Άγνωστος παραλήπτης- User unknown #
Όταν μας επιστραφεί το μήνυμά μας με θέμα (Subject):
Subject: Returned mail: see transcript for details
και το συνοδευτικό κείμενο, π.χ.:
----- The following addresses had permanent fatal errors ----- nikos@auth.gr (reason: 550 5.1.1 ... User unknown )
είναι βέβαιο ότι η διεύθυνση του παραλήπτη που ορίσαμε κατά την αποστολή δεν υπάρχει. Πιθανές αιτίες είναι είτε η λήξη του λογαριασμού του παραλήπτη στον mail server που τον εξυπηρετεί, είτε λάθος στην πληκτρολόγηση της διεύθυνσής του. Επιβεβαιώνουμε το λάθος διαβάζοντας προσεκτικά την απάντηση του mail server, ή αναζητούμε την τρέχουσα διεύθυνσή του στις υπηρεσίες καταλόγου του mail server του. Αν πρόκειται για χρήστη του ΑΠΘ, αναζητούμε την διεύθυνσή του στη σελίδα: https://www.auth.gr/search-people/
No space left on device #
Όταν μας επιστραφεί το μήνυμά μας με θέμα (Subject):
Subject: Returned mail: see transcript for details
και το συνοδευτικό κείμενο, π.χ.:
----- The following addresses had permanent fatal errors ----- nikos@auth.gr (reason: 452 Out of disk space for temp file: No space left on device)
είναι βέβαιο ότι η διεύθυνση του παραλήπτη που ορίσαμε κατά την αποστολή, δεν μπορεί να δεχθεί μηνύματα λόγω προβλήματος στον εξυπηρετητή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (γεμάτος χώρος μηνυμάτων). Θα πρέπει να ξαναστείλουμε το μήνυμά μας αργότερα, αφότου αποκατασταθεί η φυσιολογική λειτουργία του εξυπηρετητή.
Προσωρινή ημερομηνία παράδοσης – Deferred #
Όταν μας επιστραφεί το μήνυμά μας με θέμα (Subject):
Subject: Warning: could not send message for past 4 hours
και το συνοδευτικό κείμενο, π.χ.:
----- Transcript of session follows ----- "Nikos" "Nikos"... Deferred: Connection refused by thales.math.auth.gr. Warning: message still undelivered after 4 hours Will keep trying until message is 5 days old
η παράδοση του μηνύματός μας απέτυχε προσωρινά για τον λόγο που αναγράφεται από τον mail server του παραλήπτη (π.χ. connection refused) και η προσπάθεια παράδοσης θα συνεχιστεί (π.χ. until message is 5 days old).
Έλεγχος Λογαριασμού #
Σε περίπτωση που έχουμε δημιουργήσει το λογαριασμό μας αλλά δεν μπορούμε να στείλουμε ούτε να λάβουμε μηνύματα, τότε θα επισκεφθούμε την ιστοσελίδα http://webmail.auth.gr
- Αν δεν μπορούμε να συνδεθούμε σε αυτή την ιστοσελίδα, ίσως έχουμε ξεχάσει τον κωδικό σας/password ή έχει λήξει ο λογαριασμός μας. Επισκεπτόμαστε τη σελίδα http://myaccount.auth.gr/ για να ελέγξουμε την κατάσταση του λογαριασμού μας.
- Αν συνδεθούμε όμως, καλούμε στο 2310999400 ή στέλνουμε mail στο support@auth.gr αναφέροντας το πρόβλημα που εμφανίζεται στο Outlook Express.