Πρόσβαση στον φάκελο Spam μέσω webmail #
Πρώτα, πρέπει να συνδεθούμε με το γραμματοκιβώτιό μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://webmail.auth.gr. Στο κεντρικό παράθυρο μπορούμε να επιλέξουμε να δούμε τα διαχωρισμένα μηνύματα spam που βρίσκονται στον φάκελο με την ονομασία Spam.
Τα μηνύματα αυτά μπορούμε να τα επεξεργαζόμαστε, όπως κάθε άλλο μήνυμα, ωστόσο υπάρχουν κάποιες οδηγίες που καλό θα ήταν να ακολουθήσουμε αναφορικά με την χρήση των μηνυμάτων αυτών, ώστε να μην αντιμετωπίσουμε μελλοντικά προβλήματα. Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει:
- Να μην απαντάμε στα μηνύματα spam.
- Να μην επισκεπτόμαστε τις προτεινόμενες από το μήνυμα σελίδες
- Να μην γνωστοποιούμε τα προσωπικά μας δεδομένα
- Να μην γνωστοποιούμε αριθμούς πιστωτικών (κυρίως) καρτών στο Διαδίκτυο.
Επισήμανση αποστολέα ως ανεπιθύμητος ή επιθυμητός στο webmail #
Όταν θέλουμε να χαρακτηρίσουμε ανεπιθύμητο έναν αποστολέα μηνύματος spam, στο περιβάλλον του webmail επιλέγουμε το μήνυμα κάνοντας δεξί κλικ πάνω του κι από το παράθυρο που εμφανίζεται κάνουμε κλικ στην επιλογή Ενοχλητική Αλληλογραφία/Blacklist. Με αυτόν τον τρόπο το μήνυμά μας διαγράφεται από τα Εισερχόμενα και η συγκεκριμένη διεύθυνση προστίθεται στη μαύρη λίστα μας. Αυτό σημαίνει ότι οποιοδήποτε μήνυμα μάς προωθεί ο ίδιος αποστολέας αυτό δε θα παραλαμβάνεται ποτέ στη θυρίδα μας. Επομένως, χρειάζεται προσοχή ποιες διευθύνσεις προσθέτουμε στην μαύρη λίστα.
Στην περίπτωση που θέλουμε να χαρακτηρίσουμε έναν αποστολέα του οποίου μηνύματα προστίθενται στον φάκελο Spam ως επιθυμητό, στον φάκελο Spam επιλέγουμε το μήνυμα κάνοντας δεξί κλικ πάνω του κι έπειτα πατάμε την επιλογή Λευκή Λίστα/ Whitelist. Με αυτόν τον τρόπο τα μηνύματα αυτού του αποστολέα ποτέ δε θα τοποθετούνται στον φάκελο Spam.
Για τη διαχείριση της Λευκής και Μαύρης λίστας, μπορούμε να επισκεπτόμαστε τον παρακάτω σύνδεσμο https://webmail.auth.gr/ingo/basic.php?page=filters ώστε να ελέγχουμε κάθε φορά ποιες διευθύνσεις έχουμε προσθέσει.