Σύνδεση στο Voice Mail για πρώτη φορά #
Για σύνδεση στο φωνητικό ταχυδρομείο, από IP τηλέφωνο καλούμε 55000 ή πιέζουμε το πλήκτρο «Ταχυδρομείο Φωνής». Θα μας ζητηθεί ο αριθμός PIN ακολουθούμενος από το «#». Για την 1η μας σύνδεση το PIN είναι: 12345.
Για ενεργοποίηση της προώθησης των κλήσεων στο φωνητικό ταχυδρομείο ανατρέξτε στην παράγραφο «Ενεργοποίηση προώθησης κλήσεων στο Voice Mail»
Κατά την πρώτη μας σύνδεση μπορούμε, προαιρετικά, να κάνουμε ρυθμίσεις που αφορούν:
- Ηχογράφηση του καταχωρημένου ονόματος, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί σε υπηρεσίες του Ταχυδρομείου Φωνής:
- Το σύστημα μας λέει ότι δεν έχουμε ηχογραφημένο όνομα. Για να ηχογραφήσουμε πιέζουμε «1». Μόλις ακουστεί ο τόνος, ηχογραφούμε το όνομα μας και πιέζουμε «#».
- Το ηχογραφημένο όνομα αναπαράγεται. Για να το κρατήσουμε πιέζουμε «#», για να το ξανα-ηχογραφήσουμε πιέζουμε «1».
- Ηχογράφηση μηνύματος προσωπικού χαιρετισμού (record greeting):
- Το μήνυμα χαιρετισμού που ακούγεται, εάν δεν το αλλάξουμε είναι: «Συγνώμη, <όνομα> δεν είναι διαθέσιμος». Για να κρατήσουμε αυτό το μήνυμα πιέζουμε «#».
- Για να ηχογραφήσουμε νέο μήνυμα, πιέζουμε «1». Μόλις ακουστεί ο τόνος, ηχογραφούμε το μήνυμά μας και πιέζουμε «#».
- Το ηχογραφημένο μήνυμα αναπαράγεται. Για να το κρατήσουμε πιέζουμε «#», για να το ξανα-ηχογραφήσουμε πιέζουμε «1».
- Επιλογή αν θέλουμε να εμφανίζεται το όνομα μας στην υπηρεσία καταλόγου χρηστών του Ταχυδρομείου Φωνής (directory listing): Κανονικά το όνομά μας φαίνεται στην υπηρεσία καταλόγου. Για να κρατήσουμε αυτή την επιλογή, πιέζουμε «#», αλλιώς «1».
- Αλλαγή PIN: Κατά την πρώτη μας είσοδο στο σύστημα θα μας ζητηθεί να αλλάξουμε το PIN μας.
Σημείωση: Οι ρυθμίσεις αυτές μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε επιθυμούμε, μετά από σύνδεση στην θυρίδα μας και επιλέγοντας «4» στο βασικό menu επιλογών.
Σύνδεση στο Voice Mail #
Σύνδεση από τη συσκευή μας #
Η σύνδεση με τη θυρίδα μας στο Ταχυδρομείο Φωνής γίνεται καλώντας το αριθμό «55000» ή πιέζοντας το πλήκτρο «Ταχυδρομείο Φωνής». Για τη σύνδεση θα μας ζητηθεί ο αριθμός PIN ακολουθούμενος από το «#».
Σύνδεση από άλλη τηλεφωνική συσκευή #
Αν θέλουμε να συνδεθούμε στη θυρίδα μας:
- από IP τηλέφωνο καλούμε 55000 ή πιέζουμε το πλήκτρο «Ταχυδρομείο Φωνής»
- από τηλέφωνο εντός Πανεπιστημίου καλούμε 99600
- από εξωτερική γραμμή καλούμε 2310 999600
Μόλις ακούσουμε το εισαγωγικό ηχογραφημένο μήνυμα, πιέζουμε το «*». Στη συνέχεια θα μας ζητηθεί το ID μας, το οποίο είναι ο εσωτερικός (5ψήφιος) αριθμός του τηλεφώνου μας, ακολουθούμενο από το «#». Τέλος μας ζητείται το PIN μας, ακολουθούμενο από το «#».
Επίσης, μας δίνεται η δυνατότητα να συνδεθούμε στο web interface του λογαριασμού μας στο URL: https://voicemail.it.auth.gr/ciscopca , χρησιμοποιώντας τον ιδρυματικό μας λογαριασμό. Για λόγους ασφαλείας η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο από το δίκτυο του ΑΠΘ και για πρόσβαση από το Internet θα πρέπει να προηγηθεί σύνδεση στο δίκτυο του ΑΠΘ με χρήση VPN.
Από το συγκεκριμένο interface μπορούμε να αλλάξουμε και το PIN μας, στο Messaging Assistant -> Passwords -> Change PIN (ή αν χρησιμοποιείτε το interface στα Ελληνικά: Βοηθός ανταλλαγής μηνυμάτων -> Κωδικός Πρόσβασης -> Αλλαγή PIN )
Ενεργοποίηση προώθησης κλήσεων στο Voice Mail #
Για να ρυθμίσουμε την αποδοχή φωνητικών μηνυμάτων απαιτούνται κάποιες ρυθμίσεις στο web περιβάλλον διαχείρισης επιλογών χρήστη: https://myphone.it.auth.gr/ccmuser. Για λόγους ασφαλείας η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο από το δίκτυο του ΑΠΘ και για πρόσβαση από το Internet θα πρέπει να προηγηθεί σύνδεση στο δίκτυο του ΑΠΘ με χρήση VPN.
Αφού συνδεθούμε με το username / password, ακολουθώντας τις επιλογές Phones -> Call Forwarding, μπορούμε να ρυθμίσουμε σε ποιες περιπτώσεις οι εισερχόμενες κλήσεις μας θα ανακατευθύνονται στη θυρίδα του φωνητικού μας ταχυδρομείου, επιλέγοντας το «Voice Mail». Για παράδειγμα, αν θέλουμε όλες οι κλήσεις (ανεξαρτήτως της κατάστασης του τηλεφώνου μας) να ανακατευθύνονται στο Voice Mail, τότε επιλέγουμε (κάνοντας check) το «Forward all calls to» και μετά «Voice Mail».
Λήψη / ακρόαση μηνυμάτων Voice Mail #
Όταν υπάρχουν νέα εισερχόμενα μηνύματα Ταχυδρομείου Φωνής, τότε αυτό μας δηλώνεται με τους εξής τρόπους:
- κόκκινη φωτεινή ένδειξη στο ακουστικό του τηλεφώνου,
- εικονίδιο «μηνύματος» (φακελάκι) δίπλα στον αριθμό τηλεφώνου και
- ένδειξη «You Have VoiceMail» στην οθόνη του τηλεφώνου.
Για να ακούσουμε τα μηνύματα μας, αφού συνδεθούμε στη θυρίδα μας, επιλέγουμε «1» στο βασικό μενού επιλογών. Μετά το άκουσμα του νέου μηνύματος φωνής έχουμε τις εξής επιλογές:
- «1» για να ξανα-ακούσουμε το μήνυμα,
- «2» για να αποθηκεύσουμε το μήνυμα,
- «3» για να διαγράψουμε το μήνυμα,
- «4» για να απαντήσουμε στο μήνυμα (στέλνοντας δικό μας),
- «5» για να προωθήσουμε το μήνυμα σε άλλη θυρίδα,
- «6» για να αποθηκεύσουμε το μήνυμα, αλλά ως νέο (δηλαδή θα έχουμε εκ νέου ενδείξεις νέου μηνύματος),
- «7» για να ακούσουμε τα τελευταία δευτερόλεπτα του μηνύματος,
- «9» για να ακούσουμε τα χαρακτηριστικά του μηνύματος (π.χ. ημερομηνία αποστολής).
Λήψη μηνυμάτων/ειδοποιήσεων φωνητικού ταχυδρομείου με E-mail ή Web #
Υπάρχουν δύο τρόποι για λήψη τόσο των ειδοποιήσεων όσο και των μηνυμάτων φωνητικού ταχυδρομείου με e-mail:
- Λήψη ειδοποιήσεων για νέα μηνύματα φωνητικού ταχυδρομείου: Η ρύθμιση αυτή γίνεται από το web interface του φωνητικού ταχυδρομείου: Notification Devices (Συσκευές Ειδοποίησης) -> View Notification Devices (Προβολή συσκευών ειδοποίησης) -> SMTP -> “To: (E-mail address)”, όπου προσθέτουμε τη διεύθυνση e-mail στην οποία θέλουμε να πηγαίνουν οι ειδοποιήσεις.
- Με σύνδεση στο Web Interface με τον ιδρυματικό μας λογαριασμό.
Για λόγους ασφαλείας η πρόσβαση στους παραπάνω συνδέσμους επιτρέπεται μόνο από το δίκτυο του ΑΠΘ και για πρόσβαση από το Internet θα πρέπει να προηγηθεί σύνδεση στο δίκτυο του ΑΠΘ με χρήση VPN.
Αποστολή φωνητικού μηνύματος #
Για να στείλουμε ένα φωνητικό μήνυμα υπάρχουν οι εξής δυνατότητες:
1. Αποστολή μηνύματος φωνής ενώ έχουμε καλέσει κάποιον αριθμό: Αφού ακούσουμε το μήνυμα χαιρετισμού του χρήστη με τη θυρίδα του οποίου συνδεθήκαμε, ηχογραφούμε το μήνυμα και κλείνουμε το τηλέφωνο (το οποίο συνεπάγεται αυτόματη αποστολή) ή πιέζουμε «#» και αποκτούμε τις εξής επιλογές:
- «1» για αποστολή,
- «3» για αναπαραγωγή,
- «4» για επανεγγραφή,
- «5» για να προσθέσουμε στο υπάρχουν μήνυμα,
- «6» για ακύρωση.
2. Αποστολή μηνύματος φωνής, ενώ είμαστε συνδεδεμένοι στη θυρίδα μας – Ακολουθούμε τα εξής βήματα:
- από το βασικό μενού επιλέγουμε «2» («to send a message»),
- ηχογραφούμε το μήνυμα και στη συνέχεια πιέζουμε «#»,
- μπορούμε να ορίσουμε τον παραλήπτη με τους εξής 2 τρόπους:
– σχηματίζοντας το όνομα ή το επώνυμο ή μέρος αυτών με τα πλήκτρα του τηλεφώνου
– πιέζοντας «# #», δίνοντας τον εσωτερικό αριθμό τηλεφώνου και μετά πιέζοντας «#», - αφού έχουμε επιλέξει τον παραλήπτη, πιέζουμε «#» για να στείλουμε το μήνυμα.