Διαχείριση Προτιμήσεων

Χρησιμοποιούμε cookies για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη χρήση του ιστοχώρου μας από τους επισκέπτες, με στόχο την κάλυψη των αναγκών των περισσοτέρων επισκεπτών και τη βελτίωση του περιεχομένου του ιστοχώρου μας καθώς και τη διευκόλυνση του ιστοχώρου μας.

Τα cookies που χαρακτηρίζονται ως "Αναγκαία" αποθηκεύονται στον περιηγητή (browser) της συσκευής σας καθώς χρησιμοποιούνται για τις βασικές λειτουργικότητες του ιστοχώρου.

Πάντα Ενεργό
Χρησιμοποιούνται για τη σωστή χρήση του ιστοχώρου. Χρησιμοποιούμε cookies για την προτίμηση της γλώσσας του ιστοχώρου και για τη σύνδεση χρηστών στο σύστημα ώστε να παραμένουν συνδεδεμένοι μέχρι την αποσύνδεσή τους.

Δεν υπάρχουν cookies για προβολή.

Χρησιμοποιούνται για σκοπούς παρακολούθησης των επιδόσεων. Χρησιμοποιούμε cookies για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη χρήση του δικτυακού μας τόπου από τους επισκέπτες με στόχο, αφενός την ικανοποίηση περισσότερων αναγκών των επισκεπτών και τη βελτίωση του περιεχομένου του δικτυακού μας τόπου κι αφετέρου, τη διευκόλυνση του δικτυακού μας τόπου.

Δεν υπάρχουν cookies για προβολή.

Εξυπηρέτηση χρηστών την εβδομάδα 27/7 - 31/7

Tην εβδομάδα 27/7 – 31/7 η εξυπηρέτηση χρηστών του ΚΗΔ με φυσική παρουσία, θα γίνεται στον προθάλαμο του αναγνωστηρίου της Κεντρικής Βιβλιοθήκης ΑΠΘ,  κατόπιν ραντεβού και για τα παρακάτω ζητήματα:

  •  αιτήματα έκδοσης πιστοποιητικών σε ακαδημαϊκή ταυτότητα ή κρυπτογραφική συσκευή,
  • αιτήματα έκδοσης νέων ιδρυματικών λογαριασμών.

Στην παρακάτω ιστοσελίδα μπορείτε να καταχωρείτε πότε επιθυμείτε να μας επισκεφθείτε για τον παραπάνω λόγο στις ημερομηνίες και ώρες εξυπηρέτησης κοινού που διατίθενται.

https://doodle.com/poll/8qidhw4744zrk5nr

Μετά την καταχώρηση δεν απαιτείται επιβεβαίωση από την πλευρά μας.

Υπνεθυμίζουμε ότι η εξυπηρέτηση χρηστών παρέχεται εξ αποστάσεως με τους παρακάτω τρόπους:


Παρακαλούμε να συμβουλεύεστε και την ιστοσελίδα του ΚΗΔ https://it.auth.gr όπου δημοσιεύονται όλοι οι οδηγοί χρήσης των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και συχνές ερωτήσεις σε προβλήματα. Το περιεχόμενο ενημερώνεται συνεχώς.
Γίνεται προσπάθεια ώστε το μεγαλύτερο πλήθος των ζητημάτων που απαιτούν υποστήριξη να εξυπηρετούνται χωρίς φυσική παρουσία αξιοποιώντας εργαλεία εξ αποστάσεως υποστήριξης όπως το Teamviewer, όπου είναι απαραίτητο.

Περισσότερες ανακοινώσεις