Αξιολογήστε τις υπηρεσίες μας - Τα αποτελέσματα

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας στην έρευνα αξιολόγησης των υπηρεσιών μας. Φέτος, συμμετείχαν στην έρευνα 4.186 άτομα με ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά συμμετοχής να καταγράφονται στις κατηγορίες του μόνιμου προσωπικού του ΑΠΘ (μέλη ΔΕΠ, Λοιπό και Διοικητικό Προσωπικό) . Αξιολογήθηκαν 12 βασικές ομάδες/παράμετροι των υπηρεσιών μας. Συγκεκριμένα αξιολογήθηκαν:

  1. η γενική εικόνα του ΚΗΔ,
  2. οι προσφερόμενοι μηχανισμοί υποστήριξης,
  3. η υπηρεσία ηλεκτρονικής γραμματείας,
  4. οι υπηρεσίες που υποστηρίζουν το εξ αποστάσεως διοικητικό έργο του διοικητικού προσωπικού και των υπαλλήλων των γραμματειών,
  5. η υπηρεσία ηλεκτρονικών μαθημάτων elearning.auth,
  6. οι υπηρεσίες εικόνας ήχου, τηλεδιασκέψεων και ζωντανών αναμεταδόσεων,
  7. οι υπηρεσίες εξ αποστάσεως ψηφιακής υπογραφής εγγράφων,
  8. η υπηρεσία φιλοξενίας και ανάπτυξης ιστοχώρων,
  9. οι βασικές ψηφιακές υπηρεσίες (eduroam, VPN, Υπηρεσία σταθερής τηλεφωνίας, email, κλπ),
  10. οι υπηρεσίες cloud για τη διαχείριση/αποθήκευση αρχείων,
  11. η υπηρεσία ιδρυματικής συστοιχίας High Performance Computing “Αριστοτέλης”,
  12. η υποστήριξη σε θέματα κυβερνοασφάλειας και η λειτουργία των μηχανισμών διαχωρισμού ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Μεταξύ άλλων, η έρευνα ανέδειξε:

  • τη βελτίωση της θετικής εικόνας του γενικού επιπέδου προσφερόμενων υπηρεσιών στο νέο διαμορφωμένο τοπίο αναγκών ως προς το σύνολο των αξιολογούμενων παραμέτρων (ταχύτητα στην εξυπηρέτηση των αιτημάτων, πληρότητα υπηρεσιών, τεχνική επάρκεια, συμπεριφορά του προσωπικού, διαθεσιμότητα υπηρεσιών και υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών και καινοτομίας),
  • τη βελτίωση της ικανοποίησης των χρηστών από το σύνολο των παραδοσιακών καναλιών υποστήριξης του ΚΗΔ, καθώς και από τους επιμέρους μηχανισμούς υποστήριξης (π.χ. για θέματα ηλεκτρονικής γραμματείας, ρυθμίσεων υπολογιστών, υποστήριξης υβριδικών εκδηλώσεων) που αναπτύχθηκαν τα τελευταία έτη και λειτουργούν συμπληρωματικά,
  • τη θετική εικόνα με περιθώριο βελτίωσης είτε σε επίπεδο ευχρηστίας, είτε σε επίπεδο προσφερόμενων εργαλείων και υπηρεσιών (faculty.auth, elearning.auth, ψηφιακές υπογραφές, email, ασύρματο δίκτυο) που υποστηρίζουν διαχρονικά διδάσκοντες και φοιτητές,
  • τη σταδιακή γνωριμία των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας με τις δυνατότητες που προσφέρουν νέες υπηρεσίες (όπως οι υπηρεσίες audiovisual.auth, avclass.auth, people.auth, websites.auth),
  • τη θετική αξιολόγηση των ερευνητών της υπηρεσίας Ιδρυματικής συστοιχίας High Performance Computing “Αριστοτέλης”, μια υπηρεσία που συμπληρώνει τις οριζόντιες μαζικές υπηρεσίες του ΚΗΔ υποστηρίζοντας το ερευνητικό έργο,
  • την ανάδειξη αναγκών για επέκταση/αναβάθμιση υφιστάμενων υποδομών/υπηρεσιών, όπως:
    • την επέκταση των οπτικοακουστικών υποδομών σε νέες αίθουσες για την υποστήριξη της υβριδικής διδασκαλίας,
    • την αναβάθμιση των υπολογιστών στις εκπαιδευτικές νησίδες,
    • τη διεύρυνση της υποστήριξης/ενημέρωσης για θέματα κυβερνοασφάλειας.

Συνημμένα, θα βρείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα της έρευνας. Τα αποτελέσματα αυτά, καθώς και τα σχόλια που υποβλήθηκαν από μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας, συνεχίζουμε να τα λαμβάνουμε υπόψη στο σχεδιασμό των δράσεων μας.

Καλή ακαδημαϊκή χρονιά!

Μετάβαση στο περιεχόμενο