10 χρόνια λειτουργίας Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Αξιολογήστε τις υπηρεσίες μας - Τα αποτελέσματα

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας στην έρευνα αξιολόγησης των υπηρεσιών μας. Φέτος, συμμετείχαν στην έρευνα 5.096 άτομα (συμμετοχή αντίστοιχη με αυτή του 2018) με αντιπροσωπευτικά ποσοστά συμμετοχής σε όλες τις ομάδες μελών της Πανεπιστημιακής Κοινότητας. Αξιολογήθηκαν κυρίως:

  1. κατά πόσο οι υπηρεσίες μας και οι μηχανισμοί υποστήριξης (υφιστάμενοι και νέοι) κατάφεραν να ανταποκριθούν στο νέο τοπίο αναγκών που έχει δημιουργηθεί μετά την πανδημία του COVID-19,
  2. ποια είναι η εντύπωση που έχετε αποκομίσει από τη βελτίωση προσφερόμενων υπηρεσιών στη διάρκεια της δεκαετίας,
  3. πως προτεραιοποιείτε τους στόχους μας για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Μεταξύ άλλων, η έρευνα ανέδειξε:

  • τη διατήρηση της θετικής εικόνας του γενικού επιπέδου προσφερόμενων υπηρεσιών στο νέο διαμορφωμένο τοπίο αναγκών, όσον αφορά στην αξιολόγηση της ταχύτητας στην εξυπηρέτηση των αιτημάτων, της πληρότητας των υπηρεσιών, της τεχνικής επάρκειας και της συμπεριφοράς του προσωπικού. Ταυτόχρονα, η ίδια θετική εικόνα, αποτυπώνεται και στα αποτελέσματα δύο νέων δεικτών που προστέθηκαν αναφορικά με τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών και την υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών, 
  • την ικανοποίηση των χρηστών από τα παραδοσιακά κανάλια υποστήριξης του ΚΗΔ καθώς και από στοχευμένους μηχανισμούς υποστήριξης (πχ για θέματα ηλεκτρονικής γραμματείας, ρυθμίσεων υπολογιστών, υποστήριξης υβριδικών εκδηλώσεων) που λειτούργησαν συμπληρωματικά,
  • τη θετική εικόνα ομάδων υπηρεσιών, με ιδιαίτερο ρόλο στο νέο διαμορφωμένο τοπίο, όπως υπηρεσίες που προσφέρθηκαν για την υποστήριξη της τηλεργασίας καθώς και των υπηρεσιών τηλεδιασκέψεων και ζωντανών αναμεταδόσεων,
  • τη θετική εικόνα με περιθώριο βελτίωσης είτε σε επίπεδο ευχρηστίας, είτε σε επίπεδο προσφερόμενων εργαλείων και υπηρεσιών (faculty.auth, elearning.auth, ψηφιακές υπογραφές) που υποστηρίζουν διαχρονικά διδάσκοντες και φοιτητές, αναγνωρίζοντας παράλληλα την ανάγκη συμμόρφωσης μας με υψηλά επίπεδα ασφάλειας,
  • τη θετική εικόνα για τη διαχρονική βελτίωση των υπηρεσιών μας με υψηλό εκτιμώμενο βαθμό βελτίωσης στις περισσότερες από αυτές,
  • την ανάδειξη των πέντε ακόλουθων στόχων του ΚΗΔ για την επόμενη πενταετία με βάση τις προτιμήσεις που καταγράφηκαν:
    • Αύξηση της ταχύτητας πρόσβασης στο διαδίκτυο
    • Επέκταση του αριθμού των αιθουσών διδασκαλίας του ΑΠΘ με αναβαθμισμένο οπτικο-ακουστικό εξοπλισμό κεντρικής διαχείρισης και ψηφιακών εργαλείων για την υποστήριξη της ψηφιακής μάθησης
    • Διεύρυνση υπηρεσιών υποστήριξης
    • Διασφάλιση απαιτούμενης στελέχωσης ΚΗΔ
    • Κεντρικές προμήθειες desktop υπολογιστικού εξοπλισμού με στόχο την αντικατάσταση θέσεων εργασίας ανά 7ετία

Συνημμένα, θα βρείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα της έρευνας. Τα αποτελέσματα αυτά, συνεχίζουμε να τα λαμβάνουμε υπόψη στο γενικότερο σχεδιασμό μας καθώς και στο σχεδιασμό προτάσεων χρηματοδότησης νέων έργων.

Μετάβαση στο περιεχόμενο