Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πρόβλημα στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΑΠΘ μετά από διακοπή ρεύματος

Έναρξη προβλήματος: 11-04-2025 11:22
Λήξη προβλήματος: 11-04-2025 11:36
Κατάσταση δελτίου: Κλειστό
Τύπος δελτίου: Βλάβη
Καταγράφων τεχνικός ΜΨΔ: Χαράλαμπος Λασκαρίδης
Χρόνος αποκατάστασης: 14 λεπτά
Αποκατάσταση από: ΜΨΔ - Τμήμα Υπολογιστικών Υποδομών
Τρέχουσα σοβαρότητα: Κύριο σύστημα παραγωγής εκτός λειτουργίας που επηρεάζει όλους τους χρήστες

11-04-2025 11:52 - Αρχική περιγραφή δελτίου

Κατά τη διάρκεια διακοπής ηλεκτρικού ρεύματος, παρουσιάστηκε πρόβλημα σε ένα από τα Συστήματα Αδειλείπτου Παροχής Ισχύος (UPS) που εξυπηρετούν κεντρικό αποθηκευτικό σύστημα της ΜΨΔ. Αυτό προκάλεσε διακοπή σε πλήθος ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Ιδρύματος. Γίνονται ενέργειες για την αποκατάσταση των παροχών ρεύματος. Παράλληλα έχει ξεκινήσει η επαναφορά των υπηρεσιών σε λειτουργία από συγχρονισμένο αποθηκευτικό σύστημα.

11-04-2025 12:53 - Ενημέρωση δελτίου

Οι κεντρικές υπηρεσίες της ΜΨΔ έχουν επανέλθει σε λειτουργία.



Οι διαχειριστές που έχουν εικονικές μηχανές στην κεντρική υποδομή του ΑΠΘ, παρακαλούνται να ελέγξουν ότι αυτές λειτουργούν κανονικά ή αν αυτές χρειάζονται κάποια διαχειριστική ενέργεια π.χ. επανεκκίνηση.



Συνεχίζεται ο έλεγχος των παροχών ρεύματος και των UPS που παρουσίασαν πρόβλημα.

15-04-2025 15:31 - Κλείσιμο δελτίου

Ο έλεγχος των UPS συνεχίζεται, αλλά δεν αναμένονται άλλες διακοπές.

Το δελτίο κλείνει.

Επεξήγηση σοβαρότητας:

Πρόβλημα που επηρεάζει όλους τους χρήστες του ΑΠΘ, είτε στη σύνδεσή τους με το Internet, είτε στη χρήση βασικών κεντρικών υπηρεσιών. Αν η επίλυση εξαρτάται από τη ΜΨΔ και το πρόβλημα παρουσιαστεί εντός των ωρών που υπάρχει παρακολούθηση των προσφερομένων υπηρεσιών (08:00-16:00), διατίθεται όλο το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό για την ταχύτερη αποκατάσταση του προβλήματος, ακόμα και εκτός ωραρίου.