Ενεργοποίηση Ελέγχου Ταυτότητας δύο παραγόντων (2FA)

Στο πλαίσιο ενίσχυσης της ασφάλειας των ψηφιακών υπηρεσιών του ΑΠΘ, η Μονάδα Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΜΨΔ) θέτει σταδιακά σε εφαρμογή Έλεγχο Ταυτότητας δύο παραγόντων (Two-Factor Authentication – 2FA) για την πρόσβαση στις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν ιδρυματικό λογαριασμό. Η προσθήκη του δεύτερου παράγοντα ασφάλειας θα συμβάλει σημαντικά στην προστασία των δεδομένων σας και στη μείωση κινδύνων επιθέσεων (phishing, υποκλοπή κωδικών, μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση).

Πρώτη φάση ενεργοποίησης

Από την ημερομηνία 15/12/2025, η χρήση 2FA θα καταστεί υποχρεωτική για την πρόσβαση στο περιβάλλον διαχείρισης ιδρυματικού λογαριασμού myaccount.auth.gr.

Τρόπος ενεργοποίησης

Κατά την πρώτη είσοδό σας στο περιβάλλον myaccount.auth.gr μετά την ημερομηνία ενεργοποίησης:

  1. Θα σας ζητηθεί να ρυθμίσετε 2FA μέσω εφαρμογής επαλήθευσης (authenticator app). Οι εφαρμογές αυτές παράγουν έναν κωδικό επιβεβαίωσης  (One Time Password) που ανανεώνεται συνήθως κάθε 30 δευτερόλεπτα. Δείτε οδηγίες χρήσης κάποιων εφαρμογών εδώ.
  2. Θα ακολουθήσετε τα βήματα ρύθμισης που εμφανίζονται στην οθόνη.
  3. Εφόσον καταχωρήσετε μία φορά τον κωδικό επιβεβαίωσης (One Time Password) στον πλοηγό που χρησιμοποιείτε στη συσκευή σας, δε θα απαιτείται να τον καταχωρείτε κάθε φορά που θα συνδέεστε, αλλά ανά τακτά χρονικά διαστήματα θα ζητείται εκ νέου.


Η απαίτηση χρήσης 2FA θα επεκτείνεται σταδιακά και σε άλλες υπηρεσίες του ΑΠΘ που απαιτούν υψηλό επίπεδο ασφάλειας και θα ακολουθήσουν σχετικές ανακοινώσεις.

Για οποιαδήποτε δυσκολία στη διαδικασία ή για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνείτε με την υποστήριξη χρηστών της ΜΨΔ.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και τη συμβολή σας στην ασφαλή λειτουργία των ψηφιακών υπηρεσιών του Πανεπιστημίου.

Περισσότερες ανακοινώσεις