Live Chat - Νέος τρόπος υποστήριξης χρηστών

Live Chat
Νέος τρόπος υποστήριξης χρηστών

Στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, η υποστήριξη χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΚΗΔ) διευρύνει τους τρόπους επικοινωνίας μαζί σας.

– Ψάχνετε οδηγίες χρήσης μιας ηλεκτρονικής υπηρεσίας;
– Ψάχνετε για το πώς μπορείτε να αιτηθείτε τη χρήση μιας υπηρεσίας;
– Έχετε απορίες για τις δυνατότητες που υποστηρίζουν οι προσφερόμενες υπηρεσίες;
– Αντιμετωπίζετε κάποιο τεχνικό πρόβλημα;
– Θέλετε να δηλώσετε μια βλάβη;

Πλέον μπορείτε να απευθύνεστε στην υποστήριξη χρηστών του ΚΗΔ και μέσω γραπτών συνομιλιών (chat) στο web.

Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα it.auth.gr και επιλέξτε από το μενού Υποστήριξη, στο δεξί πλαίσιο, Live chat για να συνομιλήσετε μαζί μας.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη κατά το ωράριο υποστήριξης χρηστών, εργάσιμες ημέρες 8:15 – 15:00, από οποιαδήποτε συσκευή (PC, smartphone, tablet), σε συνδυασμό με την υποστήριξη που παρέχουμε:

  • μέσω τηλεφώνου στον αριθμό 2310 999000
  • μέσω email στη διεύθυνση support@auth.gr
  • στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών στον προθάλαμο του αναγνωστηρίου της Κεντρικής Βιβλιοθήκης ΑΠΘ

Είμαστε στη διάθεσή σας.

it.auth.gr/contact

Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση: 2310 999000
Ηλεκτρονική Διεύθυνση:support@auth.gr
Δικτυακός τόπος:https://it.auth.gr

Μετάβαση στο περιεχόμενο