Τελευταία ενημέρωση: 20/04/2021 – Η λειτουργία Alternative Host έχει επανέλθει.
Κατά τον προγραμματισμό ενός Meeting, ο Host που ανήκει στην πανεπιστημιακή κοινότητα πλέον μπορεί να ορίσει έναν άλλο χρήστη με άδεια χρήσης Zoom ως εναλλακτικό Host (Alternative Host). H διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω είναι ίδια για τα Meetings και τα Webinars.
Ο Alternative Host μπορεί να ξεκινήσει το Meeting / Webinar εκ μέρους του Host. Ο χρήστης που θα προστεθεί ως Alternative Host θα λάβει ένα email που θα τον ειδοποιεί ότι έχει προστεθεί ως Alternative Host και θα περιέχει έναν σύνδεσμο για την έναρξη του Meeting / Webinar. Ο Alternative Host μπορεί να συνδεθεί είτε μέσω αυτής της πρόσκλησης είτε μέσω των στοιχείων σύνδεσης που του έχουν κοινοποιηθεί με άλλο τρόπο πιθανώς (σύνδεσμος, meeting / webinar ID και κωδικός).
Προαπαιτούμενα και Περιορισμοί #
Προαπαιτούμενα
- Να έχετε συνδεθεί απαραίτητα στο Zoom.us μέσω SSO κάνοντας χρήση του domain name authgr ή μέσω του authgr.zoom.us πάλι με SSO.
- Zoom Client με την πιο πρόσφατη έκδοση.
- Και οι δύο χρήστες πρέπει να διαθέτουν άδεια χρήσης για Meeting / Webinar, δηλαδή και οι 2 να είναι licensed users. Αν πρόκειται για meeting χρειάζεται και οι 2 να έχουν άδεια χρήσης για Meetings. Αν πρόκειται για Webinar χρειάζεται και οι 2 να έχουν άδεια χρήσης για Webinar.
- Ο αρχικός Host πάντα έχει το δικαίωμα να πάρει το δικαίωμα του με το που εισέλθει στο Meeting / Webinar.
Περιορισμοί
- Δεν μπορείτε να ορίσετε έναν Alternative host χρησιμοποιώντας το ακαδημαϊκό email του ατόμου που θέλετε να προσθέσετε. Όλα τα emails εμφανίζονται με ένα Hashtext στην ενότητα του Profile (πεδίο Sign-In email) του κάθε χρήστη Zoom και φέρουν την μορφή authgr_f1c476ba805038165a6sdas6d5a6s5d65asd5as6d5a6@auth.gr λόγω ότι προστατεύονται από μεθόδους κρυπτογράφησης για λόγους ασφαλείας. Συνεπώς, είτε είναι απαραίτητο να ζητάτε το Hash text του ατόμου που θέλετε να προσθέσετε ως Alternative Host είτε να δοκιμάσετε να κάνετε αναζήτηση με βάση το επώνυμό του για να το εντοπίσετε. Το Zoom σε αυτή την περίπτωση ΔΕΝ στέλνει αυτοματοποιημένη ειδοποίηση μέσω Email. Χρειάζεται εσείς να ενημερώσετε με Email τον χρήστη κοινοποιώντας του τα στοιχεία σύνδεσης επίσης.
- To Meeting / Webinar δεν θα εμφανίζεται στη λίστα Upcoming Meeting / Webinar του Alternative Host.
- Οι Alternative Hosts δεν μπορούν να δημιουργούν ή να τροποποιούν τις ρυθμίσεις ενός Meeting / Webinar εκ μέρους του κανονικού Host.
- Πρέπει και οι Alternative Hosts να έχουν την άδεια Zoom για διαλέξεις απεριόριστης διάρκειας για να καταχωρηθούν με αυτόν τον ρόλο.
Βήμα1: Σύνδεση στο Zoom.us μέσω SSO #
Για να ορίσουμε έναν Alternative Host, χρειάζεται να συνδεθούμε στο authgr.zoom.us με τον λογαριασμό μας που διαθέτει άδεια για Meetings ή Webinar στο μέσω SSO.
Σε ένα νέο ή σε ένα ήδη υπάρχον προγραμματισμένο Meeting / Webinar (μέσω Edit) μπορούμε να συμπληρώσουμε το πεδίο Alternative Host.
Βήμα2: Συμπλήρωση του πεδίου Alternative Host #
Σε αυτό το σημείο είναι σημαντικό να έχετε ήδη ζητήσει το hast text του ατόμου που θέλετε να προσθέσετε. Αυτό φαίνεται στο πεδίο Sign-In email στην ενότητα Profile.
Αφού εισάγετε το Hash text του κάθε χρήστη που ανήκει στην πανεπιστημιακή κοινότητα (δηλαδή στο domain authgr), θα εμφανιστεί το όνομα του χρήστη ως επαλήθευση. Αν δεν εμφανιστεί το όνομα, πιθανότητα ο λογαριασμός του χρήστη δεν διαθέτει άδεια χρήσης.
Βήμα3: Επισκόπηση του πεδίου ως επαλήθευση. #
Μπορείτε να προσθέσετε παραπάνω από έναν (1) χρήστη ως Alternative Host.
Μόλις ολοκληρώσετε πρέπει να κάνετε Save.