Έναρξη προβλήματος: | 09-06-2023 13:00 |
Λήξη προβλήματος: | 10-06-2023 11:00 |
Κατάσταση δελτίου: | Κλειστό |
Τύπος δελτίου: | Προγραμματισμένη Εργασία |
Καταγράφων τεχνικός ΜΨΔ: | Γεωργιος Φωτιαδης |
Χρόνος αποκατάστασης: | 22 ώρες |
Αποκατάσταση από: | ΜΨΔ - Τμήμα Δικτυακών Υποδομών |
Τρέχουσα σοβαρότητα: | Μη κρίσιμο πρόβλημα χωρίς συνέπεια για τους χρήστες |
08-06-2023 11:28 - Αρχική περιγραφή δελτίου
Tην Παρασκευή 09/06 στις 13:00 θα ξεκινήσει η αναβάθμιση λογισμικού στο τηλεφωνικό κέντρο του ΑΠΘ. Η αναβάθμιση περιλαμβάνει συστοιχία εξυπηρετητών και αναμένεται να διαρκέσει μέχρι το Σάββατο 10/06 στις 18:00.
Δεν αναμένεται κάποια διακοπή στις τηλεφωνικές υπηρεσίες του ΑΠΘ.
12-06-2023 09:00 - Κλείσιμο δελτίου
Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν με επιτυχία. Δεν σημειώθηκε καμία διακοπή στην τηλεφωνία.
Επεξήγηση σοβαρότητας:
Πρόβλημα που δεν επηρεάζει καθόλου τη σύνδεση των χρηστών στο δίκτυο του ΑΠΘ και στο Internet ή την παροχή υπηρεσιών της ΜΨΔ, χάρη σε εφεδρικά συστήματα και συνδέσεις. Αν η επίλυση εξαρτάται από τη ΜΨΔ, διατίθενται οι απαραίτητοι ανθρώπινοι πόροι εντός του ωραρίου 08:00-16:00 για την αντιμετώπιση του προβλήματος μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.