Μπορείτε να ζητήσετε τη μεταφορά της τηλεφωνικής σας σύνδεσης από το χώρο που βρίσκεστε τώρα, στο νέο χώρο που έχετε ήδη μεταφερθεί ή πρόκειται να μεταφερθείτε υπηρεσιακά.
Το εάν μια τηλεφωνική σύνδεση ανατίθεται σε πρόσωπο ή σε υπηρεσιακή/ακαδημαϊκή μονάδα διατυπώνεται στον κανονισμό της υπηρεσίας τηλεφωνικής σύνδεσης. Στον κανονισμό που ακολουθεί περιγράφεται πώς η ανάθεση της τηλεφωνικής σύνδεσης καθορίζει εάν η αίτηση θα υποβληθεί από εσάς ή τον προϊστάμενο της ακαδημαϊκής σας μονάδας.
Διαθεσιμότητα πρίζας
Στην περίπτωση που δεν υπάρχει ήδη πρίζα στο χώρο που επιθυμείτε, η αίτησή σας θα διεκπεραιωθεί όταν εγκατασταθεί από το ΚΗΔ η απαραίτητη πρίζα. (Για την εγκατάσταση της πρίζας, δεν απαιτείται να υποβάλλετε ξεχωριστή αίτηση.)
Στην on-line υποβολή αίτησης, όταν το αίτημα αφορά τον αιτούντα, επιλέγεται το πεδίο “Προσωπική”. Διαφορετικά και ανάλογα με την περίπτωση, επιλέγεται το πεδίο “Για υπάλληλο μόνιμο ή ΙΔΑΧ” ή “Για υπάλληλο ορισμένου χρόνου ή κοινόχρηστο χώρο εργασίας”.