Πολιτική αντιμετώπισης τεχνικών προβλημάτων κατά τη διάρκεια της εξέτασης

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την απόφαση Συγκλήτου 3024/26-5-2020, τα ενδεχόμενα τεχνικά προβλήματα κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εξέτασης διαχωρίζονται σε τρεις κατηγορίες:

i. Τεχνικά προβλήματα που προέκυψαν στον εξεταστή (κατά την επιτήρηση ή την προφορική εξέταση)
ii. Τεχνικά προβλήματα που προέκυψαν μεμονωμένα στον εξεταζόμενο
iii. Τεχνικά προβλήματα που προέκυψαν στην πλατφόρμα εξέτασης.

Στις περιπτώσεις (i) και (iii) προτείνεται (ανάλογα με την έκταση του προβλήματος και κατά την κρίση του υπεύθυνου του μαθήματος) να ακυρωθούν οι εξετάσεις και να ανακοινωθεί νέα ημέρα και ώρα εξέτασης μετά την επίλυση των τεχνικών προβλημάτων, ή να γίνει συμπληρωματική εξέταση των φοιτητών που επηρέασε το τεχνικό πρόβλημα.
Στην περίπτωση (ii) προτείνεται στον φοιτητή να στείλει αίτημα επανεξέτασης μέσω e-mail συνοδευόμενο από σχετική αιτιολόγηση και κατά την κρίση του υπεύθυνου του μαθήματος να γίνει επανεξέταση ή συμπληρωματική εξέταση του φοιτητή.

Περισσότερες ανακοινώσεις

Μετάβαση στο περιεχόμενο