Σύστημα αδειών και παρουσίας προσωπικού
Υπηρεσία διαχείρισης θεμάτων προσωπικού-
Πληροφορίες
Το ηλεκτρονικό σύστημα απλοποιεί τις διαδικασίες και τη διαχείριση θεμάτων του προσωπικού. Τα μέλη του προσωπικού του ΑΠΘ μπορούν να:
- αιτηθούν τις προβλεπόμενες άδειες ηλεκτρονικά, χωρίς έντυπο αίτημα στο Πρωτόκολλο
- επιβεβαιώσουν την έγκρισή τους από τον Προϊστάμενο της Μονάδας τους
- παρακολουθήσουν το υπόλοιπο αδειών τους στη διάρκεια του έτους
- δηλώνουν καθημερινά την παρουσία τους στην υπηρεσία
- επιβεβαιώνουν τα στοιχεία της καρτέλας τους, όπως τα συντηρεί η Διεύθυνση Προσωπικού
Αντίστοιχα οι προϊστάμενοι, εκτός από τη διαχείριση των προσωπικών τους αδειών και παρουσιών, μπορούν να επιβλέπουν και να εγκρίνουν:
- τα αιτήματα αδειών και
- την καταγραφή παρουσιών των υφισταμένων τους.
Το σύστημα ενημερώνεται δυναμικά από την Πανεπιστημιακή Υπηρεσία Καταλόγου (ΠΥΚΑ) για τις αλλαγές σε μέλη και προϊσταμένους των Μονάδων του ΑΠΘ, όπως τις συντηρεί η Διεύθυνση Προσωπικού.
-
Προϋποθέσεις
Η είσοδος επιτρέπεται στο μόνιμο προσωπικό του ΑΠΘ.
Η υπηρεσία αφορά τις εξής ιδιότητες του προσωπικού:
- Διοικητικό προσωπικό, Αποσπασμένοι στο ΑΠΘ: αιτήσεις αδειών και δηλώσεις παρουσίας
- ΕΔΙΠ, ΕΕΠ, ΕΤΕΠ, Επιστημονικοί Συνεργάτες, Δάσκαλοι Γλώσσας: αιτήσεις αδειών
- Μέλη ΔΕΠ Πρόεδροι Τμημάτων και επιβλέποντες Μονάδων: έγκριση και επίβλεψη αδειών και παρουσίας υφισταμένων
-
Οδηγίες
Οι οδηγοί χρήσης είναι διαθέσιμοι εντός του συστήματος, μετά από είσοδο με τον ιδρυματικό λογαριασμό σας:
-
Αντιμετώπιση Προβλημάτων
Αν ανήκετε στο μόνιμο προσωπικό του ΑΠΘ και αντιμετωπίζετε πρόβλημα, ενημερώστε τη Διεύθυνση Προσωπικού και το ΚΗΔ με email στη διεύθυνση hrm@auth.gr