Έναρξη προβλήματος: | 30-06-2025 10:10 |
Λήξη προβλήματος: | 30-06-2025 11:25 |
Κατάσταση δελτίου: | Κλειστό |
Τύπος δελτίου: | Βλάβη |
Καταγράφων τεχνικός ΜΨΔ: | Κωνσταντινος Γκοτσης |
Χρόνος αποκατάστασης: | 1 ώρα, 15 λεπτά |
Αποκατάσταση από: | ΟΤΕ |
Τρέχουσα σοβαρότητα: | Μη κρίσιμο πρόβλημα χωρίς συνέπεια για τους χρήστες |
30-06-2025 11:08 - Αρχική περιγραφή δελτίου
Έχει χαθεί πλήρως η τηλεφωνική επικοινωνία από και προς το αριθμοδοτικό φάσμα του ΑΠΘ 231099xxxx. Έχει τεθεί το πρόβλημα στον ΟΤΕ και ασχολούνται για την επίλυσή του.
30-06-2025 11:54 - Ενημέρωση δελτίου
Η διασύνδεση έχει αποκατασταθεί και στις εξερχόμενες και στις εισερχόμενες κλήσεις. Επειδή δεν έχουμε ακόμα επίσημη ενημέρωση από τον ΟΤΕ, το δελτίο δεν κλείνει και το θέμα παρακολουθείται.
30-06-2025 11:56 - Ενημέρωση δελτίου
30-06-2025 13:27 - Κλείσιμο δελτίου
O OTE μας ενημέρωσε ότι το πρόβλημα δεν αφορούσε μόνο το ΑΠΘ, αλλά υπήρχε γενικευμένη δυσλειτουργία (λόγω διακοπής ρεύματος), η οποία έχει αποκατασταθεί. Το δελτίο κλείνει.
Επεξήγηση σοβαρότητας:
Πρόβλημα που δεν επηρεάζει καθόλου τη σύνδεση των χρηστών στο δίκτυο του ΑΠΘ και στο Internet ή την παροχή υπηρεσιών της ΜΨΔ, χάρη σε εφεδρικά συστήματα και συνδέσεις. Αν η επίλυση εξαρτάται από τη ΜΨΔ, διατίθενται οι απαραίτητοι ανθρώπινοι πόροι εντός του ωραρίου 08:00-16:00 για την αντιμετώπιση του προβλήματος μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.