Έναρξη προβλήματος: | 21-06-2023 01:40 |
Λήξη προβλήματος: | 26-06-2023 15:31 |
Κατάσταση δελτίου: | Κλειστό |
Τύπος δελτίου: | Βλάβη |
Καταγράφων τεχνικός ΜΨΔ: | Απόστολος Παπαγιαννάκης |
Χρόνος αποκατάστασης: | 5 ημέρες,13 ώρες, 51 λεπτά |
Αποκατάσταση από: | ΜΨΔ - Τμήμα Υπολογιστικών Υποδομών |
Τρέχουσα σοβαρότητα: | Μη κρίσιμο πρόβλημα χωρίς συνέπεια για τους χρήστες |
22-06-2023 17:06 - Αρχική περιγραφή δελτίου
Τα ξημερώματα της Τετάρτης 21-06-2023 και περίπου στις 01:40 τοπική ώρα παρουσιάστηκε hardware πρόβλημα σε NFS storage server της υποδομής HPC του ΑΠΘ.
Κατόπιν επίσκεψης ομάδας υποστήριξης του κατασκευαστή, που έγινε σήμερα (22-06-2023), ο server έχει επανέλθει σε λειτουργία, αλλά, καθώς παραμένει άγνωστο τι προκάλλεσε το πρόβλημα, δεν έχει επιστρέψει σε παραγωγή ο server (δηλαδή η πρόσβαση των χρηστών HPC στα δεδομένα τους δεν έχει αποκατασταθεί).
Τα δεδομένα θα επιχειρηθεί να μεταφερθούν σε άλλους storage server της υποδομής, οπότε και οι ομάδες χρηστών θα ενημερωθούν ξεχωριστά και κατά περίπτωση μέσα στις επόμενες ημέρες με απευθείας ειδοποίηση/μήνυμα για την αποκατάσταση της πρόσβασης στα δεδομένα τους.
Εφόσον το hardware πρόβλημα παρουσιαστεί θα επικοινωνήσουμε εκ νέου με τον κατασκευαστή.
20-07-2023 15:34 - Κλείσιμο δελτίου
Το πρόβλημα δεν έχει επανεμφανιστεί, η αποθηκευτική υπηρεσία της συστοιχίας HPC λειτουργεί κανονικά. Το δελτίο κλείνει.
Επεξήγηση σοβαρότητας:
Πρόβλημα που δεν επηρεάζει καθόλου τη σύνδεση των χρηστών στο δίκτυο του ΑΠΘ και στο Internet ή την παροχή υπηρεσιών της ΜΨΔ, χάρη σε εφεδρικά συστήματα και συνδέσεις. Αν η επίλυση εξαρτάται από τη ΜΨΔ, διατίθενται οι απαραίτητοι ανθρώπινοι πόροι εντός του ωραρίου 08:00-16:00 για την αντιμετώπιση του προβλήματος μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.