρίως υπηρεσίες σχετικές με τις Γραμματείες των Τμημάτων (πιστοποιητικά, συστατικές επιστολές, κλπ), ενώ το ΓΔ-ΔΑΣΤΑ σχετίζεται με ζητήματα που αφορούν την σταδιοδρομία των αποφοίτων (αγγελίες, βιογραφικά, κλπ).
Για διευκόλυνση των αποφοίτων-χρηστών, η είσοδος και στις δύο υπηρεσίες γίνεται με κοινό λογαριασμό, αυτόν της «Πύλη Αποφοίτων». Να σημειωθεί ότι στη ΔΑΣΤΑ επιτρέπεται η πρόσβαση μόνο σε αποφοίτους που έχουν ταυτοποιήσει επιτυχώς τον λογαριασμό τους με κάποιον απόφοιτο.
Συνοπτικά, η ροή διαδικασιών που πρέπει να ακολουθήσει ένας απόφοιτος για να αποκτήσει πρόσβαση και στις δύο υπηρεσίες είναι η ακόλουθη:
- Εγγραφή στην «Πύλη Αποφοίτων»
- Ταυτοποίηση με απόφοιτο στην «Πύλη Αποφοίτων»
- Χρήση του λογαριασμού της «Πύλης Αποφοίτων» για εγγραφή στην ΔΑΣΤΑ, επιλέγοντας στην πύλη www.dasta.auth.gr «Ο λογαριασμός μου» --> «Σύνδεση Αποφοίτου»
-
Τι συμβαίνει στην περίπτωση που είμαι απόφοιτος δύο ή περισσοτέρων τμημάτων;