Διαχείριση Προτιμήσεων

Χρησιμοποιούμε cookies για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη χρήση του ιστοχώρου μας από τους επισκέπτες, με στόχο την κάλυψη των αναγκών των περισσοτέρων επισκεπτών και τη βελτίωση του περιεχομένου του ιστοχώρου μας καθώς και τη διευκόλυνση του ιστοχώρου μας.

Τα cookies που χαρακτηρίζονται ως "Αναγκαία" αποθηκεύονται στον περιηγητή (browser) της συσκευής σας καθώς χρησιμοποιούνται για τις βασικές λειτουργικότητες του ιστοχώρου.

Πάντα Ενεργό
Χρησιμοποιούνται για τη σωστή χρήση του ιστοχώρου. Χρησιμοποιούμε cookies για την προτίμηση της γλώσσας του ιστοχώρου και για τη σύνδεση χρηστών στο σύστημα ώστε να παραμένουν συνδεδεμένοι μέχρι την αποσύνδεσή τους.

Δεν υπάρχουν cookies για προβολή.

Χρησιμοποιούνται για σκοπούς παρακολούθησης των επιδόσεων. Χρησιμοποιούμε cookies για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη χρήση του δικτυακού μας τόπου από τους επισκέπτες με στόχο, αφενός την ικανοποίηση περισσότερων αναγκών των επισκεπτών και τη βελτίωση του περιεχομένου του δικτυακού μας τόπου κι αφετέρου, τη διευκόλυνση του δικτυακού μας τόπου.

Δεν υπάρχουν cookies για προβολή.

Εργασίες αναβάθμισης υπηρεσίας ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων - papyros.auth

Έναρξη προβλήματος: 23-03-2023 20:00
Λήξη προβλήματος: 23-03-2023 21:50
Κατάσταση δελτίου: Κλειστό
Τύπος δελτίου: Προγραμματισμένη Εργασία
Καταγράφων τεχνικός ΜΨΔ: Κυριακή Λαμπρίδου
Χρόνος αποκατάστασης: 2 ώρες
Αποκατάσταση από: Προμηθεύτρια εταιρεία
Τρέχουσα σοβαρότητα: Κύριο σύστημα παραγωγής εκτός λειτουργίας που επηρεάζει μεγάλη ομάδα χρηστών

22-03-2023 13:02 - Αρχική περιγραφή δελτίου

Την Πέμπτη 23/3 και κατά το διάστημα 20:00-22:00 θα πραγματοποιηθούν εργασίες για την αναβάθμιση της τρέχουσας έκδοσης της υπηρεσίας Papyros.

28-03-2023 11:52 - Κλείσιμο δελτίου

Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν στο προβλεπόμενο διάστημα. Το παρόν δελτίο κλείνει.

Επεξήγηση σοβαρότητας:

Πρόβλημα που επηρεάζει μεγάλη ομάδα χρηστών (πχ ένα σύνολο από κτίρια) που αφορά τη σύνδεσή τους με το υπόλοιπο δίκτυο του ΑΠΘ και το Internet ή πρόβλημα (διακοπή) σε βασική ηλεκτρονική υπηρεσία. Αν η επίλυση εξαρτάται από τη ΜΨΔ και το πρόβλημα παρουσιαστεί εντός των ωρών που υπάρχει παρακολούθηση των προσφερομένων υπηρεσιών (08:00-16:00), διατίθεται όλο το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό για την ταχύτερη αποκατάσταση του προβλήματος, ακόμα και εκτός ωραρίου.