Aγαπητά μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας,
ευχαριστούμε που ανταποκριθήκατε στην πρόσκλησή μας και συμμετείχατε στην έρευνα για την αξιολόγηση των προσφερόμενων υπηρεσιών μας. Συνημμένα θα βρείτε τα αποτελέσματα της έρευνας, τα οποία όπως πάντα θα λάβουμε υπόψη στο σχεδιασμό των επόμενων δράσεων μας.
Εκτός όμως των απαντήσεων που δώσατε στις τυποποιημένες ερωτήσεις της έρευνας και παρουσιάζονται στα συνημμένα αρχεία, ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν και τα επώνυμα και ανώνυμα σχόλια/προτάσεις σας που υποβάλατε στο τελευταίο βήμα συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου και τα οποία μας έδωσαν χρήσιμη πληροφορία για διάφορα θέματα/υπηρεσίες μας. Καταγράψαμε σχόλια όπως:
- “Πολύ υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, πολύ φιλικό, πρόθυμο και ικανό προσωπικό. Όμως: όταν πρέπει να “περάσουμε” βαθμούς ηλεκτρονικά, το σύστημα “κρεμάει’ ή/και “κολλάει” με συχνότητα μάλλον ενοχλητική.”
- “Νομίζω ότι το προσωπικό κάνει ό,τι μπορεί ώστε να αξιοποιήσει στο έπακρο τις τεχνολογικές δυνατότητες του ΚΗΔ.Επίσης πρέπει να επισημάνω το ήθος και την προθυμία του προσωπικού.”
- “Θεωρώ ότι, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει το Αριστοτέλειο, η εν λόγω Υπηρεσία αποδεικνύει στην πράξη την ικανότητα των στελεχών του Πανεπιστημίου μας. Προσωπικά, ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί, κάθε φορά που χρειάστηκε, ήσασταν εκεί.”
- “Χρειάζεται μια αναδιοργάνωση του it.auth.gr. Δεν χρειάζεται να πατάμε διδάσκων/φοιτητής κλπ, θα έπρεπε η ιστοσελίδα από το username μας να ξέρει σε ποια κατηγορία ανήκουμε και αντίστοιχα να εμφανίζει όλες τις υπηρεσίες. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα χρειαζόταν να ψάχνεις για μια υπηρεσία.”
- “Ταχύτητα/κάλυψη WiFI, Υπηρεσίας γραμματείας, σε κρίσιμες στιγμές, όπως λήξη προθεσμιών.”
- “Είμαι πολύ ευχαριστημένη από την εξυπηρέτηση και την ευγένεια των συνεργατών.Στις υπηρεσίες προβληματική είναι η κάλυψη του wifi δικτύου.Επίσης προβληματικές είναι οι υπηρεσίες μέσω της Cardisoft”
Συνοπτικά, η πλειοψηφία των σχολίων σας αφορούσαν:
- στην αναγκαιότητα βελτίωσης της υπηρεσίας ηλεκτρονικής γραμματείας.
Ήδη το τελευταίο τρίμηνο, στο πλαίσιο των δυνατοτήτων που μας δίνει η εμπορική εφαρμογή που υποστηρίζει την υπηρεσία, υλοποιήθηκαν σημαντικές εργασίες με τη μεταφορά της σε νέες αναβαθμισμένες κεντρικές υποδομές. Δυστυχώς, στη διάρκεια των εργασιών παρουσιάστηκαν προβλήματα που πλέον όμως έχουν ξεπερασθεί και η απόκριση του συστήματος έχει βελτιωθεί αισθητά. Παράλληλα, είναι σε εξέλιξη σειρά δράσεων που θα αντικαταστήσει σταδιακά τα υποσυστήματα της εμπορικής εφαρμογής με νέα, στα οποία το ΚΗΔ θα έχει καλύτερο έλεγχο και δυνατότητες επέμβασης. Τα οφέλη θα γίνουν ορατά μέχρι το τέλος του έτους. Ζητούμε την κατανόησή σας για την τυχόν ταλαιπωρία σας. - στην αναγκαιότητα επέκτασης του ασύρματου δικτύου σε όλες τις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου.
Η εγκατάσταση νέων σημείων ασύρματης πρόσβασης είναι συνεχής, αλλά πραγματοποιείται με το ρυθμό που επιβάλλουν οι οικονομικές δυνατότητες του Πανεπιστημίου. - στη δυνατότητα διατήρησης του ιδρυματικού email και μετά την αποφοίτηση.
Σύντομα θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση για τη δυνατότητα των φοιτητών να διατηρούν το email τους. - στη χρήση της υπηρεσίας Προγράμματος Μαθημάτων και Aιθουσών ΑΠΘ class.auth.gr από όλα τα τμήματα του Πανεπιστημίου.
Είμαστε σε επικοινωνία με όλα τα τμήματα του Πανεπιστημίου ώστε από το Σεπτέμβριο η υπηρεσία να έχει πληροφορίες για την πλειονότητα των τμημάτων του ΑΠΘ. Επιπρόσθετα έχει ενεργοποιηθεί η δυνατότητα εξαγωγής του προσωποποιημένου προγράμματος σε ευέλικτες ψηφιακές μορφές (ical για σύνδεση με ημερολόγιο outlook, gmail κτλ). - στην καλύτερη ενημέρωση των φοιτητών για τις προσφερόμενες ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Συνεχίζουμε τις δράσεις που έχουμε ξεκινήσει τα δύο τελευταία χρόνια για παρουσίαση των προσφερόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών στις εκδηλώσεις υποδοχής πρωτοετών και εξετάζουμε και εναλλακτικά κανάλια επικοινωνίας μαζί τους.
Είναι αυτονόητο ότι αναζητούμε διαρκώς εφικτές τεχνοοικονομικά λύσεις για να ανταποκριθούμε στο σύνολο των σχολίων/παρατηρήσεων σας.