Κατά την εορταστική περίοδο 27/12 – 7/1 η εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ με φυσική παρουσία στον προθάλαμο του αναγνωστηρίου της Κεντρικής Βιβλιοθήκης θα λειτουργεί κανονικά, εκτός από τη Δευτέρα 27/12 και την Παρασκευή 7/1.
Στην παρακάτω ιστοσελίδα μπορείτε να καταχωρείτε το ραντεβού σας στις ημερομηνίες και ώρες εξυπηρέτησης κοινού που διατίθενται.
https://calendly.com/ccare-notify/it_front_desk
Σημειώνεται ότι η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική.
Υπενθυμίζουμε ότι η εξυπηρέτηση χρηστών παρέχεται εξ αποστάσεως με τους παρακάτω τρόπους:
- τηλεφωνικά στον αριθμό 2310 99 9000
- με email στη διεύθυνση support@auth.gr
- με Live Chat από την ιστοσελίδα του ΚΗΔ https://it.auth.gr/
- μέσω της σελίδας του ΚΗΔ στο Facebook https://www.facebook.com/itauth
Παρακαλούμε να συμβουλεύεστε και την ιστοσελίδα του ΚΗΔ https://it.auth.gr/ όπου δημοσιεύονται όλοι οι οδηγοί χρήσης των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και συχνές ερωτήσεις σε προβλήματα. Το περιεχόμενο ενημερώνεται συνεχώς.
Γίνεται προσπάθεια ώστε το μεγαλύτερο πλήθος των ζητημάτων που απαιτούν υποστήριξη να εξυπηρετούνται χωρίς φυσική παρουσία αξιοποιώντας εργαλεία εξ αποστάσεως υποστήριξης όπως το Teamviewer, όπου είναι απαραίτητο.
Σας ευχόμαστε Καλές γιορτές με Υγεία!