Έλεχγος πρόσβασης στο Internet #
Αρχικά ελέγχουμε το εικονίδιο της Τοπικής σύνδεσης στη γραμμή εργασιών (κάτω δεξιά).
Εάν δείχνει “Πρόσβαση στο Internet”/”Internet access”, τότε δοκιμάζουμε να κάνουμε Ping, ακολουθώντας τις Οδηγίες που περιγράφονται στον Έλεγχο Σύνδεσης, και ελέγουμε το μήνυμα που λαμβάνουμε ως απάντηση:
- Αν το μήνυμα που παρουσιάζεται είναι «Εξαντλήθηκε το χρονικό όριο της αίτησης»/”Request timed out”, τότε πληκτρολογούμε στο ίδιο παράθυρο την εντολή “ipconfig /all” για να δούμε τις τρέχουσες ρυθμίσεις του TCP/IP πρωτοκόλλου. Τις αντιπαραβάλουμε με τις αντίστοιχες Ρυθμίσεις που μας είχαν δοθεί από το ΚΗΔ (δείτε εδώ τις Γρήγορες Ρυθμίσεις).
- Αν δούμε πως υπάρχει κάποιο λάθος, ακολουθούμε τα βήματα, ανάλογα με το λειτουργικό μας, από τη Ρύθμιση σύνδεσης δεξιά, για να πάμε στην αντίστοιχη οθόνη που εισαγάγαμε το λάθος και να το διορθώσουμε.
Αδυναμία πρόσβασης στο Internet #
Εάν το εικονίδιο της Τοπικής σύνδεσης στη γραμμή εργασιών (κάτω δεξιά) δείχνει ότι «Δεν συνδέθηκε»/“Not Connected”, τότε δοκιμάζουμε αρχικά να συνδεθούμε με άλλο καλώδιο.
Δοκιμή άλλου υπολογιστή ή πρίζας #
Αν το πρόβλημα παραμένει, τότε τοποθετούμε κάποιον άλλον υπολογιστή (που ξέρουμε πως συνδέεται κανονικά) στην ίδια πρίζα ή δοκιμάζουμε τον υπολογιστή μας σε γειτονική πρίζα που λειτουργεί. Στην περίπτωση που το πρόβλημα παρουσιάζεται αποκλειστικά στην πρίζα μας, επικοινωνούμε με την εξυπηρέτηση χρηστών, έχοντας είτε τη διεύθυνση IP του υπολογιστή μας είτε τον κωδικό του κτιρίου, τον αριθμό του ορόφου και τον αριθμό της πρίζας, καθώς και καταγεγραμμένους τους ελέγχους που πραγματοποιήσαμε.