| Έναρξη προβλήματος: | 27-10-2025 15:30 |
| Λήξη προβλήματος: | 30-10-2025 13:18 |
| Κατάσταση δελτίου: | Κλειστό |
| Τύπος δελτίου: | Βλάβη |
| Καταγράφων τεχνικός ΜΨΔ: | Απόστολος Παπαγιαννάκης |
| Χρόνος αποκατάστασης: | 1 ημέρα,21 ώρες, 30 λεπτά |
| Αποκατάσταση από: | ΜΨΔ - Τμήμα Υπολογιστικών Υποδομών |
| Τρέχουσα σοβαρότητα: | Κύριο σύστημα παραγωγής εκτός λειτουργίας που επηρεάζει μεγάλη ομάδα χρηστών |
29-10-2025 17:48 - Αρχική περιγραφή δελτίου
Στο διάστημα από 27/10 15:30 έως και 29/10 13:00 πλήθος μηνυμάτων από το ΑΠΘ προς χρήστες των υπηρεσιών email της Microsoft, δεν παραλαμβάνονταν από τους mail servers της Microsoft και παρέμεναν σε εκκρεμότητα. Το πρόβλημα οφείλονταν σε antispam περιορισμούς που θέτει η Microsoft. Τα εκκρεμή μηνύματα τέθηκαν σε ουρά διεκπεραίωσης, και πλέον έχει επανέλθει η σταδιακή απόστολή τους στους τελικούς παραλήπτες.
Δε χρειάζεται κάποια ενέργεια από την πλευρά των αποστολέων ή των παραληπτών.
Τα μηνύματα που στάλθηκαν μετά τις 29/10 13:00 διακινούνται άμεσα χωρίς καθυστέρηση.
Το δελτίο θα παραμείνει ανοιχτό για την παρακολούθηση του φαινομένου.
30-10-2025 13:25 - Κλείσιμο δελτίου
Το πρόβλημα στα μηνύματα προς Microsoft δεν επανεμφανίστηκε. Το δελτίο κλείνει.
Επεξήγηση σοβαρότητας:
Πρόβλημα που επηρεάζει μεγάλη ομάδα χρηστών (πχ ένα σύνολο από κτίρια) που αφορά τη σύνδεσή τους με το υπόλοιπο δίκτυο του ΑΠΘ και το Internet ή πρόβλημα (διακοπή) σε βασική ηλεκτρονική υπηρεσία. Αν η επίλυση εξαρτάται από τη ΜΨΔ και το πρόβλημα παρουσιαστεί εντός των ωρών που υπάρχει παρακολούθηση των προσφερομένων υπηρεσιών (08:00-16:00), διατίθεται όλο το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό για την ταχύτερη αποκατάσταση του προβλήματος, ακόμα και εκτός ωραρίου.