Επιλέξτε παρακάτω ανάλογα με την ιδιότητά σας
Δημιουργία
Με την ολοκλήρωση της εγγραφής στο Τμήμα σας θα λάβετε ένα SMS στον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει κατά τη διαδικασία εγγραφής. Το SMS θα περιλαμβάνει:
- το όνομα χρήστη (username) του λογαριασμού σας ,
- έναν κωδικό ασφαλείας (one time password) και
- έναν σύνδεσμο ιστοσελίδας τoν οποίo πρέπει να επισκεφθείτε για να ορίσετε τον κωδικό πρόσβασης (password) του λογαριασμού σας.
Αν δε λάβετε SMS τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να σας δώσουμε εξατομικευμένες οδηγίες.
Ανανέωση
Δε χρειάζεται ανανέωση του λογαριασμού σας εφόσον είναι ενεργή η φοιτητική σας ιδιότητα. Στις περιπτώσεις που, λόγω της κατάστασης της φοιτητικής σας ιδιότητας, λήξει ο λογαριασμός σας ενώ είστε ακόμα φοιτητής/φοιτήτρια, επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση support@auth.gr για την ανανέωση του λογαριασμού σας.
Αν έχει αλλάξει η ιδιότητά σας τότε για να ενημερώσετε τα στοιχεία του και να τον ανανεώσετε-επανενεργοποιήσετε, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να λάβετε εξατομικευμένες οδηγίες.
Αν είστε απόφοιτος, συμβουλευτείτε την ιστοσελίδα https://it.auth.gr/manuals/accounttitles/#user-alumni.
Δημιουργία
Με την ολοκλήρωση της εγγραφής στο Τμήμα σας θα λάβετε ένα SMS στον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει κατά τη διαδικασία εγγραφής. Το SMS θα περιλαμβάνει:
- το όνομα χρήστη (username) του λογαριασμού σας ,
- έναν κωδικό ασφαλείας (one time password) και
- έναν σύνδεσμο ιστοσελίδας τoν οποίo πρέπει να επισκεφθείτε για να ορίσετε τον κωδικό πρόσβασης (password) του λογαριασμού σας.
Αν δε λάβετε SMS τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να σας δώσουμε εξατομικευμένες οδηγίες.
Ανανέωση
Δεν χρειάζεται ανανέωση του λογαριασμού σας εφόσον είναι ενεργή η φοιτητική σας ιδιότητα και είστε καταχωρημένος/η στην Πανεπιστημιακή Υπηρεσία ΚΑταλόγου (ΠΥΚΑ).
Εάν δεν είστε στη ΠΥΚΑ τότε η ανανέωση μπορεί να γίνει αν μας προσκομίσετε βεβαίωση σπουδών από τη Γραμματεία του Τμήματός σας ή τον επιβλέποντα καθηγητή, με έναν από τους τρόπους που περιγράφονται εδώ. ΠΡΟΣΟΧΗ! Η ακαδημαϊκή ταυτότητα ΔΕΝ είναι αποδεικτικό της ταυτότητας ούτε της ιδιότητας του φοιτητή.
Αν έχει αλλάξει η ιδιότητά σας τότε για να ενημερώσετε τα στοιχεία του και να τον ανανεώσετε-επανενεργοποιήσετε, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να λάβετε εξατομικευμένες οδηγίες.
Αν είστε απόφοιτος, μπορείτε να διατηρήσετε το λογαριασμό σας ενεργό κάνοντας ανανέωση ηλεκτρονικά, μέσα από το περιβάλλον διαχείρισης, εφόσον απομένουν λιγότερο από 15 μέρες μέχρι την ημερομηνία λήξης. Στο ίδιο περιβάλλον θα δείτε τις υπηρεσίες που σας προσφέρονται στο εξής.
Ανανέωση
- Μπορείτε να κάνετε ανανέωση του λογαριασμού από το περιβάλλον myaccount.auth.gr, ώστε να διατηρήσετε τη διεύθυνση email που είχατε στο ΑΠΘ αλλά και να έχετε πρόσβαση σε άλλες ηλεκτρονικές υπηρεσίες ως απόφοιτος. Αν κάνετε ανανέωση για πρώτη φορά ως απόφοιτος, ανάλογα με την ιδιότητα που είχατε, ισχύουν τα εξής:
Προπτυχιακός ή μεταπτυχιακός φοιτητής: θα πρέπει να ορίσετε υποχρεωτικά προώθηση μηνυμάτων σε άλλη διεύθυνση. Με την ανανέωση του λογαριασμού χάνεται αυτόματα η πρόσβαση στη θυρίδα μηνυμάτων σας που διαθέτατε ως ενεργός φοιτητής και θα πρέπει να φροντίσετε να πάρετε αντίγραφο των μηνυμάτων που σας ενδιαφέρουν. Αυτό μπορεί να γίνει είτε προωθώντας τα μηνύματα σε μια άλλη διεύθυνση email που διαθέτετε είτε ρυθμίζοντας κάποιο πρόγραμμα διαχείρισης αλληλογραφίας και αντιγράφοντας αυτά που σας ενδιαφέρουν σε τοπικούς φακέλους. Οδηγίες μεταφοράς μηνυμάτων τοπικά στον υπολογιστή σας υπάρχουν στην ιστοσελίδα https://it.auth.gr/manuals/downloademails/.
Υποψήφιος διδάκτορας: διατηρείτε κανονικά την πρόσβασή σας στη θυρίδα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για όσο παραμένει ενεργός ο λογαριασμός σας.
Η ανανέωση του λογαριασμού γίνεται εφόσον απομένουν λιγότερο από 15 μέρες για τη λήξη του. Ο λογαριασμός του απόφοιτου λήγει κάθε 3 χρόνια.
- Μπορείτε να μην κάνετε καμία ενέργεια. Στην περίπτωση αυτή η κατάσταση του λογαριασμού μπαίνει στα στάδια που περιγράφονται στην ιστοσελίδα https://it.auth.gr/service/univid/?tab=life-cycle (ισχύει μόνο για απόφοιτους που δεν διατήρησαν τον ιδρυματικό λογαριασμό τους μετά την αποφοίτηση).
Αν έχει αλλάξει η ιδιότητά σας τότε για να ενημερώσετε τα στοιχεία του και να τον ανανεώσετε-επανενεργοποιήσετε, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να λάβετε εξατομικευμένες οδηγίες.
Δημιουργία
Για να αποκτήσετε ιδρυματικό λογαριασμό χρήστη θα πρέπει τα στοιχεία σας να είναι καταχωρημένα στην Πανεπιστημιακή Υπηρεσία Καταλόγου (ΠΥΚΑ) οπότε και θα λάβετε ένα SMS στον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στη Διεύθυνση προσωπικού. Το SMS θα περιλαμβάνει:
- το όνομα χρήστη (username) του λογαριασμού σας ,
- έναν κωδικό ασφαλείας (one time password) και
- έναν σύνδεσμο ιστοσελίδας τoν οποίo πρέπει να επισκεφθείτε για να ορίσετε τον κωδικό πρόσβασης (password) του λογαριασμού σας.
Αν δε λάβετε SMS τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να σας δώσουμε εξατομικευμένες οδηγίες.
Ανανέωση
Δεν χρειάζεται ανανέωση του λογαριασμού σας εφόσον είστε εν ενεργεία μόνιμο προσωπικό στο ΑΠΘ.
Εάν έχετε συνταξιοδοτηθεί μπορείτε να ανανεώσετε ηλεκτρονικά το λογαριασμό σας από το περιβάλλον διαχείρισης εφόσον απομένουν λιγότερο από 15 μέρες μέχρι την ημερομηνία λήξης. Στο ίδιο περιβάλλον θα δείτε τις υπηρεσίες που σας προσφέρονται στο εξής.
Δημιουργία
Για να αποκτήσετε ιδρυματικό λογαριασμό χρήστη θα πρέπει τα στοιχεία σας να είναι καταχωρημένα στην Πανεπιστημιακή Υπηρεσία Καταλόγου (ΠΥΚΑ) οπότε και θα λάβετε ένα SMS στον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στη Διεύθυνση προσωπικού. Το SMS θα περιλαμβάνει:
- το όνομα χρήστη (username) του λογαριασμού σας ,
- έναν κωδικό ασφαλείας (one time password) και
- έναν σύνδεσμο ιστοσελίδας τoν οποίo πρέπει να επισκεφθείτε για να ορίσετε τον κωδικό πρόσβασης (password) του λογαριασμού σας.
Αν δε λάβετε SMS τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να σας δώσουμε εξατομικευμένες οδηγίες.
Ανανέωση
Δεν χρειάζεται ανανέωση του λογαριασμού σας εφόσον είστε εν ενεργεία αποσπασμένο μέλος στο ΑΠΘ.
Εάν έχετε συνταξιοδοτηθεί μπορείτε να ανανεώσετε ηλεκτρονικά το λογαριασμό σας από το περιβάλλον διαχείρισης εφόσον απομένουν λιγότερο από 15 μέρες μέχρι την ημερομηνία λήξης. Στο ίδιο περιβάλλον θα δείτε τις υπηρεσίες που σας προσφέρονται στο εξής.
Δημιουργία
Για να αποκτήσετε ιδρυματικό λογαριασμό χρήστη θα πρέπει τα στοιχεία σας να είναι καταχωρημένα στην Πανεπιστημιακή Υπηρεσία Καταλόγου (ΠΥΚΑ) οπότε και θα λάβετε ένα SMS στον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στη Διεύθυνση προσωπικού. Το SMS θα περιλαμβάνει:
- το όνομα χρήστη (username) του λογαριασμού σας ,
- έναν κωδικό ασφαλείας (one time password) και
- έναν σύνδεσμο ιστοσελίδας τoν οποίo πρέπει να επισκεφθείτε για να ορίσετε τον κωδικό πρόσβασης (password) του λογαριασμού σας.
Αν δε λάβετε SMS** τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να σας δώσουμε εξατομικευμένες οδηγίες.
**Αν τα στοιχεία σας δεν είναι στην ΠΥΚΑ θα πρέπει να προσέλθετε στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ φέροντας μαζί:
- Ενυπόγραφη βεβαίωση με ημερομηνία εντός του τρέχοντος ακαδημαϊκού εξαμήνου, από τον Πρόεδρο του Τμήματος/Σχολής όπου διδάσκετε.
- Επίσημο αποδεικτικό ταυτότητας (ΑΤ ή διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης)
Αν δεν μπορείτε να προσέλθετε αυτοπροσώπως στην εξυπηρέτηση χρηστών δείτε εδώ τι επιλογές έχετε.
Ανανέωση
Δεν χρειάζεται ανανέωση του λογαριασμού σας εφόσον είναι ενεργή η ιδιότητά σας στην ΠΥΚΑ. Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της ιδιότητας σας κάνοντας Είσοδο στο περιβάλλον pyka.auth.gr
Διαφορετικά, για να ανανεώσετε τον ιδρυματικό σας λογαριασμό θα πρέπει να μας προσκομίσετε ενυπόγραφη βεβαίωση με ημερομηνία εντός του τρέχοντος ακαδημαϊκού εξαμήνου, από τον Πρόεδρο του Τμήματος όπου διδάσκετε, με έναν από τους τρόπους που περιγράφονται εδώ.
Αν έχει αλλάξει η ιδιότητά σας τότε για να ενημερώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας και να τον ανανεώσετε-επανενεργοποιήσετε, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να λάβετε εξατομικευμένες οδηγίες.
Δημιουργία
Για να αποκτήσετε ιδρυματικό λογαριασμό χρήστη θα πρέπει τα στοιχεία σας να είναι καταχωρημένα στην Πανεπιστημιακή Υπηρεσία Καταλόγου (ΠΥΚΑ) οπότε και θα λάβετε ένα SMS στον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στη Διεύθυνση προσωπικού. Το SMS θα περιλαμβάνει:
- το όνομα χρήστη (username) του λογαριασμού σας ,
- έναν κωδικό ασφαλείας (one time password) και
- έναν σύνδεσμο ιστοσελίδας τoν οποίo πρέπει να επισκεφθείτε για να ορίσετε τον κωδικό πρόσβασης (password) του λογαριασμού σας.
Αν δε λάβετε SMS τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να σας δώσουμε εξατομικευμένες οδηγίες.
Ανανέωση
Δεν χρειάζεται ανανέωση του λογαριασμού σας εφόσον είστε εν ενεργεία συνεργάτης του ΑΠΘ.
Δημιουργία
Για να αποκτήσετε ιδρυματικό λογαριασμό χρήστη θα πρέπει να προσέλθετε στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ φέροντας μαζί:
- Ενυπόγραφη βεβαίωση με ημερομηνία εντός του τρέχοντος ακαδημαϊκού εξαμήνου, από τον Πρόεδρο ή τη γραμματεία του Τμήματος/Σχολής όπου διδάσκετε
- Επίσημο αποδεικτικό ταυτότητας (ΑΤ ή διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης)
Αν δεν μπορείτε να προσέλθετε αυτοπροσώπως στην εξυπηρέτηση χρηστών δείτε εδώ τι επιλογές έχετε.
Ανανέωση
Για να ανανεώσετε τον ιδρυματικό σας λογαριασμό θα πρέπει να μας προσκομίσετε ενυπόγραφη βεβαίωση με ημερομηνία εντός του τρέχοντος ακαδημαϊκού εξαμήνου, από τον Πρόεδρο ή τη γραμματεία του Τμήματος όπου διδάσκετε, με έναν από τους τρόπους που περιγράφονται εδώ.
Αν έχει αλλάξει η ιδιότητάς σας τότε για να ενημερώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας και να τον ανανεώσετε-επανενεργοποιήσετε, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να λάβετε εξατομικευμένες οδηγίες.
Δημιουργία
Για να αποκτήσετε ιδρυματικό λογαριασμό χρήστη θα πρέπει τα στοιχεία σας να είναι καταχωρημένα στην Πανεπιστημιακή Υπηρεσία Καταλόγου (ΠΥΚΑ) οπότε και θα λάβετε ένα SMS στον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει κατά τη σύναψη της σύμβασης. Το SMS θα περιλαμβάνει:
- το όνομα χρήστη (username) του λογαριασμού σας ,
- έναν κωδικό ασφαλείας (one time password) και
- έναν σύνδεσμο ιστοσελίδας τoν οποίo πρέπει να επισκεφθείτε για να ορίσετε τον κωδικό πρόσβασης (password) του λογαριασμού σας.
Αν δε λάβετε SMS τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να σας δώσουμε εξατομικευμένες οδηγίες.
Ανανέωση
Δεν χρειάζεται ανανέωση του λογαριασμού σας εφόσον είναι ενεργή η σύμβασή σας και εφόσον αυτή είναι με την Επιτροπή Ερευνών. Σε άλλη περίπτωση θα πρέπει να προσκομίσετε στο ΚΗΔ αντίγραφο της σύμβασής σας με έναν από τους τρόπους που περιγράφονται εδώ.
Αν έχει αλλάξει η ιδιότητάς σας τότε για να ενημερώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας και να τον ανανεώσετε-επανενεργοποιήσετε, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να λάβετε εξατομικευμένες οδηγίες.
Δημιουργία
Για να αποκτήσετε ιδρυματικό λογαριασμό χρήστη θα πρέπει να γίνουν οι παρακάτω ενέργειες:
- Ο άμεσος Προϊστάμενος της υπηρεσίας σας στο ΑΠΘ να συμπληρώσει και να υποβάλει στο ΚΗΔ τη φόρμα βεβαίωσης συνεργασίας και
- Να στείλετε στη διεύθυνση support@auth.gr υπεύθυνη δήλωση (ΥΔ) από την υπηρεσία gov.gr για την απομακρυσμένη ταυτοποίησή σας που θα αναγράφει: “Δηλώνω ότι αιτούμαι την έκδοση ιδρυματικού λογαριασμού του ΑΠΘ με την ιδιότητα του φιλοξενούμενου αποδεχόμενος τον Κανονισμό Λειτουργίας Δικτύου Δεδομένων ΑΠΘ https://it.auth.gr/network-use-policy/” και θα συμπληρώνετε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου (εκεί θα αποσταλεί με SMS ο κωδικός του λογαριασμού).
Μετά από τα παραπάνω μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το ΚΗΔ για τη δημιουργία του ιδρυματικού σας λογαριασμού στο ΑΠΘ.
Εναλλακτικά, εφόσον δεν υπάρχει η δυνατότητα συμπλήρωσης της παραπάνω ΥΔ ηλεκτρονικά από την υπηρεσία gov.gr, μπορείτε να προσέλθετε αυτοπροσώπως* στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ φέροντας μαζί επίσημο αποδεικτικό ταυτότητας (ΑΤ ή διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης) για την ταυτοπροσωπία με φυσική παρουσία.
*Αν δεν μπορείτε να προσέλθετε αυτοπροσώπως στην εξυπηρέτηση χρηστών μπορείτε να κάνετε εξουσιοδότηση σε αντιπρόσωπό σας για να προσέλθει εκείνος, όπως περιγράφεται εδώ.
Ανανέωση
Για να ανανεώσετε τον ιδρυματικό σας λογαριασμό θα πρέπει ο άμεσος Προϊστάμενος της υπηρεσίας σας στο ΑΠΘ να συμπληρώσει και να υποβάλει στο ΚΗΔ τη φόρμα βεβαίωσης συνεργασίας.
Αν έχει αλλάξει η ιδιότητά σας τότε για να ενημερώσετε τα στοιχεία του και να τον ανανεώσετε-επανενεργοποιήσετε, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να λάβετε εξατομικευμένες οδηγίες.
Δημιουργία
Για να αποκτήσετε ιδρυματικό λογαριασμό χρήστη θα πρέπει να γίνουν οι παρακάτω ενέργειες:
- Ένα μέλος ΔΕΠ με το οποίο συνεργάζεστε ή ο Προϊστάμενος της Γραμματείας του Τμήματος θα πρέπει να συμπληρώσει και να υποβάλει στο ΚΗΔ τη φόρμα βεβαίωσης συνεργασίας και
- Να στείλετε στη διεύθυνση support@auth.gr υπεύθυνη δήλωση (ΥΔ) από την υπηρεσία gov.gr για την απομακρυσμένη ταυτοποίησή σας που θα αναγράφει: “Δηλώνω ότι αιτούμαι την έκδοση ιδρυματικού λογαριασμού του ΑΠΘ με την ιδιότητα του μεταδιδακτορικού συνεργάτη αποδεχόμενος τον Κανονισμό Λειτουργίας Δικτύου Δεδομένων ΑΠΘ https://it.auth.gr/el/network-use-policy” και θα συμπληρώνετε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου (εκεί θα αποσταλεί με SMS ο κωδικός του λογαριασμού).
Μετά από τα παραπάνω μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το ΚΗΔ για τη δημιουργία του ιδρυματικού σας λογαριασμού στο ΑΠΘ.
Εναλλακτικά, εφόσον δεν υπάρχει η δυνατότητα συμπλήρωσης της παραπάνω ΥΔ ηλεκτρονικά από την υπηρεσία gov.gr, μπορείτε να προσέλθετε αυτοπροσώπως* στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ φέροντας μαζί επίσημο αποδεικτικό ταυτότητας (ΑΤ ή διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης) για την ταυτοπροσωπία με φυσική παρουσία.
*Αν δεν μπορείτε να προσέλθετε αυτοπροσώπως στην εξυπηρέτηση χρηστών μπορείτε να κάνετε εξουσιοδότηση σε αντιπρόσωπό σας για να προσέλθει εκείνος, όπως περιγράφεται εδώ.
Ανανέωση
Για να ανανεώσετε τον ιδρυματικό σας λογαριασμό θα πρέπει ένα μέλος ΔΕΠ του Τμήματός σας ή ο Προϊστάμενος της Γραμματείας να συμπληρώσει και να υποβάλει στο ΚΗΔ τη φόρμα βεβαίωσης συνεργασίας.
Αν έχει αλλάξει η ιδιότητά σας τότε για να ενημερώσετε τα στοιχεία του και να τον ανανεώσετε-επανενεργοποιήσετε, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να λάβετε εξατομικευμένες οδηγίες.
Δημιουργία
Για να αποκτήσετε ιδρυματικό λογαριασμό χρήστη θα πρέπει να γίνουν οι παρακάτω ενέργειες:
- Το μέλος ΔΕΠ με το οποίο συνεργάζεστε να συμπληρώσει και να υποβάλει στο ΚΗΔ τη φόρμα βεβαίωσης συνεργασίας και
- Να στείλετε στη διεύθυνση support@auth.gr υπεύθυνη δήλωση (ΥΔ) από την υπηρεσία gov.gr για την απομακρυσμένη ταυτοποίησή σας που θα αναγράφει: “Δηλώνω ότι αιτούμαι την έκδοση ιδρυματικού λογαριασμού του ΑΠΘ με την ιδιότητα του φιλοξενούμενου αποδεχόμενος τον Κανονισμό Λειτουργίας Δικτύου Δεδομένων ΑΠΘ https://it.auth.gr/el/network-use-policy” και θα συμπληρώνετε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου (εκεί θα αποσταλεί με SMS ο κωδικός του λογαριασμού).
Μετά από τα παραπάνω μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το ΚΗΔ για τη δημιουργία του ιδρυματικού σας λογαριασμού στο ΑΠΘ.
Εναλλακτικά, εφόσον δεν υπάρχει η δυνατότητα συμπλήρωσης της παραπάνω ΥΔ ηλεκτρονικά από την υπηρεσία gov.gr, μπορείτε να προσέλθετε αυτοπροσώπως* στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ φέροντας μαζί επίσημο αποδεικτικό ταυτότητας (ΑΤ ή διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης) για την ταυτοπροσωπία με φυσική παρουσία.
*Αν δεν μπορείτε να προσέλθετε αυτοπροσώπως στην εξυπηρέτηση χρηστών μπορείτε να κάνετε εξουσιοδότηση σε αντιπρόσωπό σας για να προσέλθει εκείνος, όπως περιγράφεται εδώ.
Ανανέωση
Για να ανανεώσετε τον ιδρυματικό σας λογαριασμό θα πρέπει το μέλος ΔΕΠ με το οποίο συνεργάζεστε να συμπληρώσει και να υποβάλει στο ΚΗΔ τη φόρμα βεβαίωσης συνεργασίας. Εναλλακτικά, θα πρέπει να μας προσκομίσετε ενυπόγραφη βεβαίωση από το μέλος ΔΕΠ, με έναν από τους τρόπους που περιγράφονται εδώ.
Αν έχει αλλάξει η ιδιότητά σας τότε για να ενημερώσετε τα στοιχεία του και να τον ανανεώσετε-επανενεργοποιήσετε, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να λάβετε εξατομικευμένες οδηγίες.
Δημιουργία
Για να αποκτήσετε ιδρυματικό λογαριασμό χρήστη θα πρέπει να γίνουν οι παρακάτω ενέργειες:
- Ο Προϊστάμενος της Γραμματείας του Τμήματος θα πρέπει να συμπληρώσει και να υποβάλει στο ΚΗΔ τη φόρμα βεβαίωσης συνεργασίας και
- Να στείλετε στη διεύθυνση support@auth.gr υπεύθυνη δήλωση (ΥΔ) από την υπηρεσία gov.gr για την απομακρυσμένη ταυτοποίησή σας που θα αναγράφει: “Δηλώνω ότι αιτούμαι την έκδοση ιδρυματικού λογαριασμού του ΑΠΘ με την ιδιότητα του Άμισθου Επιστημονικού Συνεργάτη αποδεχόμενος τον Κανονισμό Λειτουργίας Δικτύου Δεδομένων ΑΠΘ https://it.auth.gr/network-use-policy/” και θα συμπληρώνετε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου (εκεί θα αποσταλεί με SMS ο κωδικός του λογαριασμού).
Μετά από τα παραπάνω μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το ΚΗΔ για τη δημιουργία του ιδρυματικού σας λογαριασμού στο ΑΠΘ.
Εναλλακτικά, εφόσον δεν υπάρχει η δυνατότητα συμπλήρωσης της παραπάνω ΥΔ ηλεκτρονικά από την υπηρεσία gov.gr, μπορείτε να προσέλθετε αυτοπροσώπως* στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ φέροντας μαζί επίσημο αποδεικτικό ταυτότητας (ΑΤ ή διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης) για την ταυτοπροσωπία με φυσική παρουσία.
*Αν δεν μπορείτε να προσέλθετε αυτοπροσώπως στην εξυπηρέτηση χρηστών μπορείτε να κάνετε εξουσιοδότηση σε αντιπρόσωπό σας για να προσέλθει εκείνος, όπως περιγράφεται εδώ.
Ανανέωση
Για να ανανεώσετε τον ιδρυματικό σας λογαριασμό θα πρέπει ο Προϊστάμενος της Γραμματείας να συμπληρώσει και να υποβάλει στο ΚΗΔ τη φόρμα βεβαίωσης συνεργασίας. Εναλλακτικά, θα πρέπει να μας προσκομίσετε ενυπόγραφη βεβαίωση από τη Γραμματεία ότι είστε Άμισθος Επιστημονικός Συνεργάτης μετά από απόφαση Συνέλευσης Τμήματος, με έναν από τους τρόπους που περιγράφονται εδώ.
Αν έχει αλλάξει η ιδιότητά σας τότε για να ενημερώσετε τα στοιχεία του και να τον ανανεώσετε-επανενεργοποιήσετε, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να λάβετε εξατομικευμένες οδηγίες.
Δημιουργία
Για να αποκτήσετε ιδρυματικό λογαριασμό χρήστη θα πρέπει να προσέλθετε στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ φέροντας μαζί:
- Ενυπόγραφη βεβαίωση με ημερομηνία εντός του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους από το Σχολείο Νέας Ελληνικής (δεν απαιτείται αν το Σχολείο Νεάς Ελληνικής μας έχει αποστείλετε λίστα με τους σπουδαστές του)
- Επίσημο αποδεικτικό ταυτότητας (ΑΤ ή διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης).
Αν δεν μπορείτε να προσέλθετε αυτοπροσώπως στην εξυπηρέτηση χρηστών δείτε εδώ τι επιλογές έχετε.
Ανανέωση
Για να ανανεώσετε τον ιδρυματικό σας λογαριασμό θα πρέπει να μας προσκομίσετε ενυπόγραφη βεβαίωση με ημερομηνία εντός του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους από το Σχολείο Νέας Ελληνικής, με έναν από τους τρόπους που περιγράφονται εδώ.
Αν έχει αλλάξει η ιδιότητάς σας τότε για να ενημερώσετε τα στοιχεία του και να τον ανανεώσετε-επανενεργοποιήσετε, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να λάβετε εξατομικευμένες οδηγίες.
Δημιουργία
Για να αποκτήσετε ιδρυματικό λογαριασμό χρήστη θα πρέπει να προσέλθετε στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ φέροντας μαζί:
- Ενυπόγραφη βεβαίωση ιδιότητας με ημερομηνία εντός του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους, από τον Πρόεδρο του Τμήματος που εποπτεύει το Σχολείο
- Επίσημο αποδεικτικό ταυτότητας (ΑΤ ή διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης).
Αν δεν μπορείτε να προσέλθετε αυτοπροσώπως στην εξυπηρέτηση χρηστών δείτε εδώ τι επιλογές έχετε.
Ανανέωση
Για να ανανεώσετε τον ιδρυματικό σας λογαριασμό θα πρέπει να μας προσκομίσετε ενυπόγραφη βεβαίωση ιδιότητας με ημερομηνία εντός του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους, από τον Πρόεδρο του Τμήματος που εποπτεύει το Σχολείο, με έναν από τους τρόπους που περιγράφονται εδώ.
Αν έχει αλλάξει η ιδιότητάς σας τότε για να ενημερώσετε τα στοιχεία του και να τον ανανεώσετε-επανενεργοποιήσετε, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να λάβετε εξατομικευμένες οδηγίες.
Δημιουργία
Για να αποκτήσετε ιδρυματικό λογαριασμό χρήστη θα πρέπει να προσέλθετε στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ φέροντας μαζί:
- Ενυπόγραφη βεβαίωση ιδιότητας με ημερομηνία εντός του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους, από τον Επόπτη του Σχολείου εφόσον είναι μέλος ΑΠΘ
- Επίσημο αποδεικτικό ταυτότητας (ΑΤ ή διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης).
Αν δεν μπορείτε να προσέλθετε αυτοπροσώπως στην εξυπηρέτηση χρηστών δείτε εδώ τι επιλογές έχετε.
Ανανέωση
Για να ανανεώσετε τον ιδρυματικό σας λογαριασμό θα πρέπει να μας προσκομίσετε ενυπόγραφη βεβαίωση ιδιότητας με ημερομηνία εντός του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους, από τον Επόπτη του Σχολείου (μέλος ΑΠΘ), με έναν από τους τρόπους που περιγράφονται εδώ.
Αν έχει αλλάξει η ιδιότητάς σας τότε για να ενημερώσετε τα στοιχεία του και να τον ανανεώσετε-επανενεργοποιήσετε, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ για να λάβετε εξατομικευμένες οδηγίες.