Σε συνέχεια σχετικής ενημέρωσης του Γραφείου Πρυτανείας (συνημμένο έγγραφο), το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ θα υλοποιήσει εκπαιδεύσεις στη χρήση της υπηρεσίας ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων – docs.auth για το προσωπικό των Διοικητικών και Ακαδημαϊκών Μονάδων του ΑΠΘ με βάση τον ακόλουθο προγραμματισμό:
1ος Κύκλος εκπαίδευσης –> Απευθύνεται σε προσωπικό Γραμματειών και Κοσμητειών που ήδη έχουν χρησιμοποιήσει την υπηρεσία
Τρίτη, 10 Ιουλίου, 13:00-15:00, Κεντρική Νησίδα Υπολογιστών, Κεντρική Βιβλιοθήκη (1η επανάληψη)
Τετάρτη, 11 Ιουλίου, 13:00-15:00, Κεντρική Νησίδα Υπολογιστών, Κεντρική Βιβλιοθήκη (2η επανάληψη)
2ος Κύκλος εκπαίδευσης –> Απευθύνεται σε προσωπικό Γραμματειών και Κοσμητειών που δεν έχουν χρησιμοποιήσει την υπηρεσία
Πέμπτη, 12 Ιουλίου, 13:00-15:00, Κεντρική Νησίδα Υπολογιστών, Κεντρική Βιβλιοθήκη (1η επανάληψη)
Τρίτη, 17 Ιουλίου, 13:00-15:00, Κεντρική Νησίδα Υπολογιστών, Κεντρική Βιβλιοθήκη (2η επανάληψη)
3ος Κύκλος εκπαίδευσης –> Απευθύνεται σε προσωπικό των Τμημάτων της Κεντρικής Διοίκησης
Τετάρτη, 18 Ιουλίου, 13:00-15:00, Κεντρική Νησίδα Υπολογιστών, Κεντρική Βιβλιοθήκη (1η επανάληψη)
Πέμπτη, 19 Ιουλίου, 13:00-15:00, Κεντρική Νησίδα Υπολογιστών, Κεντρική Βιβλιοθήκη (2η επανάληψη)
Τρίτη, 24 Ιουλίου, 13:00-15:00, Κεντρική Νησίδα Υπολογιστών, Κεντρική Βιβλιοθήκη (3η επανάληψη)
Τετάρτη, 25 Ιουλίου, 13:00-15:00, Κεντρική Νησίδα Υπολογιστών, Κεντρική Βιβλιοθήκη (4η επανάληψη)
Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στην ιστοσελίδα https://eforms.auth.gr/it/authseminars/
(Προσοχή! Επιλέγετε τον κύκλο εκπαίδευσης που ανταποκρίνεται στην ιδιότητά σας και μία μόνο επανάληψη).
Για τα σεμινάρια μπορείτε να επικοινωνείτε:
– ηλεκτρονικά, στη διεύθυνση seminars@it.auth.gr
– τηλεφωνικά, στον αριθμό 2310 99 9000
– μέσω τηλεομοιοτυπίας, στον αριθμό 2310 99 9100
Συνημμένα