Οι οδηγίες που ακολουθούν ΔΕΝ αφορούν IP τηλεφωνικές συσκευές. Εάν έχετε IP συσκευή παρακαλούμε συμβουλευτείτε το αντίστοιχο εγχειρίδιο.
Πλήκτρο ειδικών λειτουργιών #
Ορισμένες από τις δυνατότητες που ακολουθούν απαιτούν τη χρήση του πλήκτρου ειδικών λειτουργιών. Ανάλογα με τον τύπο της συσκευής που διαθέτετε, το πλήκτρο αυτό συνήθως αναφέρεται σαν “FLASH“, “Recall” ή “R“. Στις παρούσες οδηγίες θα αναφερόμαστε σε αυτό σαν FLASH.
Call Forwarding – Προώθηση κλήσεων #
Έχετε τη δυνατότητα να ανακατευθύνετε όλες τις κλήσεις σας σε ένα εσωτερικό ή ένα εξωτερικό νούμερο της επιλογής σας. Η προώθηση μπορεί να γίνει είτε από την τηλεφωνική σας συσκευή είτε από το γραφικό περιβάλλον διαχείρισης (GUI) της συσκευή σας. Οι δυνατοί προορισμοί προώθησης κλήσεων εξαρτώνται από τα δικαιώματα της τηλεφωνικής σύνδεσης.
Προώθηση από την τηλεφωνική σας συσκευή
Απευθείας προώθηση
1. Σηκώνετε το ακουστικό και πληκτρολογείτε **1. Ακούτε τόνο επιλογής.
2. Πληκτρολογήστε το νούμερο όπου θα προωθηθούν οι κλήσεις:
- 9xxxx (εσωτερικό)
- 0-23xxxxxxxx (εξωτερικό)
- 55000 (ο τηλεφωνητής σας),
- 24 9xxxx (συσκευή χρήστη συνδεδεμένη στον SIP server του ΑΠΘ)
Ακούτε τόνο επιβεβαίωσης.
3. Κατεβάστε το ακουστικό.
Ακύρωση προώθησης
Για να ακυρώσετε την προώθηση, σηκώνετε το ακουστικό και πληκτρολογείτε **2.
Προώθηση εάν δεν έχετε πρόσβαση στη τηλεφωνική σας συσκευή
Στην περίπτωση που είστε εκτός γραφείου και δεν έχετε φυσική πρόσβαση στη τηλεφωνική σας συσκευή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το γραφικό περιβάλλον διαχείρισης (GUI) της συσκευής σας. Για να συνδεθείτε στο GUI χρησιμοποιείτε την διεύθυνση: https://myphone.it.auth.gr/ccmuser. Η σύνδεση γίνεται με τo ιδρυματικό μας username/password.
Για λόγους ασφαλείας η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο από το δίκτυο του ΑΠΘ και για πρόσβαση από το Internet θα πρέπει να προηγηθεί σύνδεση στο δίκτυο του ΑΠΘ με χρήση VPN.
Call Pickup – Απάντηση κλήσης άλλου εσωτερικού #
Σας επιτρέπει να απαντήσετε μία κλήση ενός άλλου εσωτερικού της ομάδας από τη δική σας συσκευή.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το χαρακτηριστικό μόνο αν εσείς και ο καλούμενος έχετε τοποθετηθεί στην ίδια ομάδα από το διαχειριστή του συστήματος.
- Πληκτρολογήστε **3.
- Συνδέεστε με την κλήση που κουδουνίζει στην άλλη συσκευή.
Conference – Συνδιάσκεψη #
Σας επιτρέπει να προσθέσετε ένα τρίτο μέλος στην κλήση, έτσι ώστε να μπορείτε να αποκαταστήσετε τριμερή επικοινωνία. Σημειώνεται ότι αν έχετε ταυτόχρονα μία ενεργή κλήση και μία κλήση σε αναμονή, πρέπει να τερματίσετε τη μία πριν μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε το χαρακτηριστικό αυτό.
- Πατήστε το FLASH
- Aκούτε τόνο επιλογής.
- Η παρούσα κλήση μπαίνει σε αναμονή.
- Πληκτρολογήστε τον αριθμό του μέλους που θέλετε να προσθέσετε.
Στο σημείο αυτό μπορείτε να συνομιλήσετε μόνο με τον τρίτο συνδρομητή. Αν δεν απαντά ή είναι απασχολημένος πατήστε FLASH δύο φορές για να επανέλθετε στην αρχική κλήση. - Πατήστε FLASH
- Όλα τα μέλη είναι τώρα συνδεδεμένα.
Hold – Κλήση σε αναμονή #
- Για να βάλετε μία κλήση στην αναμονή, πατήστε FLASH.
- Για να επιστρέψετε σε μία κλήση που βρίσκεται σε αναμονή, πατήστε FLASH ξανά.
- Για να βάλετε την πρώτη κλήση σε αναμονή και να κάνετε μία δεύτερη κλήση:
- Πατήστε FLASH κι η πρώτη κλήση μπαίνει σε αναμονή.
- Πληκτρολογήστε τον αριθμό της δεύτερης κλήσης.
- Για να ολοκληρώσετε τη δεύτερη κλήση και να επιστρέψετε στην πρώτη 1:
- Κατεβάστε το ακουστικό κι ακούτε τον τριπλό κουδουνισμό προτεραιότητας.
- Σηκώστε το ακουστικό.
Last Number Dialed – Επανάκληση τελευταίου αριθμού #
Για να γίνει αυτόματη επανάκληση του τελευταίο αριθμού που έχετε πληκτρολογήσει, σηκώνετε το ακουστκό και πληκτρολογείτε *#.
Transfer – Μεταβίβαση κλήσης #
Για να μεταφέρετε την τρέχουσα κλήση σας σε ένα άλλο εσωτερικό ή εξωτερικό νούμερο:
- Πατάτε FLASH και η τρέχουσα κλήση μπαίνει σε αναμονή.
- Πληκτρολογείτε τον αριθμό στον οποίο θέλετε να μεταφέρετε την κλήση. Εάν θέλετε παραμένετε στη γραμμή για να ανακοινώσετε την κλήση.
Σημείωση: Αν ο αριθμός είναι απασχολημένος ή δεν απαντά επιστρέψτε στην κλήση που βρίσκεται σε αναμονή πατώντας FLASH δύο φορές. - Κατεβάστε το ακουστικό κι η μεταφορά της κλήσης έχει ολοκληρωθεί.