Νέο κανάλι τεχνικής υποστήριξης προσωπικού

Σας ενημερώνουμε για έναν ακόμη τρόπο τεχνικής υποστήριξης του διοικητικού προσωπικού από τη Μονάδα Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΜΨΔ) ΑΠΘ. Μέσα από τη νέα πύλη https://authgr.atlassian.net/servicedesk/customer/portals μπορείτε να καταχωρείτε το ερώτημά σας ή το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε αναφορικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τη ΜΨΔ.
Για λόγους ευκολίας η διεύθυνση:


  support.it.auth.gr

σας ανακατευθύνει στην παραπάνω ιστοσελίδα. Η καταχώρηση του ζητήματος γίνεται χωρίς να απαιτείται είσοδος (login) με κάποιον λογαριασμό, αρκεί να δηλώσετε το ιδρυματικό σας email. Σε κάθε περίπτωση παραμένει η δυνατότητα να επικοινωνείτε μαζί μας με έναν από τους τρόπους που γνωρίζετε έως τώρα (email, chat ή τηλεφωνικά).

Η νέα πύλη συγκεντρώνει κατηγοριοποιημένα τα πιο συχνά ζητήματα που αντιμετωπίζετε. Προβλήματα υπολογιστών στην κεντρική διαχείριση, ερωτήματα για νέους συνεργάτες, θέματα που αντιμετωπίζετε κατά τη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, όπως email, VPN, λογισμικό κτλ μπορείτε να τα δηλώνετε εκεί. Επιπλέον, θα έχετε τη δυνατότητα  ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείτε την εξέλιξη της εξυπηρέτησης σε όλα τα ερωτήματα/προβλήματα που έχετε καταχωρήσει και να ανατρέχετε στο ιστορικό υποβολών σας, αν επιλέξετε να δημιουργήσετε λογαριασμό στην εφαρμογή.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη προς το παρόν μόνο για το προσωπικό των Τμημάτων Διοικητικών Υπηρεσιών, των Κοσμητειών των Σχολών και των Γραμματειών Ακαδημαϊκών Τμημάτων. Παρέχεται μέσω εμπορικού λογισμικού που αξιοποιεί η ΜΨΔ για τη διαχείριση των εισερχόμενων αιτημάτων εξυπηρέτησης στο οποίο προσαρμόστηκε κατάλληλα η διεπαφή για τον τελικό χρήστη με κάποιους περιορισμούς ως προς την ελληνική γλώσσα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε βοήθεια.

Περισσότερες ανακοινώσεις