Διαχείριση Προτιμήσεων

Χρησιμοποιούμε cookies για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη χρήση του ιστοχώρου μας από τους επισκέπτες, με στόχο την κάλυψη των αναγκών των περισσοτέρων επισκεπτών και τη βελτίωση του περιεχομένου του ιστοχώρου μας καθώς και τη διευκόλυνση του ιστοχώρου μας.

Τα cookies που χαρακτηρίζονται ως "Αναγκαία" αποθηκεύονται στον περιηγητή (browser) της συσκευής σας καθώς χρησιμοποιούνται για τις βασικές λειτουργικότητες του ιστοχώρου.

Πάντα Ενεργό
Χρησιμοποιούνται για τη σωστή χρήση του ιστοχώρου. Χρησιμοποιούμε cookies για την προτίμηση της γλώσσας του ιστοχώρου και για τη σύνδεση χρηστών στο σύστημα ώστε να παραμένουν συνδεδεμένοι μέχρι την αποσύνδεσή τους.

Δεν υπάρχουν cookies για προβολή.

Χρησιμοποιούνται για σκοπούς παρακολούθησης των επιδόσεων. Χρησιμοποιούμε cookies για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη χρήση του δικτυακού μας τόπου από τους επισκέπτες με στόχο, αφενός την ικανοποίηση περισσότερων αναγκών των επισκεπτών και τη βελτίωση του περιεχομένου του δικτυακού μας τόπου κι αφετέρου, τη διευκόλυνση του δικτυακού μας τόπου.

Δεν υπάρχουν cookies για προβολή.

Διακοπή δικτύου και τηλεφωνίας στη Νέα Φιλοσοφική

Έναρξη προβλήματος: 12-04-2025 15:00
Λήξη προβλήματος: 14-04-2025 07:01
Κατάσταση δελτίου: Κλειστό
Τύπος δελτίου: Βλάβη
Καταγράφων τεχνικός ΜΨΔ: Χαραλαμπος Καραλης
Χρόνος αποκατάστασης: 1 ημέρα,16 ώρες, 1 λεπτό
Αποκατάσταση από: ΑΠΘ - Ηλεκτρολόγος Κτιρίου
Τρέχουσα σοβαρότητα: Σοβαρό πρόβλημα σε δευτερεύον σύστημα παραγωγής που επηρεάζει μικρή ομάδα χρηστών

13-04-2025 09:57 - Αρχική περιγραφή δελτίου

Λόγω πιθανής διακοπής ρεύματος έχει τεθεί εκτός λειτουργίας κόμβος στο κτήριο της Νέας Φιλοσοφικής (κτ. 02), με αποτέλεσμα την διακοπή υπηρεσιών δικτύου και τηλεφωνίας στον 3ο όροφο.

14-04-2025 08:00 - Κλείσιμο δελτίου

Η ηλεκτροδότηση του κόμβου έχει αποκατασταθεί.

Επεξήγηση σοβαρότητας:

Πρόβλημα που έχει ως αποτέλεσμα τη διακοπή της σύνδεσης περιορισμένου αριθμού χρηστών του δικτύου (πχ χρηστών ενός κτιρίου ή ορόφων ενός κτιρίου), ή πρόβλημα (διακοπή) σε δευτερεύουσα ηλεκτρονική υπηρεσία. Αν η επίλυση εξαρτάται από τη ΜΨΔ, διατίθενται οι απαραίτητοι ανθρώπινοι πόροι εντός του ωραρίου 08:00-16:00 για την αντιμετώπιση του προβλήματος.