Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πρόβλημα σε κεντρική βάση δεδομένων της ΜΨΔ

Έναρξη προβλήματος: 17-06-2025 16:45
Λήξη προβλήματος: 18-06-2025 14:03
Κατάσταση δελτίου: Κλειστό
Τύπος δελτίου: Βλάβη
Καταγράφων τεχνικός ΜΨΔ: Απόστολος Παπαγιαννάκης
Χρόνος αποκατάστασης: 20 λεπτά
Αποκατάσταση από: ΜΨΔ - Τμήμα Υπολογιστικών Υποδομών
Τρέχουσα σοβαρότητα: Κύριο σύστημα παραγωγής εκτός λειτουργίας που επηρεάζει όλους τους χρήστες

17-06-2025 17:15 - Αρχική περιγραφή δελτίου

Παρουσιάστηκε πρόβλημα σε κεντρική βάση δεδομένων της ΜΨΔ, το οποίο διήρκεσε 20 λεπτά κι επηρρέασε πλήθος ιστοχώρων και υπηρεσιών του Ιδρύματος.

Το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε και οι υπηρεσίες έχουν επανέλθει σε κανονική λειτουργία. Τα συστήματα θα παραμείνουν υπό επιτήρηση για ικανό διάστημα μέχρι να βρεθούν τα αίτια που προκάλεσαν το πρόβλημα.

18-06-2025 14:15 - Κλείσιμο δελτίου

Μετά από διερεύνηση εντοπίστηκε το αίτιο του προβλήματος σε μία από τις επιμέρους εφαρμογές που χρησιμοποιούν τις κεντρικές βάσεις δεδομένων της ΜΨΔ. Προγραμματίστηκαν ενέργειες για την μετεγκατάσταση της εφαρμογής σε ξεχωριστό σύστημα βάσεων δεδομένων ώστε τυχόν δυσλειτουργία της να μην επηρρεάζει τις υπόλοιπες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος.

Επεξήγηση σοβαρότητας:

Πρόβλημα που επηρεάζει όλους τους χρήστες του ΑΠΘ, είτε στη σύνδεσή τους με το Internet, είτε στη χρήση βασικών κεντρικών υπηρεσιών. Αν η επίλυση εξαρτάται από τη ΜΨΔ και το πρόβλημα παρουσιαστεί εντός των ωρών που υπάρχει παρακολούθηση των προσφερομένων υπηρεσιών (08:00-16:00), διατίθεται όλο το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό για την ταχύτερη αποκατάσταση του προβλήματος, ακόμα και εκτός ωραρίου.