Αναβάθμιση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου ΑΠΘ

Έναρξη προβλήματος: 09-06-2023 13:00
Λήξη προβλήματος: 10-06-2023 11:00
Κατάσταση δελτίου: Κλειστό
Τύπος δελτίου: Προγραμματισμένη Εργασία
Καταγράφων τεχνικός ΜΨΔ: Γεωργιος Φωτιαδης
Χρόνος αποκατάστασης: 22 ώρες
Αποκατάσταση από: ΜΨΔ - Τμήμα Δικτυακών Υποδομών
Τρέχουσα σοβαρότητα: Μη κρίσιμο πρόβλημα χωρίς συνέπεια για τους χρήστες

08-06-2023 11:28 - Αρχική περιγραφή δελτίου

Tην Παρασκευή 09/06 στις 13:00 θα ξεκινήσει η αναβάθμιση λογισμικού στο τηλεφωνικό κέντρο του ΑΠΘ. Η αναβάθμιση περιλαμβάνει συστοιχία εξυπηρετητών και αναμένεται να διαρκέσει μέχρι το Σάββατο 10/06 στις 18:00.
Δεν αναμένεται κάποια διακοπή στις τηλεφωνικές υπηρεσίες του ΑΠΘ.

12-06-2023 09:00 - Κλείσιμο δελτίου

Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν με επιτυχία. Δεν σημειώθηκε καμία διακοπή στην τηλεφωνία.

Επεξήγηση σοβαρότητας:

Πρόβλημα που δεν επηρεάζει καθόλου τη σύνδεση των χρηστών στο δίκτυο του ΑΠΘ και στο Internet ή την παροχή υπηρεσιών της ΜΨΔ, χάρη σε εφεδρικά συστήματα και συνδέσεις. Αν η επίλυση εξαρτάται από τη ΜΨΔ, διατίθενται οι απαραίτητοι ανθρώπινοι πόροι εντός του ωραρίου 08:00-16:00 για την αντιμετώπιση του προβλήματος μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.