Ψηφιακά πιστοποιητικά εξυπηρετητών ΑΠΘ
Έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών εξυπηρετητών για ενεργοποίηση ασφάλειας SSL/TLS-
Πληροφορίες
Κατηγορία: Ασφάλεια
Αν είστε διαχειριστής ιστοχώρων ή άλλων ηλεκτρονικών υπηρεσιών και ανήκετε στην Ακαδημαϊκή Κοινότητα του ΑΠΘ, έχετε τη δυνατότητα να αποκτήσετε ψηφιακά πιστοποιητικά εξυπηρετητών. Με τα συγκεκριμένα πιστοποιητικά, μπορείτε να ενεργοποιήσετε ένα επίπεδο ασφάλειας (SSL/TLS), προστατεύοντας (κρυπτογραφώντας) τα δεδομένα που ανταλλάσει ένας τελικός χρήστης με τον εξυπηρετητή. Με τον τρόπο αυτό, η αποστολή κωδικών και άλλων ευαίσθητων πληροφοριών είναι πάντα προστατευμένη από υποκλοπές κατά τη μετάδοση από τον υπολογιστή/συσκευή του χρήστη μέχρι τον εξυπηρετητή.
-
Προϋποθέσεις
- Ο εξυπηρετητής στον οποίο θα εκδοθεί το πιστοποιητικό θα πρέπει να είναι σωστά καταχωρημένος στο Μητρώο Η/Υ του ΑΠΘ
- Ο διαχειριστής θα πρέπει να εμφανίζεται ως υπεύθυνος για τον συγκεκριμένο εξυπηρετητή
Ισχύουν ειδικές προϋποθέσεις των κειμένων πολιτικής και διαδικασιών της Υποδομής Δημοσίου Κλειδιού
-
Οδηγίες
Για να αποκτήσετε ψηφιακό πιστοποιητικό εξυπηρετητή θα πρέπει να ακολουθήσετε κατάλληλες οδηγίες ανάλογα με την υπηρεσία που θέλετε να προστατέψετε. Ανατρέξτε στα εγχειρίδια της υπηρεσίας που βρίσκονται στην ενότητα Εγχειρίδια αυτής της ιστοσελίδας.
Κάθε ψηφιακό πιστοποιητικό έχει συγκεκριμένη διάρκεια πέρα από την οποία παύει να ισχύει. Δεκαπέντε μέρες πρίν τη λήξη του πιστοποιητικού, ο διαχειριστής ενημερώνετεται μέσω e-mail και μπορεί να αιτηθεί την έκδοση νέου πιστοποιητικού.
Σε περίπτωση απώλειας του μυστικού κλειδιού ή υποψίας ότι κάποιος γνωρίζει το μυστικό κλειδί του εξυπηρετητή, ο διαχειριστής πρέπει άμεσα να αιτηθεί την ανάκληση του πιστοποιητικού του εξυπηρετητή!
-
Κανονισμός
Διαβάστε την τρέχουσα Πολιτική της Υποδομής Δημοσίου Κλειδιού ΑΠΘ
-
Στατιστικά
Στατιστικά ψηφιακών πιστοποιητικών εξυπηρετητών
Έτος 2022
Έτος 2021
Έτος 2020
Έτος 2019
Έτος 2018
Έτος 2017
Έτος 2016
Έτος 2015
-
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι